Hyrskylahti toteaa Hitlerin seuraajan tehneen törkeän provokaation.Vaikken feisbookkia käytäkkään, niin on mulla siellä profiili. Kävin varmistamassa, kun iski epäilys ja aivan oikein, oli näkäjän tuokin kaverina. Ei ole enää.
Hyrskylahti toteaa Hitlerin seuraajan tehneen törkeän provokaation.Vaikken feisbookkia käytäkkään, niin on mulla siellä profiili. Kävin varmistamassa, kun iski epäilys ja aivan oikein, oli näkäjän tuokin kaverina. Ei ole enää.
Aikalailla samantekevää, mitä toteaa. En vaan yksinkertaisesti halua, että mun nimeni liitetään edes epäsuorasti tuohon asiaan, joten parempi näin.Hyrskylahti toteaa Hitlerin seuraajan tehneen törkeän provokaation.
Kyllä juuri se taiteilijapöllö. Tarpeeksi hörhö olemaan tajuamatta ettei Venäjä koskaan tuollaisia luovia haihahtelijoita katso kovinkaan pitkään. Taiteellisena ihmisenä aika rajoittunut.Näin tuosta Venäjäillasta siivun.
Oliko toi "Hyrskysalmi" juuri se keskustelijoiden sekaan eksynyt tarhapöllö, joka ei saanut suustaan ulos yhtään täyspäistä lausetta?
Oopeen tuttuja. Olishan se pitänyt arvata. Sattumoisin kävin tänään katsomassa tyypin fb sivua.Ei muuten ollu Hyrskyjärvi vaan Hyrskylahti ja voi jumalauta... mähän tunnen ton kundin, mun opiskelukaveri yliopistoajoilta Stadista (tai siis minä luin tietojenkäsittelyä, Sami matikkaa) ja vielä aika hyvä sellainen. Paljon tuli kohellettua ton kanssa, mukava kundi ja aina hyvällä tuulella. Hyrskynmyrskyksi kuttutiin ja oli nimensä hyvin ansainnut.
Voi vittuperkelesaatana... nyt muuten rupes ihan oikeesti vituttamaan :wall:
:mad_old:
Huh, strategiani pitää FB ja Forumistit erillään toimii hyvin...tässäkin olisi voinut tulla kamala kytköksen kytkös vastentahtoisesti :eek!:Vaikken feisbookkia käytäkkään, niin on mulla siellä profiili. Kävin varmistamassa, kun iski epäilys ja aivan oikein, oli näkäjän tuokin kaverina. Ei ole enää.
Niinkuin sanoin, en mä tota FB:tä edes käytä, käyn ehkä kerran vuodessa tsekkaamassa onko profiili edes pystyssä ja hyväksymässä ystäväpyynnöt niiltä, joiden katson olevan aiheellisia. Ei vain ole mun juttuni, enkä näe aiheelliseksi edes yrittä, josko saisin itsestäni FB-riippuvan. Jokatapauksessa ensimmäinen kerta, kun paiskaan FB-ystävän pihalle.Huh, strategiani pitää FB ja Forumistit erillään toimii hyvin...tässäkin olisi voinut tulla kamala kytköksen kytkös vastentahtoisesti :eek!:
Kurhinen (BB tuttu) - avasi suunsa ainakin kaksi kertaa. En tosin muista oliko toisella A2 jaksolla se toinen kerta.Joku voisi nyt sen verran spoilata, että mitä se Iltapululehtien viihdepalstoilta tuttu kääpiö tekee tuossa ohjelmassa? Se, joka on dosentista katsoen oikealla puolella vieressä. Avaako suunsa jossain vaiheessa?
Bäkmäni haukkoo elämäänsä jossakin omassa sokkelossaan. Ei sääliä. Kun tulee seinä vastaan ja haukataan, niin sitten näin on. Ei muistokirjoituksia.Pacmanin kohdalta tietyn paranoian ymmärtää. Saahan se pään pyörälle kun yhdellä hetkellä syötävissä oleva tyyppi onkin seuraavalla hengenvaarallinen.
Kuvassa on, mutta...osa oli no miten sen nyt sanois...vähän niinku kujalla.Onks kaikki OK?