Örfil
Guest
Aeroflot teki liikevoittoa viime vuonna 200 miljoonaa, joista ylilentomaksuja muilta yhtiöiltä oli 300 miljoonaa.
Omaan nilkkaan jne...
Omaan nilkkaan jne...
Valion vienti Venäjälle loppuu kokonaan – ”Laajuus oli valtava yllätys”Venäjän pääministeri Dmitri Medvedjev kertoo, että maa aikoo ottaa käyttöön vastapakotteet käytännössä koko laajuudessaan.
Useiden uutistoimistojen mukaan vastapakotteet koskevat EU:sta ja Yhdysvalloista tuotavia elintarvikkeita kuten lihaa, kalaa, maitotuotteita ja kasviksia sekä hedelmiä. Niiden tuonti kielletään uutistoimistojen mukaan Yhdysvalloista, EU-maista, Kanadasta, Australiasta ja Norjasta. Medvedjevin mukaan tuontikielto alkaa tänään ja on voimassa vuoden.
Aion jatkossa tukea mm. Valiota ostamalla ainoastaan heidän maitoaan. Myös muun ruoan kotimaisuuteen aion kiinnittää aiempaa suurta huomiota.Maidonjalostaja Valion vienti Venäjälle loppuu kokonaan maan määräämien vastapakotteiden takia.
”Vienti loppuu tästä hetkestä. Kaikki meidän tuotteet ovat vientikiellossa”, sanoo yhtiön Venäjän-markkinoista vastaava johtaja Mika Koskinen.
Vastapakotteet ovat yhtiölle kova isku, sillä Valio kuvailee verkkosivullaan Venäjää yhtiölle ”äärimmäisen tärkeäksi” markkinaksi. Viime vuonna yhtiön myynnistä jo liki viidennes tuli Venäjältä.
KYLLÄ! Juuri näin aion minäkin tehdä.Aion jatkossa tukea mm. Valiota ostamalla ainoastaan heidän maitoaan. Myös muun ruoan kotimaisuuteen aion kiinnittää aiempaa suurta huomiota.
Ja minä ajamalla Helsinkiin aina Turengin kautta.Itse aion tukea Valioa olemalla lähtöisin Turengista.
Ei muuten jää.Nyt jää Lidlistä osa tuotteista ostamatta.
Mahtaa Venäjää paljon kiinnostaa neuvotella erikseen yhdenkään EU-maan kanssa. Nauravat ulos heti kättelyssä.Asiasta toiseen: Timo Soini tekee täysin kyseenalaista politiikkaa uikuttamalla pakotteista ja vaatimalla että ne sovitaan kahden kesken Venäjän kanssa.
Ai saakeli: että tapellaan niin että sovitaan että mä annan sulle litsarin tohon lakin lippaan ja sä lyöt mua takaisin huivilla, jookos?
Ikinä, toistan - IKINÄ en äänestä persuja. Tämä oli viimeinen niitti.
Ei voi kun just oikeus kielsi myymästä liian halvalla.No nythän voi sitten niitä ylijäämäelintarvikeita halvalla Suomessa.
Siis että mitä? Neuvotellaan Venäjän kanssa miten toisiamme pakotellaan? Nyt on Soiniltakin jo keskimääräistä hilpeämpää tekstiä.Asiasta toiseen: Timo Soini tekee täysin kyseenalaista politiikkaa uikuttamalla pakotteista ja vaatimalla että ne sovitaan kahden kesken Venäjän kanssa.
Ai saakeli: että tapellaan niin että sovitaan että mä annan sulle litsarin tohon lakin lippaan ja sä lyöt mua takaisin huivilla, jookos?
Ikinä, toistan - IKINÄ en äänestä persuja. Tämä oli viimeinen niitti.
Oh, umpikuja. :|Ei voi kun just oikeus kielsi myymästä liian halvalla.
Venäjän (ja ex-Nliiton) politiikan pyrkimys on tehdä aina kahdenvälisiä sopimuksia, siksi EU on Suuri Saatana.Mahtaa Venäjää paljon kiinnostaa neuvotella erikseen yhdenkään EU-maan kanssa. Nauravat ulos heti kättelyssä.
Onnittelut tästä viisaasta päätöksestä.Ikinä, toistan - IKINÄ en äänestä persuja.
Venäjä ei ole koskaan halunnut tunnustaa EU:ta neuvottelukumppaniksi. Se on halunnut kahdenvälisiä neuvotteluita ja sopimuksia. Politiikka on aina ollut lyödä kiilaa EU-maiden välille. Kaiketi tavoitteena itselle edullisempi asema. Monasti yksittäinen EU-maa ei ole voinut vastustaa kiusausta, vaikkapa nyt Saksa maakaasuputkineen. Suomen YYA-veteraanit ovat vaatimassa nyt samaa.Mahtaa Venäjää paljon kiinnostaa neuvotella erikseen yhdenkään EU-maan kanssa. Nauravat ulos heti kättelyssä.
Eiks nuo nyt ole kaikki yhtä turhia?Haluatko Tole tarkentaa että onko tonttu-ukon näköinen ukko Barroso, Schulz vai Van Rompuy? Ne kun on kaikki EU-instituutioiden puheenjohtajia (president).
Ashtonin sentään tunnistin.
MTK, pyytämättä ja yllättäen, oli sitä mieltä että hinnat nousee.Ei voi kun just oikeus kielsi myymästä liian halvalla.
Ashtonilla olisi kaiketi pitänyt olla rooli, mutta on iggessä. Tonttu-ukko on van Rompuy. Ei kai suomenkielisessä tarkastelussa ole kuin yksi EU:n presidentti? Tosin en muista, onko hänellä edes ulkopoliittista roolia vai onko pelkästään enämpi sisäinen sovittelija. Paasikiviäänellä: representatiivinen figuuri. Jos sitäkään.Haluatko Tole tarkentaa että onko tonttu-ukon näköinen ukko Barroso, Schulz vai Van Rompuy? Ne kun on kaikki EU-instituutioiden puheenjohtajia (president).
Ashtonin sentään tunnistin.