Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Morjens! :)

Eilen sitten muutettiin ja koht puoliin ollaan lahdossa siivoamaan tyhjaa kamppaa. Huomenna avaimien luovutus ja se olis sitte siina :)

Pikkasen huonoja uutimiakin ollut tassa kun faija 55 vuotissynttarien aattona tiistaina sairaalaan ja synttariaamuna teholle saman tein :( Tuli kylla asken jo viesi, etta "kyllapas aamupala maistui hyvalle", notta parempaan suuntaan ollaan menossa... Syy? Son se ihan sama mista Mylliskin karsii... verenpaineet...

Onneks faija ei joutunu odottelemaan ambulanssiakaan kun 2 timmaa siina... Tervetuloa vaan EUhun saatanan polakit :mad:

elle

-------
No voi hitsi. Noppis, toivotaan parasta tässäkin tapauksessa.

elle

-------
arnold sanoi:
Oikein hyvin, kiitos kysymästä. Entäpä itsellä?
Siinähän tämä. Aurinko paistaa ja päätä särkee .. musta on kovaa vauhtia tulossa heikkopäinen!

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Nopeahuoli sanoi:
Pikkasen huonoja uutimiakin ollut tassa kun faija 55 vuotissynttarien aattona tiistaina sairaalaan ja synttariaamuna teholle saman tein :( Tuli kylla asken jo viesi, etta "kyllapas aamupala maistui hyvalle", notta parempaan suuntaan ollaan menossa... Syy? Son se ihan sama mista Mylliskin karsii... verenpaineet...

Onneks faija ei joutunu odottelemaan ambulanssiakaan kun 2 timmaa siina... Tervetuloa vaan EUhun saatanan polakit :mad:
Voihan perses. Tsemppia faijalles!

Ma oon aina pelannyt etta duunimatkalla, pahimmillaan ehka just Puolassa, iskis joku pahempi sairaus. Se ei ois kivaa.
(Tutun suomalaisen naisen sveitsilainen aviomies kuoli tyomatkalla kiinassa hotellihuoneeseen aivoverenvuotoon nelikymppisena :frown: )

elle

-------
jaska sanoi:
Eli ei näy kasviksia, näkyy vain hyviä pihvejä ja hyvää punaviiniä :D
Voi hyvä mies! Mä olen todella huolissani tästä asenteesta. Eikö sulle ole kukaan kertonut, että kasvikset on terveellisiä..

Olga

hiljaisuus
Nopeahuoli sanoi:
Joo, kiitti :) Ei oo viela faijalla aika lahtee ilmavoimiin!
Hyvä ettei ollut. Nuo tapahtumat säikäyttävät. Virkistävä tuulahdus täältä lumimaastakin!

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
elle sanoi:
Voi hyvä mies! Mä olen todella huolissani tästä asenteesta. Eikö sulle ole kukaan kertonut, että kasvikset on terveellisiä..
Ei ole!
Ett silleen!!!!!!!!

McMike

Guest
Eihän pelkillä kasviksilla voi elää. Ihminen on lihansyöjä.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:

Noi on aina ikäviä juttua (sanomattakin selvää), mutta pääasia että faijallas tuntuu taas menevän paremmin. Tsemppiä!

elle

-------
Mukavaa perjantai-illan viettoa ja viikonloppua, ystäväiset!

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
elle sanoi:
(onkos Myllis edes päässyt duuniin ..)
Itse asiassa tuolloin olin jo turvassa Torinon laitamilla.
Kyllakin edellisillan ajelu Gotthardin tunnelin lapi, ja varsinkin ennen sita, oli aikamoista luistelua. Onneksi oli takapaksissa 50kg materiaalia koeajoja varten. :rolleyes:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Tblair sanoi:
Total Posts: 624
User Posts
OoPee 150
Nopeahuoli 122
jaska 79
arnold 56
Tblair 48