kouvotsvoni
Banjottu
Neuvostoliitossakin kommunismi voi täydellisesti teitin juttuja lukiessa.
Mielummin mulla viiraa päässä kuin kiinnostaa alaikäiset pojat.Siis luenkohan nyt ihan oikein eli tyypit kuvittelevat nyky-Saksan olevan Hitlerin politiikan jatkumo.
Mitäköhän noi on oikein ottanut vai viiraako niillä ihan oikeasti päässä? Veikkaan jälkimmäistä ja ensimmäistä.
Niin? Mistäköhän tuollaisen käsityksen sait?Neuvostoliitossakin kommunismi voi täydellisesti teitin juttuja lukiessa.
Häh? Taidat olla ihan pihalla. Mitä sä oikein käytät?Mielummin mulla viiraa päässä kuin kiinnostaa alaikäiset pojat.
Lukutaitokin olisi loistava taito keskustelun ylläpitämiseksi.
Nomi kirjoittaa sekavia.
Joku toistaa sekavat tekstinsä.
Nomi kysyy mitä lääkkeitä oikein tämä toistelija käyttää, kun moista väittää.
Missäköhän olen kirjoittanut sekavia. Saiskos vähän meriselitystä tähän.Nomi kirjoittaa sekavia.
Joku toistaa sekavat tekstinsä.
Nomi kysyy mitä lääkkeitä oikein tämä toistelija käyttää, kun moista väittää.
Kato lintu!Missäköhän olen kirjoittanut sekavia. Saiskos vähän meriselitystä tähän.
Ukrainan tulevaisuus on FW08:aasin käsissä.
Huoh.
Hienosti analysoitu - olet kuitenkin täysin väärässä. En todellakaan kannata harvainvaltaa kuten esimerkiksi EU. En todellakaan kannata ääriliikkeitä. En koe mitään erityisiä sympatioita Venäjää kohtaan. Pääasiassa minua vituttaa länsimaiden kaksinaismoralismi, rahan valta, jenkkien maailmanpoliisitouhut, median propaganda jne.. Koen sympatiaa em. asioiden uhreja kohtaan.
Esitin sulle muutaman esimerkin länsimedian propagandasta, mutta et pysty kommentoimaan niitä lainkaan, vaan hyökkäät vaan minua kohtaan. Taitaa totuus ottaa koville ja ainoa vaihtoehto on tappaa sanansaattaja?
Nyt ei ymmärrä. Ellet sitten viittaa esimerkkeihin länsimedian propagandasta koskien Ukrainan kriisiä, mutta nehän ei olleet kysymyksiä.Huoh.
Mitkäs ne kysymykset sitten olivatkaan?