Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2003

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tervetuloa, tervetuloa! Käykää peremmälle, tuolta saatte glögiä, teetä, portoa, sherryä ja muuta lämmikettä. Istuimissa on lämmitys.
Nauttikaa olostanne. Täällä on aina lämmin... tunnelma!
Näin totesi Brysselin kollegani Nopeahuoli 07.12.2001 klo 17:14 Suomen aikaan. Noista ajoista ei ole mikään muuttunut, joten
tervetuloa viihtymään :)

72

Well-known member
Mä näin viime yönä unta, että kun tulin kotiin, meidän partsilla istuskeli täyskännissä Noppis, jolla oli vihree, pitkä kangastakki päällä, Myllis oli mukana kuskina. Noppis kysyi, että saisko juosta äkkiä meidän suihkun alta. Mä sanoin, jotta joo, mutta mä meen ensin, koska mun pitää mennä duuniin. Ja kas, samalla heräsin, ja menin suihkuun ja lähdin duuniin.

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Oliko Oopee vierailemassa suomen pakkasissa ? Just nyt näyttää minus 27 celsiusta, ei tee mieli mennä ulos.

Tblair2

Active member
Hyvaa uutta vuotta sateen ja tulvan keskelta.

Joulusta ja uudesta vuodesta ei voi sanoa muuta kun:

eek! eek! eek! eek! eek!

Raporttia myohemmin...

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Jr-:
Oliko Oopee vierailemassa suomen pakkasissa ? Just nyt näyttää minus 27 celsiusta, ei tee mieli mennä ulos.
Ei ollu vielä, mutta ens viikolla ollaan tulossa eek!

Täällä on muutama aste plussaa...

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Joo tervetuloa, pakkasten on luvattu jatkuvan. wink

Tblair2

Active member
Vielakin sellainen angsti, etta huhuh...

Tama kaikki tapahtui tapaninpaivana!!

eek!

Ensin paikalliseen 'yhdelle'. Meno jatkui siella ja yhdesta muodostui loppujen lopuksi viisi. Paikallisesta lahdettiin Hammersmithiin ja jatkoimme siella about kymmeneen asti. Sielta jatkoimme matkaa Shepherds Bushiin yhteen klubiin ja siella lahti mopo kasista, tai oikeastaan se oli jo ojan puolella. Alettiin vetamaan 'Snakebite Blackkeja' ja siita ei yleensa hyvaa seuraa. Snakebite on blackcurranttia, vahvaa siideria ja kaljaa sekaisin. Tassa vaiheessa alkaa muisti patkia. Sen muistan, etta jossain vaiheessa tuli hirvittava joukkotappelu siella. Joku veti baarijakkaralla selkaan ja kaverilta meni kaksi kylkiluuta poikki. Itselle ei kaynyt kuinkaan. Hirvea rytina oli. Sitten tuleekin vaan flashbackkeja. Muistan iskeneeni kaksi mimmia(hyvan nakoisia muuten), olin niitten kampilla jossain Actonissa, soittivat Metallican Master Of Puppetsia ja niilla oli pussi kokkelia. Aamulla aivan sekaisin ja himaan. Vittu... :(

Uutena vuonna maattiinkin sitten peiton alla. Vuoden 2003 teema Teballe on seuraava:

Meno loppui.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Jahas, eli Teba aloitti vuoden 2003 nenä puuterissa ja "sukat jalassa" eek! Mites muut pellet?

Itse istuin himassa tv:n ääressä, join koko iltana neljä olutta ja pari lasillista skumppaa, kahdeltatoista katsoin minuutin verran verhojen raosta miten naapurit ampuivat euroja taivaan tuuliin. Siinä kaikki eek!

tania

Well-known member
Sijainti
NeverNeverLand
Olisin kovin onnellinen jos olisi vain -27 astetta pakkasta, mutta täällä mittari näyttää -38 ja eilen -42. Ei tee mieli mennä ulos! :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
tania:
Olisin kovin onnellinen jos olisi vain -27 astetta pakkasta, mutta täällä mittari näyttää -38 ja eilen -42. Ei tee mieli mennä ulos! :D
eek! eek! eek!

Apu-va!

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jaha, onko täällä tarjolla mitään? Muutakin kuin Teban tennissukkia?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Vilppu Kumihuuli:
Jaha, onko täällä tarjolla mitään? Muutakin kuin Teban tennissukkia?
Asiahan ei mulle periaatteessa kuulu, mutta ei Teba niitä sukkia jakele vaan pikemminkin sukat jalassa...

Tblair2

Active member
Eikohan jateta naa sukkajutut. On meinaan sellainen puristus, etta oksat pois. Mutta oma vika, ei se mitaan. :rolleyes:

Tblair2

Active member
Mutta se, etta mulla tulee 4500 kommenttia tayteen piristaa kummasti!! :D :cool:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Kylla oli muuten kylma Suomessa. eek!

Tervemenoa vaan sinne Oube!
Ota pitkat kalsarit mukaan. :rolleyes:

Mutta nyt sveitsissa tuulee ihan sikana. Kone niinku "hiukka" heittelehti tanaan... frown