On vain yksi GOAT.Loeb ekaa kertaa autossa ja kisassa, Mikkelsen kehittänyt autoa tuntitolkulla ja voittanut Azorit kahdesti, häviää 0,4 s/km
On vain yksi GOAT.Loeb ekaa kertaa autossa ja kisassa, Mikkelsen kehittänyt autoa tuntitolkulla ja voittanut Azorit kahdesti, häviää 0,4 s/km
Siihen on syy miksi toinen heistä on 9 kertainen maailmanmestari ja toinen ei aja tehdastallissa palkkakuskina...Loeb ekaa kertaa autossa ja kisassa, Mikkelsen kehittänyt autoa tuntitolkulla ja voittanut Azorit kahdesti, häviää 0,4 s/km
Ei kai nyt sentään "huonolta" kuitenkaan?Loeb ajaa muuten Michelineillä, kun norjalaiset päästelevät Pirelleillä. Liekö noissa sitten voimasuhteet miten. Mutta Loeb tosiaankin saa Mikkelsenin näyttämään huonolta.
No, sanoisin, että vähintään aika lähelle. Loebilla on R5/Rally2-startteja allaan nyt 2 kpl koko urallansa, ensimmäinen oli 2019. Mikkelsen on ajanut niitä nyt kolmisenkymmentä Hyundailta lähdön jälkeen. Tietysti hitaampaan laitteeseen ei niin hankala pitäisi olla hypätä kuitenkaan ja Loebilta ajaminen tulee edelleen selkärangasta kun kalenteri on täynnä jos jonkinlaista kilpailua vuodesta toiseen. Refleksitkin on vielä riittävät ainakin muuhun osaamiseen ja kokemukseen suhteutettuna. Mikkelsen vuorostaan on kuitenkin tosiaan tuota autoa ollut kehittämässä ja muutaman mm-rallinkin onnistunut voittamaan "silloin joskus kauan sitten", niin ei ihan tusinakuski ole, mutta miehestä kyllä suhteellisen keskinkertaisen kuvan lopulta saa, koska ainakin minusta tuntuu, että herkästi tulee pataan jos on tekijämiestä vastassa. Tämä voi tietysti olla harhainen havainto, joten saa esittää tätä vastaan olevia havaintoja. Ja tietysti WRC2-kisoissa miehen on pitänyt ajatella mestaruuden kannalta myös pisteitä, että ihan all in ei ole voinut aina ajaa.Ei kai nyt sentään "huonolta" kuitenkaan?
Myönnetään. Perustelusi olivat hyvät ja on se paha paikka kun saa luokkaan yllättäin poikkeavalta pataansa, vaikka se sitten olikin Loeb, eikä eroa tullut triljoonaa sekuntia.No, sanoisin, että vähintään aika lähelle. Loebilla on R5/Rally2-startteja allaan nyt 2 kpl koko urallansa, ensimmäinen oli 2019. Mikkelsen on ajanut niitä nyt kolmisenkymmentä Hyundailta lähdön jälkeen. Tietysti hitaampaan laitteeseen ei niin hankala pitäisi olla hypätä kuitenkaan ja Loebilta ajaminen tulee edelleen selkärangasta kun kalenteri on täynnä jos jonkinlaista kilpailua vuodesta toiseen. Refleksitkin on vielä riittävät ainakin muuhun osaamiseen ja kokemukseen suhteutettuna. Mikkelsen vuorostaan on kuitenkin tosiaan tuota autoa ollut kehittämässä ja muutaman mm-rallinkin onnistunut voittamaan "silloin joskus kauan sitten", niin ei ihan tusinakuski ole, mutta miehestä kyllä suhteellisen keskinkertaisen kuvan lopulta saa, koska ainakin minusta tuntuu, että herkästi tulee pataan jos on tekijämiestä vastassa. Tämä voi tietysti olla harhainen havainto, joten saa esittää tätä vastaan olevia havaintoja. Ja tietysti WRC2-kisoissa miehen on pitänyt ajatella mestaruuden kannalta myös pisteitä, että ihan all in ei ole voinut aina ajaa.
Eli ei ehkä huonolta, mutta kovin keskinkertaiselta.
Rautio jatkaa Jouhkin linjalla näköjään, mikä on hyväksi todettu jo vuosia sitten. Eikös Jouhki toimi jonain neuvonantajana Rautiolle?Roope Korhonen mukana ens Vkl Rally Regione Pie Montessa [Ex Rally Alba) uran ensimmäisessä assu rallissa ja autona ilmeisesti Citikan Rally 2.
Uusimmassa VM:ssä oli juttua aiheesta, Rautio puhui, että on viikoittain Jouhkiin yhteydessä.Rautio jatkaa Jouhkin linjalla näköjään, mikä on hyväksi todettu jo vuosia sitten. Eikös Jouhki toimi jonain neuvonantajana Rautiolle?
toisaalta Andy oli vain 19 sekuntia jäljessä ruutulipulla kum taas Solans ja Veiby jäivät liki 2 minuuttia LöppösestäLoeb ajaa muuten Michelineillä, kun norjalaiset päästelevät Pirelleillä. Liekö noissa sitten voimasuhteet miten. Mutta Loeb tosiaankin saa Mikkelsenin näyttämään huonolta.
Häh? Solans jäi 1:18 ja Veiby 1:32. Ei nyt tainnut mennä pyöristelyt ihan oikein... muutenkaan ainakaan henkilökohtaisesti en odottanut Solansilta rehellisesti sanottuna ollenkaan samaa vauhtia kuin Mikkelseniltä, enkä paljoa enempää Veibyltäkään maaliin asti. Veiby omien sanojensa mukaan spinnasi kahdesti menettäen kolmospaikan.toisaalta Andy oli vain 19 sekuntia jäljessä ruutulipulla kum taas Solans ja Veiby jäivät liki 2 minuuttia Löppösestä
https://www.ewrc-results.com/entries/79813-ra-rally-regione-piemonte-2023/ näköjään Östbergin tiimitoverina tosiaan. Myöskin japskikolmikko suomalaiskarttureineen on näemmä viivalla.Roope Korhonen mukana ens Vkl Rally Regione Pie Montessa [Ex Rally Alba) uran ensimmäisessä assu rallissa ja autona ilmeisesti Citikan Rally 2.
Ja Etelä-Eurooppalaiseen tapaan, järkkäri pistää ajamisen poikki (kädet ristissä) mutta sitten sekunnin päästä antaa kuitenkin luvan ajaa ja kaveri menee ja kaataa autonsa. Jos toimia oikein, kuten Suomalaiset jotka osaa tän, hiljennät vauhdin ja ohjaat oikean linjan paikan ohittamiseen.
Näinkin voi käydä