Ihan hyviä pointteja sinänsä..
Fernandon ehdottomasti, Kimi on mulle kun isoveliJottei totuus unohtuisi niin Saara, kumman kaa olisit mielummin, Kimin vai Fernandon?
Pojatkin saa osallistua![]()
jenson button, bruno senna sekä takuma satoPerään vielä vähän virallisempaa linjaa:
Huhujen mukaan kolme kuskia on livennyt yhteisestä sopimuksesta, jonka mukaan kukaan ei maksaisi taas kallistunutta superlisenssimaksua ennen hinnanalennusta. Nick Heidfeld ja Timo Glock ovat ovat ilmoittaneet, että ainakaan he eivät ole "pettureita". Olisi kiva tietää ketkä ovat. Veikkauksia?
Anette Latva-Piikkilä kirjoittaa myös:En usko että se vaikuttaisi, ainakaan vielä. Serkun vaimo oli aikoinaan kova kilpailija kartingissa, rakasti sitä ja koti on täynnä pokaaleja niiltä ajoilta. Kaikki tyssäsi rahaan (lue: sponsorit).
Hän kuulostaa hieman katkeralta kun sanoi että Kimin kohdalla oli toisin. Hän siis kilpaili samaan aikaan Kimin kanssa. Hän sanoi että kun Kimi halusi uudet renkaat - Kimi sai uudet renkaat. Kun Kimi halusi uuden moottorin - Kimi sai uuden moottorin.
Ei se tosin ollut Kimin vika että sponsoreita löytyi ja kyllä Kimin kotona laitettiin kaikki rahat likoon ennen Robertsonia mutta pointti on että naiset tuskin saa niin helposti sponsoreita ennen kuin he alkavat saamaan enemmän nimeä.
Jos Kimillä oli kerta rahaa käytössä, niin tuo ylläoleva kuulostaa oudolta :doubtful:Jo karting-aikoina Kimi oli kova luu. SM-kisoissa hänellä ei todellakaan ollut nopeimmat moottorit käytössä, mutta silti hän ajoi aina kärjessä. Hän paikkasi ajollaan huonon kaluston puutteen.
Testasimme 90-luvulla päittäin kalustojamme Hyvinkään radalla. Kimillä oli alla CRG/PCR ja itsellä TonyKart/Rotax. Ajoin omalla kalustollani ensin ja sen jälkeen Kimi hyppäsi autoni rattiin. No arvata saattaa, että Kimi oli nopeampi, mutta sekunnilla! Kimin isä Masa totesi vielä, että jos Kimillä olisi yhtä nopeat moottorit kuin minulla, hän voittaisi aina. Se hieman masensi… Mutta se oli todellisuutta jo silloin, ja hän onkin nyt maailmanmestari.
Minä en olisi kummankaan kanssa. Jos kyse on siis "sillai" olemisesta.Jottei totuus unohtuisi niin Saara, kumman kaa olisit mielummin, Kimin vai Fernandon?
Pojatkin saa osallistua![]()
Heippa, Tuleks sää useestikin tänne forumeille? :wink::wink:Kaikki 16 ja 80 välillä käy..![]()
Joo olis ihan varmasti.Ihan hyviä pointteja sinänsä..
Olisiko autourheilussa yhtä paljon naismenestyjiä kuin miesmenestyjiä, jos naisten harrastajamäärät olisivat yhtä suuret kuin miesten?
Kuinka paljon muuten lisenssi, jos ei oo yhtään pisteitä tai on uus kuski? Onks sille joku kiinteä hinta? En jaksa lähteä itse etsimään vastausta kun täällä on niin paljon viisaita.jenson button, bruno senna sekä takuma sato![]()
Tiesimme minne tähtäsimme???? Selityksen makuaHamilton: My Story Special Celebration Edition.
Näin kirjoitetaan Junior TKM sarjasta, vapaa ja lyhennelty suomennos:
"1996 voitimme McLaren Mercedes Cadet Champions sarjan -- ja siirryimme Junior Yamahaan. Valitsimme sen, koska se oli mielestämme parempi ura vaihtoehto kuin Junior TKM, kilpaileva sarja. Sanottiin, että välttelimme Junior teekooämmää, koska siellä kilpailu oli kovempaa, mutta tiesimme, minne tähtäsimme. Mitä me halusimme oppia kilpailemisesta ei olisi löytynyt sieltä, vaikka se onkin myös hieno sarja."
Jos Kimin porukoitten on täytynyt jättää sisävessa rakentamatta että poika pääsee ajamaan... Niin kai voidaan jo puhua oikeasti ettei ole poika rahalla maailmalle päässyt. Tokihan on mahdollista että myöhemmin, menestyksen ja maineen leviämisen myötä, on tullut sitten myös niitä sponsorimarkkoja. Mutta näinhän sen kuuluukin mennä, turha siitä kenenkään olla katkera jos miettii mistä Kimi on aikanaan ponnistanutEn minäkään tajunnut kun olin lukenut miten heillä ei todellakaan ollut rahaa mutta lienee niiltä ajoilta kun Robertson otti Kimin suojiinsa - karting-aikoja - koska muuten serkun vaimon sanomisissa ei ole mitään järkeä? Tätä mieltä hän kuitenkin oli![]()
10400 euroa.Kuinka paljon muuten lisenssi, jos ei oo yhtään pisteitä tai on uus kuski? Onks sille joku kiinteä hinta? En jaksa lähteä itse etsimään vastausta kun täällä on niin paljon viisaita.
:frown:Luin otsikon "Tyttöjen topit"
Unta näet..Toi on tyypillistä teflon Hamiltonia toi höpötys jostain muista päämääristä. Oivaa ainesta poliitikoksi.:frown: