Työnhakua viimeisellä kellonlyömällä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Troy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Sain pestin! Kylläpä helpotti, alkoi opiskelijan rahatilanne näyttää "aika" huolestuttavalta jo. Sopiva homma muutenkin, kun liittyy hieman opiskeltavaan alaan ja työajat pitäisi pystyä sovittamaan syksyn opintojen kanssa mukavasti.

:thumbup:

Itsehän olin opiskeluaikana vuodesta toiseen samassa kesätyöpaikassa, vaikkei "omaa alaa" ollutkaan.

Sain pestin! Kylläpä helpotti, alkoi opiskelijan rahatilanne näyttää "aika" huolestuttavalta jo. Sopiva homma muutenkin, kun liittyy hieman opiskeltavaan alaan ja työajat pitäisi pystyä sovittamaan syksyn opintojen kanssa mukavasti.

Onneksi olkoon!

Kiitoksia onnittelijoille. Palkka on kaukana boss-tasosta, ja hommat kanssa, mutta hyvää vaihtelua tämä varmasti on kun edelliset kesät on painanut samaa tylsää duunia.

Kiitoksia onnittelijoille. Palkka on kaukana boss-tasosta, ja hommat kanssa, mutta hyvää vaihtelua tämä varmasti on kun edelliset kesät on painanut samaa tylsää duunia.

Hienoa jos vaihtelua tuo saman tylsän duunin painaminen. t: jps.

Hakivat veturinkuljettajan koulutettavia. Laitoin piruuttain hakemuksen sisälle, vaikka tuskin näkökykyni tulee olemaan riittävä ja on siinä joku psykopaatinkin arvio vielä alalle sopivuudesta. :dunno:

Kokemukseen laitoin letkan vetoa vuodesta 2009, katotaan auttaako.

Näyttää aavistuksen piristyneen kuljetusalan työtilanne tässä keväällä, eikä haeta vain kesätyöntekijöitä, joten luottavaisempi olen kesän suhteen.

Psykologisessa testissä jokaisen musteläiskän oikee vastaus on junan alle jäänyt neekeri.

Avasin duunimailin ekaa kertaa maaliskuun jälkeen.

Eipä olis ikinä arvannut että siellä on YT-mailia odottamassa - tulikin juuri sopivasti se vuosi täyteen ulkoistamisesta :D

Haastattelu tulossa.....saapa nähdä.
Ei tärpänyt. Koukku oli kyllä aika syvällä eli avoimeen hakemukseeni laittamani asiat maistuivat. Lopulta ei löytynyt sopivaa laaria kuitenkaan.
Laitoin vielä haastattelun jälkeiset kiitokset + pari ilmaista ideaa liittyen yhteen tuotteeseen emaililla ko. firman toikkarille. (kun olin etukäteen ajatellut pääseväni juuri ko. tuotteen pariin ja se olisikin sopinut kuin nenä päähän).

Emailin loppuun tietenkin boss-tason haistattelut. (no eipäs...)

Ei tärpänyt. Koukku oli kyllä aika syvällä eli avoimeen hakemukseeni laittamani asiat maistuivat. Lopulta ei löytynyt sopivaa laaria kuitenkaan.
Laitoin vielä haastattelun jälkeiset kiitokset + pari ilmaista ideaa liittyen yhteen tuotteeseen emaililla ko. firman toikkarille. (kun olin etukäteen ajatellut pääseväni juuri ko. tuotteen pariin ja se olisikin sopinut kuin nenä päähän).

Ja kuva invavessasta håmålånksu kädessä!;;;!!!

Ei tärpännyt. Koukku oli kyllä aika syvällä eli avoimeen hakemukseeni laittamani asiat maistuivat. Lopulta ei löytynyt sopivaa laaria kuitenkaan.

Harmi. Ei muuta kuin uutta matoa koukkuun. Kyllä se vielä! :ahem:

Status
Ei avoinna uusille viesteille.