toleranssisiipi
Langennut enkeli
Mut tosiaan mulla itsellä on hyvät suunnitelmat jo tässä työraiteen kanssa vireillä..![]()
Ei ole.
Mut tosiaan mulla itsellä on hyvät suunnitelmat jo tässä työraiteen kanssa vireillä..![]()
Ei ole.
Eilen kolmet sopparipaprut allekirjoitin joten mustaa valkoisella liikkeellä.
Et allekirjoittanut. No ehkä korkeintaan työkkärin "juu, haen töitä aktiivisesti ja olen muutenkin hyvä ihminen" -"sopparin" olet allekirjoittanut.
Työraiteella oon ollu kesästä 2013. Ennen sitä olin Petra projektissa.
Jossain vaiheessa kannattaa ihan oikeasti miettiä että olisiko uuden ammatin valinta + kouluttautuminen järkevämpi vaihtoehto, siitä on sitten helpompi työllistyäkin kun on tuoreet paperit taskussa....
Onhan se tässä pari vuotta ollut mielessä. Hieromiset voin tosiaan unohtaa kun se ei työllistä vaik kiinnostais... Mmm Merkonomiksi Nipsun tyyliin sit? Tosiaa se Williamsin antama juttu olisi sinne mutta jos sinne valitaan yksi SADASTA.... ei oo helppoa ei. Tässäkohtaa oikeasti oppisoppari olisi muodoltaan ylivoimasesti motivoivin tapa kouluttatua kun pääsis suoraan töihiin ja palkkaa eikä vaan koulun penkille.
D
Onhan se tässä pari vuotta ollut mielessä. Hieromiset voin tosiaan unohtaa kun se ei työllistä vaik kiinnostais... Mmm Merkonomiksi Nipsun tyyliin sit? Tosiaa se Williamsin antama juttu olisi sinne viittaavaa mutta jos sinne valitaan yksi SADASTA.... ei oo helppoa ei. Tässäkohtaa oikeasti oppisoppari olisi muodoltaan ylivoimasesti motivoivin tapa kouluttatua kun pääsis suoraan töihiin ja palkkaa eikä vaan koulun penkille. Datanomi nyt on turha koulutus joka ei varmasti työllistä ja ei välttämättä opposopimuksela voinut tehdä edes muistaakseni. Tosin samanikäinen naiskaveri kun saa lapsensa tarpeeks kasvatettua menee opiskelemaan sen koulutuksen.
Onhan se tässä pari vuotta ollut mielessä. Hieromiset voin tosiaan unohtaa kun se ei työllistä vaik kiinnostais... Mmm Merkonomiksi Nipsun tyyliin sit? Tosiaa se Williamsin antama juttu olisi sinne viittaavaa mutta jos sinne valitaan yksi SADASTA.... ei oo helppoa ei. Tässäkohtaa oikeasti oppisoppari olisi muodoltaan ylivoimasesti motivoivin tapa kouluttatua kun pääsis suoraan töihiin ja palkkaa eikä vaan koulun penkille.
Meidän koulutuksillamme on 100%:nen työllistymisaste!
Oppisoppin huono puoli on se että pitäisi löytää ensin kiinnostunut työnantaja, ja jos ei tuo nytkään ole onnistunut nykyisillä taidoilla niin kannattaako sitä hirveen kauan hakea?Tässäkohtaa oikeasti oppisoppari olisi muodoltaan ylivoimasesti motivoivin tapa kouluttatua kun pääsis suoraan töihiin ja palkkaa eikä vaan koulun penkille. Datanomi nyt on turha koulutus joka ei varmasti työllistä ja ei välttämättä opposopimuksela voinut tehdä edes muistaakseni. Tosin samanikäinen naiskaveri kun saa lapsensa tarpeeks kasvatettua menee opiskelemaan sen koulutuksen.