Nopeahuoli
Pomo Hetteri
Ne pittää läpikäyä ja etelleen lähettää eri ihmisille tahi teletoijja tahi arkistoida...Zetor sanoi:Autoreply autoforfard päälle :thumbup:
Tyy mats trapöl intö mounin lait!!!!
Ne pittää läpikäyä ja etelleen lähettää eri ihmisille tahi teletoijja tahi arkistoida...Zetor sanoi:Autoreply autoforfard päälle :thumbup:
Teuvo vääntää sulle skriptin, joka hoitaa ton automaattisestiNopeahuoli sanoi:Ne pittää läpikäyä ja etelleen lähettää eri ihmisille tahi teletoijja tahi arkistoida...
Tyy mats trapöl intö mounin lait!!!!![]()
![]()
Äläs nyt, siittä kuule vaan kylmästi satunaislukugeneraattorilla maileja valkkaamaan, tuo tuosta deletoidaan, nua arkistoon ja loput forwardoidaan sille isotissiselle naapurikonttorin muijalleNopeahuoli sanoi:Molen Teuvon "väännöt" nähny eikä ne sovi tähän juttuun ollenkaan![]()
![]()
Sam sanoi:Hahhah, eihän täällä ole kuin leuto talvinen henkäysSuomen talvea parhaimmillaan:ahem:
Tämänkö?Nopeahuoli sanoi:Molen Teuvon "väännöt" nähny eikä ne sovi tähän juttuun ollenkaan![]()
![]()
Miten mulla on vahan sellainen tunne, etta Obbella on vahan 'kiero' kasitys mun skripteista ja tiedostoista... :doubtful:OoPee sanoi:Teuvo vääntää sulle skriptin, joka hoitaa ton automaattisesti![]()
"Toimii" sun kannalta. Vai käyttäjän kannalta?Tblair sanoi:Miten mulla on vahan sellainen tunne, etta Obbella on vahan 'kiero' kasitys mun skripteista ja tiedostoista... :doubtful:
Kylla jotkut niista toimii.
Eikäkun minähän tässä päinvastoin yritin niitä kehua :ahem:Tblair sanoi:Miten mulla on vahan sellainen tunne, etta Obbella on vahan 'kiero' kasitys mun skripteista ja tiedostoista... :doubtful:
Kylla jotkut niista toimii.
No jatketaan kun tuut paskaltaTblair sanoi: