Loistavaa! Onnea uuteen duuniin!Mä sain töitä! :eek!:
Gratulerer - det går sikkert bra! :thumbup:Mä sain töitä! :eek!: (Jollen nyt tietämättäni oli pilannut luottotietojani)
Haastattelussa selvisi, että Karjaan lisäksi välillä työskentelen Tammisaaressa.
Hivenen oma pärjääminen pelottaa, mutta ehkä se tästä...![]()
Tämä toikki oli viimesellä kellonlyömällä hakevien itsesäälissä rypemiseen.. Mutta hei onnea vaan, toivottavasti työ maistuu, tai siitä edes saa vähän rahnaa.Mä sain töitä! :eek!: (Jollen nyt tietämättäni oli pilannut luottotietojani)
Haastattelussa selvisi, että Karjaan lisäksi välillä työskentelen Tammisaaressa.
Hivenen oma pärjääminen pelottaa, mutta ehkä se tästä...![]()
Tämä toikki oli viimesellä kellonlyömällä hakevien itsesäälissä rypemiseen.. Mutta hei onnea vaan, toivottavasti työ maistuu, tai siitä edes saa vähän rahnaa.
Siis mikä vittu sunkin pointtis taas oli?
Työkkärin pilipalikurssille.Argghhh kyllä vituttaa jos ei vielä ens viikolla pääse töihin. HALUUN TÖITÄ JA RAHAA HETI!![]()
Tai kehypajalleTyökkärin pilipalikurssille.
Eipä tarvinnut odottaa sitä kahdeksaa kuukauden koeaikaa loppuun.
Pomo toi tänään yllättäen ja pyytämättä vakituisen työsopimuksen naaman eteen, sanoi että me halutaan pitää sut senkin Pöhkö.
Että katso tyydyttääkö se palkkakohta sopparissa ja laita nimesi alle.
Katsoin ja laitoin.
Mene Alkoon työharjoitteluun. Viininmaistajaisia ja työkkärikorvauksen päälle lounasseteleitä:alppu:Argghhh kyllä vituttaa jos ei vielä ens viikolla pääse töihin. HALUUN TÖITÄ JA RAHAA HETI!![]()
Tyhmä. Olisit heti kättelyssä sanonut, jotta 8 kuukauden koeaika on laittoman pitkä, ja lähtenyt menemään.Tää duunikuva nyt etenee taas melko vauhdikkaasti.
Kahdesta Oy:stä koostuvan työnantajakonsernini sisään perustetaan kolmas Oy elokuun lopussa, jonka vetäjäksi laitetaan eräs Pöhköpuoli.
On tää tahti vaan ollut aika pöljää:
- Helmikuussa 2009 duuniin kahdeksan kuukauden koeajalla. "Katsotaan onko sinusta näihin hommiin"
Alkukesästä koeaika poikki, nostetaan tuntuvasti palkkaa ja muutetaan työsuhde vakituiseksi. "Me halutaan pitää sinut"
Ja nyt sitten yrityksen vetäjäksi. alkuperäisellä koeajalla![]()
"Sä saat tän homma pyörimään just niin kuin haluat"
jarrupoljinta ei ole koskaan keksittykään! Wohaaaaaaaaa!!!!
Mene Alkoon työharjoitteluun. Viininmaistajaisia ja työkkärikorvauksen päälle lounasseteleitä:alppu: