Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2003

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Kylla muuten palo taas hihat ihan totaalisesti Taksi-ulan toimintaan uudenvuodenyona.
Kello 01:00 alettiin soittamaan kahdella kannykalla. Kellon 03:15 mennessa ei ollut yksikaan (! :mad: :( ) puhelu mennyt lapi.
Soitettiin seka Hesan etta Espoon Ulaan, kuten myos kahdelle lahitolpalle, ja joka helvetin sekunti...

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Eiha taal oo ketaa...

Ma lahen kattoo jotain leffaa, ku perheski on viel Suomessa niin voi kuunnella houm sinemaa megalujaa... :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis:
Eiha taal oo ketaa...

Ma lahen kattoo jotain leffaa, ku perheski on viel Suomessa niin voi kuunnella houm sinemaa megalujaa... :D
Sen verran retsottelen tähän väliin, että kerron että meillä on sitten tätä nykyä kaks DVD-soitinta, toinen olkkarissa ja toinen (se vanhempi) makkarissa wink

....surroundia en oo makkariin kyllä vielä hommannut eek!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
arnold:
Jotakuta saattaisi kiinnostaa näkyykö makkarissa olevalla kieputtimella VHS-formaatilla tallennetut nauhoitteet. :D
Itteasiassa siellä makkarissa on ihan erillinen VHS-kieputinkin, heti siinä sen toisen kieputtimen alla eek!

Tblair2

Active member
Mutta mulla olis pari DVD-soittimessa pyorivaakin...

Huomenta! :cool:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Makaan viitti retsostella mut meillon 3 DVD-soitinta ja neljat videot... :D eek! :rolleyes:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
...joista 2 DVD:ta tietokoneissa ja 2 videota kokkona... doubtful

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
No on meilläki sit kolme DVD-soitinta, joista tosin ainoastaan yks kompuutterissa, mutta videonauhureita on vaan kaks, koska sen kolmannen heitin muuton yhteydessä roskiin. Tän kun olisin tienny niin olisin säästäny :confused:

Ainiin, myös se tietsikassa oleva dvd-soitin on code free, mites Myllis sulla? wink

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nonih... asia hoidettu.

Mistä tulikin mieleeni, että oon muuten lähdössä lomille. Oliko puhetta? Anyone? doubtful

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Panin just skideille huoneeseen odottamaan (tulevat vasta tiistaina vaimon kanssa) kerrossangyn, seka kellarissa seisoneen peilikaapiston.
Ja siirsin vanhat sangyt kellariin, toisen kasasin aupairille "hetekan" tilalle...

Meni vaivaiset 6 tuntia, ja nyt on kadet rakkuloilla. Ei ihme etta noi tee-se-itse paketit on niin halpoja, kun saa tehda niin perkeleesti duunia niiden kanssa. :(

Ja helevatun paketista puuttui sangyn laverit.
Joutuu hakemaan maanantaina ja taas ruuvailemaan... :mad:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Myllis:
Panin just skideille huoneeseen odottamaan (tulevat vasta tiistaina vaimon kanssa) kerrossangyn... Ja helevatun paketista puuttui sangyn laverit.
Joutuu hakemaan maanantaina ja taas ruuvailemaan... :mad:
Kerrossängyssä laverit ovat erityisen tärkeät - ainakin yläpetiläiselle! :p Niin, ja tietysti myös alempana olevalle! :D

<small>[ 04-01-2003, 22:28: Message edited by: PohjanAkka ]</small>

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Jahas äijät, täällä on oikeen siirrytty toiseen mestaan sillä välin kun olin lomilla. eek! No, ei kai siinä muuta kun glögit ja glyyvainit kehiin vaan, siitä se lähtee. :rolleyes:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Pirita T. Maunula:
Mä näin viime yönä unta, että kun tulin kotiin, meidän partsilla istuskeli täyskännissä Noppis, jolla oli vihree, pitkä kangastakki päällä, Myllis oli mukana kuskina. Noppis kysyi, että saisko juosta äkkiä meidän suihkun alta. Mä sanoin, jotta joo, mutta mä meen ensin, koska mun pitää mennä duuniin. Ja kas, samalla heräsin, ja menin suihkuun ja lähdin duuniin.
No jo mä ihmettelinkin kun mulla oli hilvee dondis aamulla, että miksi! eek! Nyt selvis...

Noooh!!!! :mad: :mad: *läps* **lä-läps!!!*

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Palkopoika:
Jahas äijät, täällä on oikeen siirrytty toiseen mestaan sillä välin kun olin lomilla. eek! No, ei kai siinä muuta kun glögit ja glyyvainit kehiin vaan, siitä se lähtee. :rolleyes:
Löysikkö sen The Creepsin?? :confused:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Kah, Noube ! :D

Ma nain Suomessa "The Creep"in, mutta sitten se lahti Hesperiaan... wink :D

Tulipa syotya ja juotua Suomessa ollessa. Huh doubtful . Nyt alkaa laihis. :rolleyes:
Ja kuudes paiva menee ilman rookin rookia! :cool: