Alahan Moe nyt kertoa että mistä eilen oli kyse ja miten kävi! Tollanen jännityksessä pitäminen on homopersiistä!
Taasko pietu on ärsyttänyt?
Haa! Poikkesin Kaisaniemen veropisteessä hakemassa uutta lomaketta ja satuin pääsemään metsävero-ekspertin pakeille. Sillä meni vartti kun täytti mun ilmoituksen, hankki mulle omiin laskelmiin 600 euron säästön ja mun ei tarttenu kun nimi alle! Olihan kerrankin loistavaa palvelua. Topakka täti. :ahem:
Enpä huomannut tuota aikaisemmin...:frank: Kun on ollut hieman kiiretta noiden verohommien kanssa! kaksi vierasta enää jäljellä!
Taisi olla puolikkaalla verolla myyntiajankohdan mukaan? Muistiko sen, että metsävähennys on noussut 60 %:een?Takautuvasti 93 jälkeen hanituista tiloista, vastikkeellisista saannoista. eli perintöjä ei koske. Menovaraus on varmaan tehty?
Miten metsämatkat? Missä olet virallisesti kirjoilla? Hki- Vihanti- Hki pari kolme kertaa?? Tarvike yms hakemiset jostain? Jotain varmasti olet ostanut, joka kuuluu metsäverotukseen, niistä pikkureissuista tahtoo matkakulut jäädä kirjaamaatta... Metsävakuutus? kemeratukien verokohtelu? Opintoreissut...ALVit jne...
Joko maksoit vai maanantaihinko odotat?
Vanhanen tuntui ärsyttäneen.Taasko pietu on ärsyttänyt?
Mitähän taas? Ei pikaisella haulla löytynyt kummempia, ilmeisesti moderoitu jo pois.
Menikö sitten tärkeä eilinen niin vituiksi, että piti paineet purkaa tänne?
Vanhanen tuntui ärsyttäneen.
Se kommentti oli kyllä taattua laatua alusta loppuun. Lisäksi kaksoisnikkinsä uuniperuna-laini.Oliko se se hernepyssy-kommentti?
Se kommentti oli kyllä taattua laatua alusta loppuun. Lisäksi kaksoisnikkinsä uuniperuna-laini.