Tyttöjen topic

arzipuppy

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Arska! Olikin jo ikävä.

Mahdollisia kanavaongelmia helpottanee Wikipediassa oleva lista F1-kisat näyttävistä TV-kanavista:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Formula_One_broadcasters

Paranemisia!
Teres teres! Sun kolumneja olen toki tarkkaan seurannut. Kiitos vinkeistä, vaikka taiteileva travellerkansa saattaa jättää mut jos mä nyt oikeesti jämähdän itäblokeissa pubiruusuksi, ne kun ei tästä porvarisurheilusta piittaa.

Kaverit kutsuu Araksi.

Viimeksi muokattu:

Saara

Faster Than You
Haha, okei Ara :D

Missä maissa olette muuten katsonut formuloita? Itse olen espanjaksi (Alonso mestariksi), saksaksi, turkiksi (Kimi mestariksi) ja Englannissa monen monta (Hamilton mestariksi..) Kyllä Osku on paras selostaja!

Saara

Faster Than You
En tykkää, että Alonso on käynyt tutustumassa Maranelloon ja ilmoitti, että tietää mitä tekee ensi vuonna...

Saara

Faster Than You
Paras aikoihin:

Max: "Jos uusien yrittäjien tulo F1-sarjaan estetään, niin seurauksena on sarjan kuolema. Sarjaa ei voida pyörittää vain vanhojen ukkojen voimin."

Niimpä. Olisiko vanhojen ukkojen jo aika lähteä eikä hakea uudelle kaudelle.

JonnaPieni

Well-known member
Sijainti
JKL
uah, mulla menee niiiiiiin hermot Mosleyn ja italialaisten kanssa. :mad_old:

Kuten täällä olikin jo mainittu, Kimi vois voittaa vaikka loput kisat ja siitä huolimatta arvon saapasmaan kansa haukkuis lyttyyn. Sitten Massa on joku jumalhahmo niille. Grr.
Onneks Kimi keskittyy olennaiseen eikä siihen, mitä lehdissä kirjotellaan.

Sitten toi Mosley... menee niin järki. Nythän se ilmoitti, et perustakaa sit oma sarjanne, hän ei jaksa kuunnella purnaamista. Joo, kyllähän se budjettikatto on niin mahtava idea, että saadaan lisää talleja ja Böönille lisää rahaa (avioero kun rokottaa sen verran rahapussia). Ei mulla oo mitään uusia talleja vastaan, kunhan se toiminta ei oo sit sitä luokkaa kun joskus tos 90-luvun taitteessa - silloin ei kaikki autot päässy ees kisaan asti. :jaska:

Ymmärrän oikein hyvin tallien huolen, jos kuninkuusluokassa on kahdet eri säännöt, joita pitäis valvoa - FIA on tunnetusti oikein hyvä siinä sääntöjen valvomisessa. Vatvominen luonnistuu niin paljon paremmin. :rolleyes:

Kyllä se karsii katsojia, kun osalla on jo nyt vaikeuksia pysyä sääntömuutoksista perillä - joka vuosi ruukataan vähintään aika-ajoja jne. Sitten pitäisi ulkomuistista tietää, mitkäs tallit nyt sitten olivatkaan sitoutuneet budjettikattoon ja mitäs helpotuksia se nyt sitten toikaan...
Ajattelisivat välillä jollain muulla kuin sillä egollaan - Mosleyn kohdalla kyse on selkeästi vain siitä, että äijä haluaa jostain syystä nyt leikkiä natsia FOTA:n kanssa, kun ei saanut viime vuonna leikeistä tarpeeksi. Ja sitten halutaan jostain syystä näyttää Montezemololle, että minä oon kovempi jätkä ku sä.
Tätä loanheittelyä suurella mielenkiinnolla seuranneena tulee lähinnä mieleen sellaiset n.5-vuotiaat pojat hiekkalaatikolla vertailemassa, kummalla on suurempi traktori. :tongue:

JonnaPieni

Well-known member
Sijainti
JKL
Miten budjettikatto vaikuttaa Bernien tuloihin?
ei se varsinaisesti vaikutakaan - uudet tallit vaikuttaa, jos aikovat saada telkkuaikaa.

edit//
toki voinhan olla väärässä, mut sellanen muistikuvatus on, että Böönille siitä lystistä maksetaan.

Saara

Faster Than You
Bravo JonnaPieni, paras posti aikoihin, olen ihan samaa mieltä!! :D

Ja randomilla jatketaan,
Villeneuven mukaan formuloissa ei enää ole muita sotureita kuin Alonso. :D <3

Saara

Faster Than You
Veikkauksia tästä päivästä? Minusta tavoite on saada vähän pisteitä ja lyödä Massa. Toivottavasti ei Kimi jää startissa Trulli-junaan... Ja toivottavasti Alonso ei ampaise ohi, voi kyllä tulla hyvin Massan edelle.

Kimika_

Well-known member
Sijainti
Larkwater
Vettel tai Webber saisi voittaa, jos ja kun Kimillä ei siihen taida tänään rahkeet riittää. Mutta toivottavasti Kimi saisi kuitenkin hyvin pisteitä ja pesisi Massan. Ainniin ja sitten vielä Kubica ja Alonso pisteille ja Buttonin voittoputkelle stoppi. Tämä jos toteutuisi niin olisi ollut lähes täydellinen kisa. :D

Mullakin alkaa vähän olemaan närää Alonsoa kohtaan, mutta toivotaan parasta. Eihän sitä tiedä, mutta kohta taas kaikki lehdet huutaa, että Fernando onkin tulossa Massan tilalle, kun tämä sattuu ajamaan pari huonoa kisaa ja Kimi vastaavasti hyviä kisoja. Olispa muuten mainiota nähdä Kimi ja Alonso tallikavereina Ferrarilla.

Saara

Faster Than You
Ottaisin mieluummin Alonson Massan tallikaveriksi, koska tiedän kumpi silloin olisi parempi. Jos Kimi olisi Alonsoa vastaan saisin vihdoin tietää kumpi on se taitavampi kuski, enkä välttämättä halua tietää. Mitäs se vaihtoehto, että kaikki kolme ajaa uudessa sarjassa? ;)

En tietenkään halua, että Kimi lopettaa, mutta olen ollut siihen valmistautunut jo monta vuotta. Itse asiassa olin varma, ettei kirjoita sopimusta vuodelle 2010 mutta niin vaan teki. Haluan, että Alonso tulee Ferrarille, mutta vasta sitten kun Kimi itse päättää lopettaa. Ralleilut viittaa siihen, että kohta loppuu.

Itseänikin ärsyttää median spekuloinnit ja Alonso vielä itse laittaa lisää vettä myllyyn. Kuskeissa ei todellakaan kaikki vika enkä näe syytä kenenkään syrjäyttämiselle. Ymmärrän kyllä että Ferrari haluaisi Alonson, tälläisessä tilanteessa ehkäpä pystyisi nopeampaan kehitystyöhön ja tuloksiin. Älkää nyt ampuko kun sanoin noin, mutta Ferrarilla tarvittaisiin kunnon johtohahmoa.

Järjestykseni on silti Kimi 1, Fernando 2.

Saara

Faster Than You
Jatkuukin vielä :)

Ja sen vasta ymmärränkin, että Fernando haluaa Ferrarille, tietenkin hän haluaa taas voittaa eikä Rellu nähtävästi saa pakettia kasaan. Houkutus on varmaan vielä suurempi nyt, onhan suurempi haaste kun ei hyppää suoraan voittaja-autoon vaan pitää tehdä siitä sellainen. Random kommentti tähän väliin. Haastettelija: "Mikä ominaisuutesi ei koskaan jätä sinua pulaan?" Alonso: "Itseluottamukseni." :D

Saara

Faster Than You
Maxin suunnitelmat on kyllä kieltämättä täysin päättömiä. Tai ei välttämättä suunnitelmat vaan miten se yrittää jyrätä ne läpi. Jos ne luulee, että kaikki julkisuus on hyvästä niin pieleen menee. Ulkopuolisen (ja kyllä sisäpiirinkin) silmissä formulat on varmaan aika vitsi... Jos uusi sarja toteutuu niin aioin todellakin seurata sitä ja niitä talleja, jotka tekee kilpalemisesta huipputasolla sitä mitä se on, en nimeä.

Laatikkokauha

Well-known member
Tästä uudesta sarjasta voisi tulla samanlainen menestystarina kuin NASCAR'ista aikoinaan tuli kun irtaantui Champcar'ista (jos faktat on tässä oikein) - Champcar hävisi kartalta kokonaan.
Uskallanko facepalmata?

IRL irtaantui CC:stä

Saara

Faster Than You
Hehe!

- Olin vain oma itseni, kun menin kuljettajien kokouksiin. Muut kuljettajat ottivat asian ilmeisesti merkkinä epäkunnioituksesta, mutta sitä en koskaan tarkoittanut. Tänä vuonna olen tehnyt kovast töitä parantaakseni suhteita muihin ja nyt tilanne on parempi, Hamilton kertoi.

- Luulen, että he kunnioittavat minua enemmän, mutta ehkä siksi, koska en voita enää kisoja, Hamilton lisäsi.

Lähde: Formula Plaza

Kimika_

Well-known member
Sijainti
Larkwater
heh heh ihme settiä Hämäläiseltä. Vaikuttaa aika narsistiselta hepulta kaikkien tuontapaisten kommenttiensa perusteella. Luulee ehkä vähän liikoja itsestään. :D:eek:

Saara

Faster Than You
Eilen taas Serranossa mainittiin Alonso monta kertaa :p