Tyttöjen topic

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saara
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ps, naiset. Alennun vähän, mutta mun mielestä ois aika tehdä vastaveto tolle Seksikkäät formula 1-aiheiset kuvat- jaostolle.
Ainakin itse tykkäisin etsiä nimenomaan täältä kuumia, joskin valitettavan lyhyitä rattimiehiä. En jaksais aina selata tota silikonisivua ensin lävitse. Mitä mieltä?

Meikän suosikit: Suuri Schumacher, vuosia jatkunut viharakkaussuhde. Mika Häkkinen, ehta ensimmäinen idolini koko elämässäni. Meikä sivustaeli noin suunnilleen puolet Häkkisen urasta.
Kimi Räikkönen, joskus Nico Rosberg, vaikka edellämainittu kelpaisi nykyään ehkä Paparazzin listoille paremmin kuin penkkiä painamaan. Myös James Huntin ja Juan Pablo Montoyan meno maistui. David Coulthard ja Heinz-Harald Frentzen keräsivät eniten sympatiaa. Keneenkään en myönnä kaukoihastuneeni, vaikka traagista teini-ikääni täydensivät jokapäiväisesti nämä ihanaiset sankarit.

EDIT: no onpas imelä avaus

Moi Arzipuppy ;)

Ei ollut yhtään imelä avaus! On mielenkiintoista tietää ketä kukin kannattaa ja miksi!

Haha, kyllä repesin, "Saaran ja Nicolen topic" :D

No ei kyllä sopinut se siili Alonsollekaan. Hamiltonia se kyllä pukee hyvin. Oletteko muuten nähneet herralla afron? Voisinkin jossain välissä tehdä kuvakoosteen hassuimmista f1-hiuksista...

Jäädään mielenkiinnolla odottelemaan kuvakoostetta. Hambolla afro - pakko nähdä :eek!:

Menkääpäs pojat hushus. Minä jään vahtimaan tänne *köhköh*

Mutta oikeasti, kyllä tänne tällainenkin mahtuu.:thumbup:

Alonso haluaa jälleen Tyttöjen topicciin
Fuji_2008_F1_GP_12.jpg

250px-Alonso_usgp_2004_pits.jpg

Anteeksi leidit, mutta minun on pakko informoida teille, että tässä Alonso komeimmillaan :ahem: <3

Kiitos! : D

Makustellessa
img_4.jpg

AyrtonSenna.jpg

Saahan kuningastakin ihastella!

vivian1jt8.jpg

Yritin löytää edes yhden kuvan, missä Nico Rosberg ei tietäisi olevansa kuvattavana. Vaikeaa oli :(

Repestä taas löytyy aika monta kuumaa kuvaa. Harmi, ettei Jäämiehen tyyli sykähdytä meikänaisen sydäntä oikeen mitenkään.
KimiRaikkonen-27.jpg

Jossain vaiheessa kävin Kimin omalla foorumilla joka päivä, on se ihan ok. Mutta en kyllä hirveästi tykkää virallisista foorumeista kun niillä pitää kuitenkin olla jonkinlainen siisti linja, aina saa vähän sensuroida sanomisia.