Kulli kouraan vaan ja liity rinkiin!Herranjumala Jeesus deletoikaa nyt tää äkkiä.
Sitä myötähäpeän määrää kun jannut alkaa tosissaan jollekkin täällä jauhamaan paskaa, odottaa flirttiä ja kulli kourassa privaattia. Ei jumalauta. Ja yöllä fantasioissaan runkkaavat kun kuvittelevat ensitreffeillä panevansa jotain Nooraa Kuusamosta yläporalla.
Hyi Kauhistus!Kulli kouraan vaan ja liity rinkiin!
Voi olla ,että joku alkaa kohta tarjoamaan 20 senttistä.Ihan oikeesti poistakaa tää. Tänne tulee kännissä nörteiltä sellaista settiä mikä ei tule kestämään päivänvaloa. Kaikkien aikojen huonoin idea. Joudutaan kaikki helvettiin.
Tossa on jo sen siemen mistä varoittelin. Modet hop hop. Palvelimen roskakori odottaa.En minä ole taivaaseen pääsystä elätelly toiveita tähänkään asti. Pysyköön poissa he, jotka sinne pyrkivät.
Jakkeus ensimmäisenä tyrkyllä. Sen arvas. Auta armias jos tänne joku eksyy. Poistakaa nyt hei tää.
Mun mielestä tästä selvittäis pienellä otsikon muutoksella. Moderaattorit?Herranjumala Jeesus deletoikaa nyt tää äkkiä.
Sitä myötähäpeän määrää kun jannut alkaa tosissaan jollekkin täällä jauhamaan paskaa, odottaa flirttiä ja kulli kourassa privaattia. Ei jumalauta. Ja yöllä fantasioissaan runkkaavat kun kuvittelevat ensitreffeillä panevansa jotain Nooraa Kuusamosta yläporalla.
Ai niinkuin tälleensä?Mun mielestä tästä selvittäis pienellä otsikon muutoksella. Moderaattorit?
Olis voinut olla vielä hävyttömämpää.Ai niinkuin tälleensä?