Tyttöjen topic

Kimika_

Well-known member
Sijainti
Larkwater
Taisi siis tulla kieltävä vastaus?
no tuli

Hamilton sanoi sillon joskus, että Kimillä ei ole tapeeksi ballseja. Taisi olla väärässä :eek:
Kiitti kuvista Nicole.

btw tuli mieleen, että meinasiko Saara tehdä tänä vuonna sen suosikki/inhokki-kuski äänestyksen? :)

ai niin ja hyvää naistenpäivää minunkin puolesta.

Anaatti

Well-known member
Sijainti
Jyväskylä
Hyvät naistenpäivät vaan foorumin tytöille. En tiedä kuinka säälittävää, että tämä on ainoa paikka jossa niitä tänään toivottelen :D Niin makaa kuin petaa

arzipuppy

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Vähän säälittävää. Sain (livenä) naistenpäivän onnittelut vain yhdeltä ihmiseltä ja sekin oli tyttö.

Saara

Faster Than You
btw tuli mieleen, että meinasiko Saara tehdä tänä vuonna sen suosikki/inhokki-kuski äänestyksen? :)
Monta kertaa olen meinannut, mutta se on aina unohtunut kiireiden keskellä. Ehkäpä viikonloppuna :)

Saara

Faster Than You
Ensi sunnuntaina jää väliin eka kisa yhteentoista vuoteen... Tähän mennessä elämä on järjestetty formuloiden mukaan mutta nyt pakottava este. Toivottavasti tulisi tylsä kisa :p

Kimika_

Well-known member
Sijainti
Larkwater
Ensi sunnuntaina jää väliin eka kisa yhteentoista vuoteen... Tähän mennessä elämä on järjestetty formuloiden mukaan mutta nyt pakottava este. Toivottavasti tulisi tylsä kisa :p
..ja heti oli Alonso palkintopallilla :D

Mity

Registered: Patologinen
Sijainti
Jyväskylä
Ai täällä on tämmönenkin? Pakko kirjoittaa- koska olen tyttö - vaikkei mitään asiaa olisikaan.

Sue_me

Well-known member
En ole edes tyttö, saatika että olisi jotain asiaa.

Saara

Faster Than You
Ai täällä on tämmönenkin? Pakko kirjoittaa- koska olen tyttö - vaikkei mitään asiaa olisikaan.
Tämmönen täältä löytyy :)

Oli muuten tosi vaikeaa pysytellä erossa Kanadan GP:n tuloksista. En nähnyt kisaa livenä koska olin töissä ja aina kun radiosta tuli tulospäivitys piti laittaa kädet korville. Oli kyllä varsinainen kisa, harmi Alon takia, mutta tosi jännää katsottavaa.

Saara

Faster Than You
Onko kukaan muu innoissaan prinssi Harrystä palkintopallilla? :)