Törni
Well-known member
Pyrokratia hämmästyttää ja ärsyttää...
Se on ollut työnantajasi pahe ikuisesti
Pyrokratia hämmästyttää ja ärsyttää...
joskus joo, mutta ellei ongelmat liity henkilöihin niin se homma ei läheskään aina ratkea firman vaihdolla, samat ala/ammattikohtaiset ongelmat siellä odottaa.
No ainakin mun alalla on niin paljon eri tyyppistä duunia, että firman (tai osaston) vaihto voi hyvinkin auttaa. Eri työtehtävät ei tarkoita kuitenkaan samaa kuin eri ammatti.
Mitenhän musta tuntuu että jos sä vaihtaisit duuniin missä harrastukset onnistuu hyvin (eli ei ole niin sitovaa) niin sitten täällä olisi toikki missä olisi rivien välistä luettavissa että ärsyttää kun palkka on niin alhainen?![]()
Toki ei ehkä ole edes sovelias tälle alalle jollei ole positiivinen ja iloinen asiakkaiden seurassa.![]()
Eikun sille alalle on sopiva jos osaa kusta asiakasta linssiin.![]()
Lasketaanko se hyväksi kusemiseksi, jos vuodesta toiseen saa kusta ja monessa paikassa annetaan vaan tilausnumero ja käsketään tekemään tilaus. Siis ilman että millään tavalla voivat kontroloida KUINKA paljon niitä kustaan linssiin.Ja mahdollisimman hyvin.
No ainakin mun alalla on niin paljon eri tyyppistä duunia, että firman (tai osaston) vaihto voi hyvinkin auttaa. Eri työtehtävät ei tarkoita kuitenkaan samaa kuin eri ammatti.
Yksi asia, joka joskus kaivelee on ylenpalttinen demokratia duunipaikalla. Suunnilleen jokainen päätettävä asia tarvitsee yhteispalaverin, miettimisaikaa ja äänestyksen. Näin huomioidaan kaikkien mielipiteet ja jokainen voi osallistua. Jostain syystä tämä 'demoratia' toimii itseään vastaan, kun porukka ei pääse sopuun asioista.. jotka eivät alunperinkään kuuluneet heille tai olleet heidän ongelmansa.
Uskoisin kuvailemasi tapaisen mallin olevan yleinen mm. Ruotsissa.Yksi asia, joka joskus kaivelee on ylenpalttinen demokratia duunipaikalla. Suunnilleen jokainen päätettävä asia tarvitsee yhteispalaverin, miettimisaikaa ja äänestyksen. Näin huomioidaan kaikkien mielipiteet ja jokainen voi osallistua. Jostain syystä tämä 'demoratia' toimii itseään vastaan, kun porukka ei pääse sopuun asioista.. jotka eivät alunperinkään kuuluneet heille tai olleet heidän ongelmansa.
Uskoisin kuvailemasi tapaisen mallin olevan yleinen mm. Ruotsissa.
Kyllä myynti- ja markkinointialalta löytyy paljon erilaisia duuneja. Itsehän voisin hyvinkin mennä maalitehtaalle töihin. Parhaimmat korruptiot siellä.
Tai sitten tonne Olville.:alppu:
Uskoisin kuvailemasi tapaisen mallin olevan yleinen mm. Ruotsissa.
Mua ei tällä hetkellä ärsytä oikein mikään. Mulla on normi kaheksasta-neljään -työ, kohtuullisen matkan (reilu 30 km) päässä kotoa, oman alan työ, sopivan rento paikka. Palkka ei oo huikee, mutta ei voi ollakaan mun kokemuksella, eikä muutenkaan näissä hommissa, eli kuitenkin aivan ok sekin.
Ihan just tällä hetkellä tosin on pikkusen liianki löysää aikaa töissä, eli tekemisen puute ahdistaa, mutta eiköhän tilanne muutu taas nopeemmin ku arvaiskaan...
Saako vastata, jos ei oo työtä?![]()
Saako vastata, jos ei oo työtä?![]()