Albert Oil
Hippi ja juntti
Oli myös sellainen paikka, johon olin selvästi ylikoulutettu ja kokemustakin liikaa.
Kaikkein masentavinta on tulla hylätyksi em. syiden takia vaikka kuinka vakuuttelisi innostustaan. Potalle.
Oli myös sellainen paikka, johon olin selvästi ylikoulutettu ja kokemustakin liikaa.
Mulla tippuu tuo summa joka tunti lattialle kun lompuukiin ei vaan mahdu enempää.
Kaikkein masentavinta on tulla hylätyksi em. syiden takia vaikka kuinka vakuuttelisi innostustaan. Potalle.
Mikä oli pullasprintteri?
Soisin, ettei CV:ni huippuhetkiä ruodittaisi julkisesti täällä näin.
Lähipiiristä saatua tietoa. Huonosti palkatuilla aloilla on kyrvät esimiehet ja alaisia pompotellaan miten sattuu. Tämä nyt varmasti mikään uutinen kyllä ollut.
Täytyy välillä vähän kyllä ihmetellä sitä, millaisia mulkkuja sitä ihmisistä töissä kasvaa.
Ihan normi kokoomuslaisia kun vähän titteliä ja massia tulee.
Soittivat keskiviikkona, että ensi viikolla olisi alan töitä tarjolla, lyhyt keikka mutta kuitenkin. Peruin sitten kaikki muut menot ja innoissani odottelin.
Äsken tuli tekstari, että sori, ei sittenkään. Pitäkää sanonkomämitä.
"Hei rakkaat trullit, noidat ja muut oliot. Kellarityrmänne on valmis, tervetuloa!"
Ihme kirkumista kuulunut oveni takaa eikä rimputusta lain.