Työnhakua viimeisellä kellonlyömällä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Troy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Hetki lyö, viime hetki lyö
Kukaan aikaa lahjomaan ei käydä voi milloinkaan
Hetki lyö, meille hetki lyö
En vaan päivää seuraavaa mä tiedä
Milloin kohdataan

Mut eikös 1800-1900 ole -100? Ei kannata ainakaan pidemmän päälle.

No mutta kun on lottovoitto syntyä Suomeen, niin kyllähän sitä on duunarin varaa työnteosta maksaakkin. Pidetään Suomi kilpailukykyisenä :thumbup: T: EK

Luin normisti ruokatauolla Metro-lehteä ja silmään pisti muutama mainos puhelinmyyjäilmoitus. Laitoin soittoa, pirteä naishenkilö vastasi. Kertoi, notta töijohtaja on huomenna paikalla. Tänään soitti takaisin, sovittiin töihaastattelu ylihuomiselle. Nyt on se vaihe, jossa pitäisi olla parempi jotenkin parempi/houkuttelevampi kuin muut.
Hmm. :rolleyes:

Puhel... puhelinm... P.......

Myyj........mmmmmmm....

Veikkaan, että ne ottaa sut ilomielin vastaan, olit sitten mitä hyvänsä.

Tänään soitti takaisin, sovittiin töihaastattelu ylihuomiselle. Nyt on se vaihe, jossa pitäisi olla parempi jotenkin parempi/houkuttelevampi kuin muut.
Hmm. :rolleyes:
Noissa palkkaus on provikkapohjainen, väitetään mitä väitetään. Useimmissa noissa putkissa ottavat käytännössä kaikki, jotka saavat ilman änkytystä nimensä sanottua. Toisaalta henkilöstön kiertonopeus on aika huima, tuskin kuitenkaan paljoa yli 25'tä, eli työsuhteen pituus lienee keskimäärin 2 viikkoa.

Pitäisikö haastattelussa tiedustella minkälaista työsuhdetta tarjoavat? Yhtäkkiä ei enää vaikutakkaan ihan niin houkuttelevalta..

Se on ihan kiinni sun tekemästä myynnistä. Perus/Takuupalkka lienee aika erikoinen noissa, eikä mun käsittääkseni vastaa edes työhaastattelussa puhuttua. Toisaalta mun käsittääkseni hyvät puhelinmyyjät tienaavat erittäin hyvin.

Harva tosta puhelinmyynnistä erityisemmin nauttii, mutta jos puhelahjoja on, niin kyllä siitä tienestinsä saa, kuten jps vihjasikin.

Eilen tuli ISS:ltä soitto, jossa sanottiin, että olin jättänyt heille kesätyöhakemuksen ja haluaisivat kutsua minut työhaastatteluun.

Ens keskiviikkona olis sitten työhaastattelu sielläpäin.

Ja siivoojan hommia olisivat ne.

Ja siivoojan hommia olisivat ne.

Takuulla järkevämpi valinta, kuin puhelinmyyjän pesti. Tuota kun yhden kesän jaksat tehdä, niin antaa hyvän vaikutelman tulevia työpaikkoja haettaessa: "tuo poika ei taidakkaan työntekoa pelätä"

Vois hakee. Mitenkähän nuo palkkaneuvottelut, kun haviteltavassa paikassa on lähtötaso alempi kuin nykyinen palkka? Vinkkejä? Tartteis varmaan olla muitakin neuvotteluvaltteja kuin lyhyt hame :rolleyes:

No muita neuvotteluvaltteja, joita tulee mieleen, on esim. polven alle ulottuvat korkosaappaat, avonainen kaula-aukko ja hiukset auki.

Kiitos tästä mielikuvasta.

T: Graafinen mielikuvitus.

Ps. Sulla tosin ei liene valtava ero hiuksilla asennoissa "auki" ja "kiinni".

Status
Ei avoinna uusille viesteille.