Tyttöjen topic

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Kumman kaa olisitte Kimika ja Saara, Flavion vai Bernien? Pojatkin saavat vastata tähän kysymykseen. :ahem:

Minä valitsisin Flavion mennen tullen :D
Riippuu hiukan (paljon itse asiassa) siitä, mitä tuo "kaa oleminen" tässä tapauksessa pitää sisällään. Jos kyse on vaan saman katon alla asumisesta ja sit peris hepun omaisuuden niin taitaisin valita Bernien. Todennäköisesti ei tarttis odotella sitä perintöä niin kauaa.

Kimika_

Well-known member
Sijainti
Larkwater
Hei, nyt poikien kiusaksi jatketaankin tällä valintaleikillä, otetaan vaan vähän miellyttävimpiä vaihtoehtoja. Muistakaa ettei kyseessä ole lempikuskin valinta. Perusteluita kehiin jos jaksatte.

Heikki vs Lewis
Kimi vs Felipe
Fernando vs Nelson jr

Saaran rivi menisi Lewis, Felipe, FERNANDO. Kimiä en voi valita, sama kun ottaisin veljeni... Ei siis kirjaimellisesti :)
Ekasta Lewis, Heikki on jotenkin vähän pliisun tuntuinen,mutta toisaalta Lewis on kyllä ärsyttävämpi. Toisesta Kimi, Felipe ei iske yhtään, se on jotenkin pikkupojun tuntuinen. Kimi on Mies. Kolmannesta on vaikeampi valita. Nelsonia olis kivempi katella, mutta Fernando on mun mielestä kiinnostavampi persoonana. Ehkä mä ottan sitten Nelsonin, niin ei tule Fernandosta riitaa. Buttonkin kyllä kelpais. :p

Saara

Faster Than You
Nyt kun tämä Alonso-juttu on ollut päällä ja tiedän miten paljon Saara fanittaa Alonsoa niin en ole halunnut alkaa täällä vänkäämään siitä ettei Saara pahoittaisi mieltään - Saara on ihana ihminen ;)

Eli: onko meidät tytöt suljettu tyttöjen topiciin kokonaan?
Voi kiitos Nicole :) Yritän pitää jutut siistinä, tiedän kyllä ettei Fernando aina ole mikään puhdas pulmunen.. Silti niin ihana.

Ja Kimika, kiitos kiitos, F on siis varattu yksin minulle ;)

Ja Nicole, mikäs meidän on täällä suljetussa tilassamme, hehe, hauskaa ainakin on.

@Peter: No saattaa olla että minäkin ottaisin selin olevan mieluummin.. Voi että..

Saara

Faster Than You
Saattaisi olla ettei meidänkään elämä kovin ruusuista olisi jos kyseinen herra ei välitä Kimistä. Kiitos kuitenkin ystävällisestä tarjouksesta :)

Tosi kiva juttu se brassin haastattelu! Nyt kehut Kimin maasta taivaisiin! Ehkä brasiliasetkin ovat tällä hetkellä toista mieltä Kimistä kun nyt on hyvä putki päällä. Tai sitten ei, puhuvat varmaan että Massa olisi ollut paljon parempi...

Uudehko video Fernanditosta, http://www.youtube.com/watch?v=pIz6SN9j8Ho , itse tykkäsin (tietenkin :) ).

Aloin äsken leikkimään ajatuksella, että Kimi palaisi Mäkille ja Alfonso siirtyisi Ferkulle. Tilanne olisi oikeastaan aika hassu.. Itse en ainakaan tiedä miten päin olisi, Alonsolle tietysti unelmien täyttymys, mutta Kimin siirryttyä takaisin alkaisi varmaan taas Mersun koneet paukkua. Lisäksi en osaa kuvitella miten suhtautuisin McLareniin. Se oli vuosia lempitiimini aina spygateen asti.

Kimika_

Well-known member
Sijainti
Larkwater
Olen tunteella elävä ja tosi intohimoinen kun pääsen keskustelemaan jostakin asiasta mikä herättää tunteita. Osaan ne perustellakin mutta toinen kysymys onkin että onko tämä foorumi tarkoitettu vain ja ainoastaan fakta-pohjaisille kirjoituksille koska minulla on aina tunne ajatukseni takana ;)

Eli: onko meidät tytöt suljettu tyttöjen topiciin kokonaan?
Kun kyse on sellaisesta asiasta, kuin F1 siihen on vaikea olla suhtautumatta intohimoisesti ja tunteella. Tylsäähän se olis, jos kaikki perustelisi asiansa objektiivisesti ja faktalla, mun mielestä siitä, ei silloin syntyisi, edes kunnon keskustelua. Hyvä vaan, että on mielipiteitä puolesta ja vastaan, perustui ne sitten melkein mihin tahansa.

Onhan se ihan kiva, että meille tytöillekin on oma topicci, kun tosielämässä on niin vaikea ruveta keskustelemaan formuloista tuttujen, varsinkin tyttöjen kanssa, kun niitä ei kiinnosta koko aihe pätkääkään. Ne vaan ihmettelee, että miten minä voin suhtautua niin tunteella, niitten mielestä niinkin "typerään" lajiin kuin formulat. Onneks on olemassa foorumeita, että voi tulla mesoamaan ja julistamaan asiaansa saman henkisten ihmisten kanssa. Pää hajoaisi muuten. :)

Saara

Faster Than You
Onhan se ihan kiva, että meille tytöillekin on oma topicci, kun tosielämässä on niin vaikea ruveta keskustelemaan formuloista tuttujen, varsinkin tyttöjen kanssa, kun niitä ei kiinnosta koko aihe pätkääkään. Ne vaan ihmettelee, että miten minä voin suhtautua niin tunteella, niitten mielestä niinkin "typerään" lajiin kuin formulat. Onneks on olemassa foorumeita, että voi tulla mesoamaan ja julistamaan asiaansa saman henkisten ihmisten kanssa. Pää hajoaisi muuten. :)
Tää on kyllä loistava paikka vuodattaa. Itse en ole henk.koht. tavannut tyttöä enkä poikaa joka
jaksaisi kuunnella mun formulaselityksiä :) Iskäkin sano kerran että taidat ottaa vähän liian vakavasti.. :D
Kerran keskustelin yhden mukavan pojan kanssa, mutta juttu tyssäsi siihen kun olin paljon paremmin perillä
kaikesta kun se. Taisi käydä kunnian päälle ;)

Joo, odotellaan ihan rauhassa ennen kun puetaan Kimi taas harmaisiin. Vaikkei ne enää niin harmaita ole. No kuiteskin,
Mirror ei ole mikään luotettavin lähde.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
No kuiteskin,
Mirror ei ole mikään luotettavin lähde.
Jos mainitsisivat uutisia lainatessaan vaikka: "Mirror, tuo Englannin seiska, kirjoittaa, että..." tai jotain vastaavaa. En ole kyllä ihan perillä siitä, mihin lokeroon tuo Mirror lehtimaailmassa asettuu, mutta mulla on sellainen käsitys, että englantilaiset paskalehdet on vielä aika monta pykälää paskempia kuin suomalaiset vastineensa.

arzipuppy

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Jos mainitsisivat uutisia lainatessaan vaikka: "Mirror, tuo Englannin seiska, kirjoittaa, että..." tai jotain vastaavaa. En ole kyllä ihan perillä siitä, mihin lokeroon tuo Mirror lehtimaailmassa asettuu, mutta mulla on sellainen käsitys, että englantilaiset paskalehdet on vielä aika monta pykälää paskempia kuin suomalaiset vastineensa.
Näinhän se on. Maa, jossa ensimmäisenä lanseerattiin ilmaus "keltainen lehdistö".

arzipuppy

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Peter, kyllä minä vaihtaisin miettimättä Flavion jopa Piquet senioriin :ahem:

Vaikka sitten menettäisinkin ihanan Flavio-miehen joka on aina kohtelias, ei koskaan huuda, osaa käsitellä alaisiaan, käyttää ihania laseja ja on kaikin puolin rakastettava ja kunnioitettava.

Sori Flavio :eek:
I love Flavio.
Oon katsellut usemman videon, missä Flavio liehittelee naisia ja en kyllä yhtään ihmettele miksi naiset, kuten Heidi Klum ja Naomi Campbell ovat häneen sortuneet. Sellainen tuhlarihurmuriherrasmies, että toivoisi suomalaisilta edes kymmentä prosenttia hänen tavoistaan, niin voisin mennä hetimiten vaikka kihloihin.

Valitettavasti Flavion herrasmiesmäisyys on vain pintaa. Tässä valossa, missä hänet nykyään näen, on hänen todellinen luonteensa jotakin helvetin kuilun samoojan ja vielä alemmaksi vajonneen julmurihirviön välimaastoa. Duonakaan hän ei ole sen kummemmin menestynyt, kun ymmärtääkseni hänen kiinnostuksensa päättyy hyvin pian suhteen alkamisen jälkeen. Niin myös loppuvat kauniit sanat, timantit ja upeat ateriat italian punaisen yötaivaan alla.

No, voihan naisiakin syyttää sinisilmäisyydestä ja naiviudesta. Mutta jos meikä olis keski-ikänen lyyli ja Flavio kääntäis kärrynsä tohon sivutielle, niin mikä ettei.

Saara

Faster Than You
Niimpä niin, FIAsta ei koskaan tiedä. Ymmärsinkö nyt oikein että F saa pitää voittonsa?

koirankoppi

Well-known member
Tää on kyllä loistava paikka vuodattaa. Itse en ole henk.koht. tavannut tyttöä joka
jaksaisi kuunnella mun formulaselityksiä :) .
Itse ainakin olisin innoissani jos tytön kanssa voisi formuloista keskustella, siten kuten jätkien kanssa keskustelen :idea:. En usein kyllä ole nähnyt tyttöä joka on kiinnostunut formuloista .

No joo, ainoastaan yksi kaverini seuraa moottoriurheilua ja hänkin vain satunnaisesti ja lopuilla sitten lätkä ja futis vaan mielessä.

Saara

Faster Than You
Itse ainakin olisin innoissani jos tytön kanssa voisi formuloista keskustella, siten kuten jätkien kanssa keskustelen :idea:. En usein kyllä ole nähnyt tyttöä joka on kiinnostunut formuloista .

No joo, ainoastaan yksi kaverini seuraa moottoriurheilua ja hänkin vain satunnaisesti ja lopuilla sitten lätkä ja futis vaan mielessä.
No täältä löytyy tyttöjä :)

Ja tarkennuksena edelliseen postiini, tiedän kyllä ettei Fernandoa rankaistu ja vaikka olen suuri fani, minusta voitto olisi pitänyt ottaa pois ja vaikka jättää avoimeksi. Jos mietitään Bernien pankkiryöstöesimerkkiä, sama kuin Piksu olisi varastanut pari miljoonaa, antanut ne Alonsolle, joka saa pitää ne, koska ei tiennyt että ne on varastettu...

Ruutulippu

Pohjosen Räikkönen
Sijainti
Suomi - Tornio

Sama, olishan se hienoa varsinki jos tyttökaveri/vaimo olis penkkiurheilijaKIN. (/kin siksi että tartte mikään läski sohvamähö olla, että osaa liikkua oikeastikkin)
Itelle kaikemmaailman urheilun seuraaminen (ensisijaisesti ralli/f1/jääkiekko) on niin lähellä sydäntä että siinä kyllä jää helposti vaimoke kakkoseksi, ja on jäänykki sillonko semmonen on ollu :)

Saara

Faster Than You
Mutta ei se aina formulafanienkaan yhteiselo suju kitkattomasti, kuten Nicolen esimerkki osoittaa. Pitäisi pariskunnan olla suunnilleen samassa leirissä :)

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Oman kokemuksen mukaan hyvin toimii, kun "se toinen" seuraa myös urheilua, mutta hieman eri lajipainotuksilla. Silloin ei tule niin pahoja ristiriitoja, oman suosikin voittaessa/hävitessä. Rauhaisaan yhteiseloon riittää useimmiten, kun kumpikin pitää pahimmat mölyt mahassaan suosikkikuskin/joukkueen/mäkihyppääjän/miekkailijan/voimistelijan/jne. hävitessä/keskeyttäessä/ryssiessä.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
No tässä mentiin jo parisuhteeseen.. Siinä mun mielestä riittää ettei tule paistinpannusta päähän jos kattelee urheilua telkkarista. :D

Tämä sääntö itseasiassa toimii myös siinä tapauksessa, että molemmat seuraa samaa lajia.. Eikä siinäkään mitään jos kannattaa eri kuskeja, mutta jos se aiheuttaa riitoja, niin sitten menee jo vähän liian syvälle.. Noh, itselläni se riidan syntyminen olisi aika epätodennäköinen skenaario, koska mulla ei ole ollut mitään vahvaa suosikkia sen jälkeen kun vilnööf lopetti.

Viimeksi muokattu:

Kimika_

Well-known member
Sijainti
Larkwater
Vastakohdathan täydentävät toisiaan, vai miten se sanonta meni. Ei kyllä siltä yleensä tunnu. :D

Mä en välttämättä pystyis elämään sellaisen tyypin, kanssa joka ei seurais mitään urheilua, kun ite oon tälläinen vähän haksahtanut urheiluhullu, tai jotain sinne päin.

Kääntyipäs mukavasti parisuhde-keskusteluksi.

Jottei nyt ihan, niin todettakoon tähän väliin, että kivan näköiset puitteet Singaporessa. Hienolta näytti ainakin auringonlasku tv-kuvissa ja muutenkin mielenkiintoisen tuntuinen rata toi Marina Bay. Toivottavasti Kimin kisa menisi, edes pikkaisen paremmin kuin viime vuonna. Mutta pelottaa, kun se pakollinen tilastollinen keskeytys taitaa hiipiä, jo taustapeilissä. :frown: No onhan Heidfeldkin päässy ihan rutosti kisoja maaliin peräkkäin.

Saara

Faster Than You
Toivottavasti Kimin kisa menisi, edes pikkaisen paremmin kuin viime vuonna. Mutta pelottaa, kun se pakollinen tilastollinen keskeytys taitaa hiipiä, jo taustapeilissä. :frown:
Niimpä, ja on menny niin hyvin viime aikoina ettei voi loputtomiin jatkua. No, ei pitäis olla näin pessimistinen.