Työpaikkaromanssit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Makkonen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Oletko koskaan ihastunut/rakastunut työkaveriisi?

• Kyllä olen

Äänet: 43 58,9%
  • En ole

Äänet: 12 16,4%
  • Ei ole työkavereita, jacques yms.

Äänet: 18 24,7%

• Äänestäjiä yhteensä
    73
Olen ja tilanne on johtanut hynttyyt yhteen -tilanteisiin. Poikkeuksetta päättyneet onnettomasti, ei voi suositella kenellekään.

Nyt on kieltämättä hieman heikko tilanne. Juuri se näpäkkä ja hyvän näköinen pakkaus, jonka pyllyä aina tiiraa kun silmä välttää, pauhasi pari viikkoa sitten avioerostaan ja vieläkin tekstiä tulee. Lauhtuu jo vähän. Mutta ymmärrettävää puhetta kaikki.

Kyllä on mielessä käynyt. Voisin auttaa ja kait kelpaisikin. Tilaisuus tekee varkaan, sanotaan, uskon tuon sanonnan todenperäisyyteen kyllä. Hyvä kait kun tiedostaa.

Riskianalyysillä tämä ei nyt kannata. Houkuttaa, mutta ei tosiaan kannata.

Riskianalyysillä tämä ei nyt kannata. Houkuttaa, mutta ei tosiaan kannata.

Anna mennä vaan, jälkeenpäin käyttämättä jäänyt tilaisuus harmittaa enämpi, kuin käytetty ja ihan ketuilleen mennyt.

Itsehän olen naimisissa (entisen) työkaverini kanssa eli kyllä.

Työpaikkaromanssi1: seurustelua pari vuotta, vuosi surkeaa avoliittoa

8 vuoden tauko

Työpaikkaromanssi2: kolme päivää seurustelua, avoliittoa reilun vuoden, nyt 11v naimisissa ja edelleen silkkaa ruusutarhaa ja onnea.

Joskus häviää, joskus ei.

Työpaikkaromanssi1: seurustelua pari vuotta, vuosi surkeaa avoliittoa

8 vuoden tauko

Työpaikkaromanssi2: kolme päivää seurustelua, avoliittoa reilun vuoden, nyt 11v naimisissa ja edelleen silkkaa ruusutarhaa ja onnea.

Joskus häviää, joskus ei.

Mutta kun mullei oo duunissa ku varattuja 50 vuotiaita perseenpuristelijanaisia ja homomiehiä. Miten toimia?

Onko se työpaikkaromanssi jos ensin on romanssi ja vasta myöhemmin (romanssin aikana) yhteinen työpaikka?

Aika nopsaan pistitte hynttyyt yhteen.

No mutta, nehän sanoo, että KYLLÄ SEN TIETÄÄ KUN SEN TIETÄÄ!

Sanonpahan vaan, että vitut mistään vittu mitään tiedä. Niinku kenenkään henkilökohtaiseen tilanteeseen riippumattomana kommenttina.

Luin ekana että Työpaikkaromaanit ja aloin vähän ihmetellä!