Tyttöjen topic

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saara
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Räikkösellä on nykyään todella komea tukka.
Ja komistunut on mielestäni muutenkin. Ei enää mikään kersa. Ahm.

(yritin etsiä hyvää ja uutta kuvaa, en vielä löytänyt)

231202_515h.jpg

5711_kimi217.jpg

222_medium.jpg

en saa tota pienemmäx tota vikaa.

Viimeksi muokattu:
Itse kyllä Kimin tapauksessa tykkään eniten vuoden 2007 letistä. Kiitos kuvista! Tähän topiciin olisi kiva saada enemmän liikennettä, kommentteja kehiin vaan.

Kaivelin arkistojani aikeissa laittaa jotain hienoja Alonso-kuvia eilisen juhlapäivän kunniaksi mutta löysinkin tämän. Vanha mutta huikean hupaisa ja jo etukäteen sanottakoon etten tarkoita tätä miksikään nokkimisjärjestyksen korostamiseksi.

fernandofelipewroom.jpg

Ei mitään Raquel-kuvia! Ellei joku photoshoppaa minua tuohon tilalle.

Viikonlopun perusteella pitää sanoa, että nyky Kimi paras Kimi

ja pöh pah, eikä ollut edes tuhdissa kunnossa, niinkun jotkut täällä forumilla on joskus sanoneet. :D

Viikonlopun perusteella pitää sanoa, että nyky Kimi paras Kimi

ja pöh pah, eikä ollut edes tuhdissa kunnossa, niinkun jotkut täällä forumilla on joskus sanoneet. :D

Jeps ja vaikka muutama kilo olisikin tullut lisää sitten F1-aikojen, niin ei se Kimin menoa haittaa lain.

:D nyt tulee tärkeä tieto; Kimi on kuulema leikkauttanut hiuksensa pitkästä aikaa

No oli jo aikakin! Lätsä vielä pois että nähdään paremmin :)

Sattusiko kenelläkään olemaan parempia kuvia Räikkösen ja Häkkisen nimistä McLarenin haalareissa. Olen paikallistanut Häkkisen oikean puolen haarusissa...

overall2.png

... ja Räikkösen persiin kohdalla. Myös polven alapuolella näkyy "KK" joka luultavasti on jompi kumpi.

overall1.png

Hyvä idea, huono toteutus noissa haalareissa. Ei niistä saa selvää kuin Sennan nimen.