Työnhakua viimeisellä kellonlyömällä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Troy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Hakua vetämään taas Alkoon. Kerroin, että alkoholit kiinnostavat kaikissa muodoissaan ja muutenkin kiinnostaisi, jottei tartteisi koko aikaa kalsarikännäillä.

Nauroin itseni tärviölle sunnuntain Hesarissa ollutta työhönhakuilmoitusta, kannan sitä lompakossa, jotta voin esitellä sitä, enkä ole päässyt siitä yli:

KAIVINKONEENKULJETTAJA
vapaa töihin. Olen suomalainen
-en änkytä? Olen ahkera.
P. xxx-xxx xxxx.

:D:D:D

-muahaahahhaaaaaa! "En änkytä?", ja vielä kysymysmerkin kanssa!
Sitäpaitsi mitä ihmeen merkitystä sillä on, varsinkin kun hän työskentelee yksin pienessä, meluisassa kaivurin kopissa, saahan se olla millainen scatman tahansa, ei hitsi. Ja mitäs se työnlaatuun vaikuttaa, kun ei ole edes selostajaksi tai juontajaksi hakemassa. Eikä muuten maininnut edes, mistä päin on tai minne on valmis menemään. Ehkä hän on sen verran joustava, että sijainnilla ei ole väliä.

Nauroin itseni tärviölle sunnuntain Hesarissa ollutta työhönhakuilmoitusta, kannan sitä lompakossa, jotta voin esitellä sitä, enkä ole päässyt siitä yli:

KAIVINKONEENKULJETTAJA
-en änkytä? Olen ahkera.
P. xxx-xxx xxxx.

-muahaahahhaaaaaa! "En änkytä?", ja vielä kysymysmerkin kanssa!
Sitäpaitsi mitä ihmeen merkitystä sillä on, varsinkin kun hän työskentelee yksin pienessä, meluisassa kaivurin kopissa, saahan se olla millainen scatman tahansa, ei hitsi. Ja mitäs se työnlaatuun vaikuttaa, kun ei ole edes selostajaksi tai juontajaksi hakemassa. Eikä muuten maininnut edes, mistä päin on tai minne on valmis menemään. Ehkä hän on sen verran joustava, että sijainnilla ei ole väliä.

Ei helvetti mä tipahdin :D

Kaveri poikkee kumminkin harmaasta massasta. Kiva poikkeus niihin " Olen Kalle Kaivaja Kuopiosta ja tykkään kaivaa monttuja"

KAIVINKONEENKULJETTAJA
-en änkytä? Olen ahkera.
P. xxx-xxx xxxx.

Menee vähän samaan kategoriaan, kuin paikallislehdessä oleva pesulamainos.

Pesemme miltei kaikkea.
Varmasti emme pese ihmisiä, emmekä nahkaa.

Tai no ei se kyllä mee samaan kategoriaan, mutta kummiski.

Ilmoittivat sitten jo etuajassa, jottei minua ole valittu. Eipähän tartte sitten pelätä maksa-arvotestejäkään.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.