Örfil
Guest
Tarkoitatko niitä kuulia, jotka diagnostisoitiin obeeseiksi?Ei kun ne on vaan kateellisia ollessaan mun vastaavia niin merkittävästi pienemmät.
Tarkoitatko niitä kuulia, jotka diagnostisoitiin obeeseiksi?Ei kun ne on vaan kateellisia ollessaan mun vastaavia niin merkittävästi pienemmät.
Selittääkö tämä nousevan militarismisi? Luulisi kokemuksiesi myötä sinun enemmän kääntyvän Buddhan tai Gandhin suuntaan?Tasan 10.
En ole kuollut enkä pahasti kipeä.
Olen joutunut työstämään viimeisten parin vuoden aikana pääkopan aika rankasti toiseen ajattelumoodiin.
Hyvään oloon ei enää vaikuta säät, formulat ja muut pikkujutut, joille ei voi itse mitään. Ne otetaan sellaisenaan ja viisi minuuttia saa korkeintaan vituttaa, sitten täytyy lopettaa.
Jos on asioita, joihin voi vaikuttaa, ne otetaan sitten työn alle, mutta ilman stressiä nekin.
Sairaana maatessani ajattelin monet monituiset kerrat, että ihan mikä tahansa aiemmin terveenä vietetty päivä - vaikka kuinka paska, stressaava tai tylsä tahansa - olisi ollut parempi kuin ne kuukaudet sängyn pohjalla, tulevaisuus täysin epävarmana, vaikka onhan se nytkin sitä kaikilla meistä, mutta silloin se oli niin konkreettista.
Siperia opetti poikaansa kovalla kädellä, mutta se oli parasta mitä minulle tapahtui. Muuten olisi mennyt koko loppuelämä sivu suun, turhista hikoillen. Siksipä tuo eka lause tuossa määrittelee olotilani täydellisyyden jok'ikinen päivä.
T: Isä-Teresa
Si vis pacem, para bellumSelittääkö tämä nousevan militarismisi? Luulisi kokemuksiesi myötä sinun enemmän kääntyvän Buddhan tai Gandhin suuntaan?
Ilman googlea muistelisin, että: Jos haluat rauhaa, valmistaudu sotaan.Si vis pacem, para bellum
Selittääkö tämä nousevan militarismisi? Luulisi kokemuksiesi myötä sinun enemmän kääntyvän Buddhan tai Gandhin suuntaan?
Vastaan jps:ässiä kopaten, lopuksi Normaalin Eppua siteeraten:Si vis pacem, para bellum
Tämän on huomannut myös forumin välityksellä. Positiivisessa mielessä.Olen joutunut työstämään viimeisten parin vuoden aikana pääkopan aika rankasti toiseen ajattelumoodiin.
Sen kunniaksi ennakkopaljastus seuraavasta avattarestani:Tämän on huomannut myös forumin välityksellä.
Stubb?Sen kunniaksi ennakkopaljastus seuraavasta avattarestani:
Rillit puuttuu.Stubb?
Tuo lie jokin rap-muusikko, jonka tiesitkin, mutta olet olevasi tietämätön. Tahallasi.Stubb?
Kuulostaa tutuhkolta., jonka tiesitkin, mutta olet olevasi tietämätön. Tahallasi.
Ei vaan Elastisen ja Stubbin yhteinen lapsi.Stubb?