Työnhakua viimeisellä kellonlyömällä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Troy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Tää videohaastattelu mulle suht uusi juttu? Ymmärsinkö oikein, kun aikaisemmin sain käsityksen, että kädet on pidettävä näkyvillä. Minkä helvetin takia? Eikö tarpeeksi harppu haastattelija jo riittäisi?

No jokatapauksessa, Alpulle lycka till vaan koitokseen.

Tää videohaastattelu mulle suht uusi juttu? Ymmärsinkö oikein, kun aikaisemmin sain käsityksen, että kädet on pidettävä näkyvillä. Minkä helvetin takia? Eikö tarpeeksi harppu haastattelija jo riittäisi?

Mäki tein sellasen ekaa kertaa muutama viikko sitten ja riitti että webkameran välityksellä eka nauhotti sen ja sitten lähetti sen. Piti vastata annetuihin kysymyksiin. Oli 3 vaiheinen.

Mäki tein sellasen ekaa kertaa muutama viikko sitten ja riitti että webkameran välityksellä eka nauhotti sen ja sitten lähetti sen. Piti vastata annetuihin kysymyksiin. Oli 3 vaiheinen.

Joo, siis sekoitin tuon live-yhteyteen. No ihan kuin vaan, pelleilynä pidän. Ei ehkä esiintymisen aloilla, mutta tekemisen aloilla.

Itse päättäisin moiset lauseeseen "mä tiedän missä sä asut"

Oliko kädet näkyvillä?

Minkähänlainen lippu mun isillä mahtoi olla?

normal_2011_08_21_Junalippu.jpg
.

Eilen soittelin yhden työhakemuksen perään ja äsken tuli vastailtua noin puolen tunnin puhelinhaastatteluun.

Vaikuttaa lupaavalta.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.