OoPee
Nuori ikäisekseen
jaska sanoi:Eli ei näy kasviksia....
Alkuruoka:
- Tomaattia oliiviöljyssä...
jaska sanoi:Eli ei näy kasviksia....
Alkuruoka:
- Tomaattia oliiviöljyssä...
Siinähän tämä. Aurinko paistaa ja päätä särkee .. musta on kovaa vauhtia tulossa heikkopäinen!arnold sanoi:Oikein hyvin, kiitos kysymästä. Entäpä itsellä?
Voihan perses. Tsemppia faijalles!Nopeahuoli sanoi:Pikkasen huonoja uutimiakin ollut tassa kun faija 55 vuotissynttarien aattona tiistaina sairaalaan ja synttariaamuna teholle saman teinTuli kylla asken jo viesi, etta "kyllapas aamupala maistui hyvalle", notta parempaan suuntaan ollaan menossa... Syy? Son se ihan sama mista Mylliskin karsii... verenpaineet...
Onneks faija ei joutunu odottelemaan ambulanssiakaan kun 2 timmaa siina... Tervetuloa vaan EUhun saatanan polakit![]()
Voi hyvä mies! Mä olen todella huolissani tästä asenteesta. Eikö sulle ole kukaan kertonut, että kasvikset on terveellisiä..jaska sanoi:Eli ei näy kasviksia, näkyy vain hyviä pihvejä ja hyvää punaviiniä![]()
Hyvä ettei ollut. Nuo tapahtumat säikäyttävät. Virkistävä tuulahdus täältä lumimaastakin!Nopeahuoli sanoi:Joo, kiittiEi oo viela faijalla aika lahtee ilmavoimiin!
Ei ole!elle sanoi:Voi hyvä mies! Mä olen todella huolissani tästä asenteesta. Eikö sulle ole kukaan kertonut, että kasvikset on terveellisiä..
Noi on aina ikäviä juttua (sanomattakin selvää), mutta pääasia että faijallas tuntuu taas menevän paremmin. Tsemppiä!Nopeahuoli sanoi:Pikkasen huonoja uutimiakin ollut tassa kun faija 55 vuotissynttarien aattona tiistaina sairaalaan ja synttariaamuna teholle saman teinTuli kylla asken jo viesi, etta "kyllapas aamupala maistui hyvalle", notta parempaan suuntaan ollaan menossa... Syy? Son se ihan sama mista Mylliskin karsii... verenpaineet...
Onneks faija ei joutunu odottelemaan ambulanssiakaan kun 2 timmaa siina... Tervetuloa vaan EUhun saatanan polakit![]()
Niin! Kasvikset on sitä mitä ruoka syö!McMike sanoi:Eihän pelkillä kasviksilla voi elää. Ihminen on lihansyöjä.
.. sanoo meidän tosimies.jaska sanoi:Niin! Kasvikset on sitä mitä ruoka syö!
Itse asiassa tuolloin olin jo turvassa Torinon laitamilla.elle sanoi:(onkos Myllis edes päässyt duuniin ..)
Nyt kylla havettaa.... :frown:Tblair sanoi:Total Posts: 624
User Posts
OoPee 150
Nopeahuoli 122
jaska 79
arnold 56
Tblair 48
elle 42
Sam 21
Palkopoika 19
Myllis 15
Zetor 15