Tyttöjen topic

Saara

Faster Than You
Samaa mieltä Australiasta ja aikaisesta startista, se on oikea tapa aloittaa kausi. Samalla myös karsitaan tosifanit pelkistä satunnaisseuraajista.

Jenni

Active member
Kumpa vieläkin olisi asiat näin hyvin. :) Siinä oli aina oma hyvä fiiliksensä herätä aamuyöllä katsomaan kisaa kuukausien tauon jälkeen.
toi on niin totta. itsekin tykkään herätä aamuyöstä tai aikaisin aamusta katsomaan formuloita, se on niin parasta. ei sitä fiilistä voita mikään :D ja mäkään en tosiaankaan oo mikään aamuvirkku!

kyllä maailma oli ennen paljon parempi paikka.

Saara

Faster Than You
No olihan aika-ajo... Tykkäsin siitä Ferrarin synttärionnittelukyltistä, se oli kivasti tehty.

Toni_V

Well-known member
Kiitos paljon kaikista vinkeistä :thumbup:

Olen mietittyäni pistänyt varsinaisen topicin pystyyn Kimi-foorumilla koska tämä on kuitenkin suomalainen foorumi ja sinne on helpompi rekisteröityä.

Nyt vaan pojat ja tytöt - siellä on poikia jotka haluavat tavata suomalaisia tyttöjä - sinne kertomaan itsestänne jotakin ja katsomaan josko sieltä löytyisi joku kiinnostava.

Onnea ;)

http://www.kimiraikkonen.com/forum/viewtopic.php?p=312076#312076
Nonniin, lyhyt hakemus on laiteltu sinne vetämään. Kohta valkataan parhaat päältä :D

Ruutulippu

Pohjosen Räikkönen
Sijainti
Suomi - Tornio
Samaa mieltä Australiasta ja aikaisesta startista, se on oikea tapa aloittaa kausi. Samalla myös karsitaan tosifanit pelkistä satunnaisseuraajista.
Tosifanithan ei nuku avausviikonloppuna sekuntiakaan vaan ekoista harjotuksista alkaen tapitetaan formuloita, uusia autoja ja uutta kautta innolla seuraten, lähetyksen loputtua heti seuraavaa sessiota odottamaan ja sitten väliajat ajellaan jotain F1 simua PC:llä ja fiilistellään. :cool:

Onhan se vuoden paras päivä aina ku kausi alkaa, samaa mieltä tuosta että aamuyöstä se on se paras aika avauskisalle.
Ei mitään bahrainia tylsästi keskellä päivää :(

Saara

Faster Than You
Kun nyt näistä deittijutuista on puhuttu niin joku amerikkalainen äijä on viestitellyt mulle facebookissa. Vähän kannattaisi kyllä tehdä taustatutkimusta, kehtas sanoa Kimiä mentaalisesti sairaaksi... Aijaijai, ei nouse pisteet ei.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Kun nyt näistä deittijutuista on puhuttu niin joku amerikkalainen äijä on viestitellyt mulle facebookissa. Vähän kannattaisi kyllä tehdä taustatutkimusta, kehtas sanoa Kimiä mentaalisesti sairaaksi... Aijaijai, ei nouse pisteet ei.
Ehkä Kimi amerikkalaisittain onkin. Siellähän ollaan koko ajan suu hymyssä wonderfullia ja awesomia joka suuntaan hokien.

-Jenny-

New member
Moro kaikille!

Oli aivan pakko rekisteröityä foorumille! Olen tyttö ja koska kavereista ketään eivät formulat kiinnosta ja eivät jaksa kuunnella kun puhun niistä. Ehkä täällä voin sitten ihan vapaasti keskustella formuloista, sellaisten kanssa ketä ne kiinnostavat.:)

En ole kuitenkaan seurannut formuloita kuin jostakin 2005 vuodesta lähtien. Mutta tiedän niistä kaiken ja katson aina kaikki formuloihin liittyvät jutut.

Totke

Psyykeenmurskaaja
Sijainti
Hämeenlinna
Oli aivan pakko rekisteröityä foorumille! Olen tyttö ja koska kavereista ketään eivät formulat kiinnosta ja eivät jaksa kuunnella kun puhun niistä. Ehkä täällä voin sitten ihan vapaasti keskustella formuloista, sellaisten kanssa ketä ne kiinnostavat.:)

En ole kuitenkaan seurannut formuloita kuin jostakin 2005 vuodesta lähtien. Mutta tiedän niistä kaiken ja katson aina kaikki formuloihin liittyvät jutut.
Tervetuloa foorumille vaan. Aika kova väitös että tiedät formuloista kaiken, vaikka olet vuodesta 2005 niitä seurannut, täällä on kuitenkin porukkaa jotka ovat seuranneet formuloita reilusti pidempään kuin minä olen elänyt ja hekään eivät väitä tietävänsä niistä kaikkea (esittävät vain :p).

azly

Well-known member
Tervetuloa kaltaistesi joukkoon, monilla muillakin täällä on sama harhaluulo. :thumbup:

-Jenny-

New member
Tervetuloa foorumille vaan. Aika kova väitös että tiedät formuloista kaiken, vaikka olet vuodesta 2005 niitä seurannut, täällä on kuitenkin porukkaa jotka ovat seuranneet formuloita reilusti pidempään kuin minä olen elänyt ja hekään eivät väitä tietävänsä niistä kaikkea (esittävät vain :p).
No joo, en varmaankaan kaikesta tiedä, mutta paljon tiedän kuitenkin...:eek:

Suosikki kuskini on Nico, mutta myös Kimi ja Fernando ovat todella hyviä!

Saara

Faster Than You
Suosikki kuskini on Nico, mutta myös Kimi ja Fernando ovat todella hyviä!
Aahaa, hyvin valittu, varsinkin kaksi viimeistä :) Toivottavasti viihdyt täällä, aina kiva saada naisenergiaa mukaan. Joskus kyllä toivon että olisin valinnut nickin josta ei tiedä että olen tyttö. Mutta toisaalta, silloin en voisi hyvällä omatunnolla kirjoitella täällä :p

Sue_me

Well-known member
Joskus kyllä toivon että olisin valinnut nickin josta ei tiedä että olen tyttö. Mutta toisaalta, silloin en voisi hyvällä omatunnolla kirjoitella täällä :p
Omalla kohdallani on taas käynyt niin, että useammalla forumilla minua on pidetty tyttönä nickini perusteella.

Oma nickini ei tosiaan minun tapauksessani tarkoita naisen nimeä, vaan ihan jotain muuta. Katu-uskottavuus menee kun luullaan tytöksi. :eek:

Jenni

Active member
Aahaa, hyvin valittu, varsinkin kaksi viimeistä :) Toivottavasti viihdyt täällä, aina kiva saada naisenergiaa mukaan. Joskus kyllä toivon että olisin valinnut nickin josta ei tiedä että olen tyttö. Mutta toisaalta, silloin en voisi hyvällä omatunnolla kirjoitella täällä :p
Pakko olla kyl samaa mieltä, ei noi miehet näytä arvostavan F1-aiheisia kommentteja naispuoliselta henkilöltä! Jos nimi ois neutraali (tai viittaisi mieheen) niin ei niillä ois varmaan niin paljoo vastaan sanomista :D kato eihän me naiset mitään formuloista tai autourheilusta tiedetä.

niin, ja tervetuloa Jenny!

Saara

Faster Than You
Omalla kohdallani on taas käynyt niin, että useammalla forumilla minua on pidetty tyttönä nickini perusteella.

Oma nickini ei tosiaan minun tapauksessani tarkoita naisen nimeä, vaan ihan jotain muuta. Katu-uskottavuus menee kun luullaan tytöksi. :eek:
voit siis hyvin samaistua meidän ongelmiin!

Kimika_

Well-known member
Sijainti
Larkwater
Pakko olla kyl samaa mieltä, ei noi miehet näytä arvostavan F1-aiheisia kommentteja naispuoliselta henkilöltä! Jos nimi ois neutraali (tai viittaisi mieheen) niin ei niillä ois varmaan niin paljoo vastaan sanomista :D kato eihän me naiset mitään formuloista tai autourheilusta tiedetä.
Tuo on niin tuttu tunne Jenni. Ei ole helppoa olla F1fangirl :D

Tervetuloa joukkoon -Jenny-!

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Voi se mennä toisinkin päin. Arvon neidit (tai rouvat, mistäs minä tiedän) ovat jättäneet itsestään täällä sikäli fiksun kuvan, että oma ennakkoasenteeni naispuoliseksi tunnistettavaa kirjoittajaa kohtaan on lievästi positiivinen.

...aion silti väittää vastaan jatkossakin.

Mangelo

Well-known member
Olet siis oppinut kaikkien tallien ja kuskien nimet? Onnea!

Saara

Faster Than You
Voi se mennä toisinkin päin. Arvon neidit (tai rouvat, mistäs minä tiedän) ovat jättäneet itsestään täällä sikäli fiksun kuvan, että oma ennakkoasenteeni naispuoliseksi tunnistettavaa kirjoittajaa kohtaan on lievästi positiivinen.

...aion silti väittää vastaan jatkossakin.
Kiitos, yritämme parhaamme. Aina välillä aiomme silti jättää olennaisen ja kommentoida kuskien ulkonäköä ja muita toisarvoisia asioita ;)