OoPee
Nuori ikäisekseen
Taas täällä on pelkialaisia. Kaks pällistelee tossa vieresellä työpisteellä :doubtful:
Sori, en muuten mene tuohon lankaanelle sanoi:No höh! Just kun piti udella sulta yhtä asiaa .. mutta ei sitten.
Mun kärsivällisyydellä sutastaan vain yksinkertainen väri ja sit valmista.OoPee sanoi:Niin on!
Noista efektiteloista vielä... mitenköhän ne on muuten suunitellu noi huoneitten nurkat maalattavaks... telalla kun ei sinne kulmaan asti kuvioita vetele![]()
Suun kautta nautittuna?Zetor sanoi:Tarpeeksi "ohennetta", niin kyllä onnistuu!![]()
Noppis ja Palkkis?OoPee sanoi:Taas täällä on pelkialaisia. Kaks pällistelee tossa vieresellä työpisteellä :doubtful:
Niin näköjään meidänkinelle sanoi:Mun kärsivällisyydellä sutastaan vain yksinkertainen väri ja sit valmista.
Neiti ei saisi olla niin kärsimätön....elle sanoi:Mun kärsivällisyydellä sutastaan vain yksinkertainen väri ja sit valmista.
Anna kun mä arvaan... n. 170 senttisiä ja vitun huono itsetunto?OoPee sanoi:Taas täällä on pelkialaisia. Kaks pällistelee tossa vieresellä työpisteellä :doubtful:
Ei, nää on kumpikin perin hiljaisia ja vaatimattomiajaska sanoi:Noppis ja Palkkis?
Arvatenkin Jan Van Kerckhoven ja Pierre-Yves De BoisOoPee sanoi:Taas täällä on pelkialaisia. Kaks pällistelee tossa vieresellä työpisteellä :doubtful:
Teba ja Zetor naamioituneena?OoPee sanoi:Ei, nää on kumpikin perin hiljaisia ja vaatimattomia![]()
Ei kyllä noi on ainakin 175 senttiisiä, itsetuntoa en ole kehdannu vielä testataZetor sanoi:Anna kun mä arvaan... n. 170 senttisiä ja vitun huono itsetunto?![]()
Miten toi menee flaamiks?Nopeahuoli sanoi:Sano niille jätkille, että sulla on kaveri, joka asuu Belgiassa ja diggaa heidän maastaan ihan kipeesti! Varsinkin asiakaspalvelu, tehokas poliisi, ystävälliset ihmiset ja liikennekäyttäytyminen saa tässä avostelussa viisi (*****) tähteä![]()
Toi on kieltämättä jo jonkinasteinen suorituselle sanoi:Tuli tästä kurkkukivusta ja kuumasta juotavastani mieleen, että aamulla onnistuin keittämään veden kattilan pohjaan .. ehti olla siinä kaasuhellalla kunnon liekillä tyhjänä hetken aikaa. Tuli muuten karmea haju.
Niinkuin jo tuolla aikaisemmin mainitsin, Soppahan on kuulemma ihan oikeesti hyvääPalkopoika sanoi:Mäpäs vetäsin äsken soppaa, ykäämättä kaiken lisäks.Nyt oon fit for fight taas.:thumbup:
Niin kauan kun et keitä salaattia pohjaan, kaikki on hyvin!elle sanoi:Tuli tästä kurkkukivusta ja kuumasta juotavastani mieleen, että aamulla onnistuin keittämään veden kattilan pohjaan .. ehti olla siinä kaasuhellalla kunnon liekillä tyhjänä hetken aikaa. Tuli muuten karmea haju.