Just eilen pakkasin matkalaukkuun kasan ääreimmäisen eroottisia pitkälahkeisia kalsareita eek!Myllis:
Tervemenoa vaan sinne Oube!
Ota pitkat kalsarit mukaan.
Sen verran retsottelen tähän väliin, että kerron että meillä on sitten tätä nykyä kaks DVD-soitinta, toinen olkkarissa ja toinen (se vanhempi) makkarissa winkMyllis:
Eiha taal oo ketaa...
Ma lahen kattoo jotain leffaa, ku perheski on viel Suomessa niin voi kuunnella houm sinemaa megalujaa...
OoPee:
Jotakuta saattaisi kiinnostaa näkyykö makkarissa olevalla kieputtimella VHS-formaatilla tallennetut nauhoitteet.Originally posted by Myllis:
[qb]toinen (se vanhempi) makkarissa wink
....surroundia en oo makkariin kyllä vielä hommannut eek!
Itteasiassa siellä makkarissa on ihan erillinen VHS-kieputinkin, heti siinä sen toisen kieputtimen alla eek!arnold:
Jotakuta saattaisi kiinnostaa näkyykö makkarissa olevalla kieputtimella VHS-formaatilla tallennetut nauhoitteet.
Kerrossängyssä laverit ovat erityisen tärkeät - ainakin yläpetiläiselle! Niin, ja tietysti myös alempana olevalle!Myllis:
Panin just skideille huoneeseen odottamaan (tulevat vasta tiistaina vaimon kanssa) kerrossangyn... Ja helevatun paketista puuttui sangyn laverit.
Joutuu hakemaan maanantaina ja taas ruuvailemaan...
No jo mä ihmettelinkin kun mulla oli hilvee dondis aamulla, että miksi! eek! Nyt selvis...Pirita T. Maunula:
Mä näin viime yönä unta, että kun tulin kotiin, meidän partsilla istuskeli täyskännissä Noppis, jolla oli vihree, pitkä kangastakki päällä, Myllis oli mukana kuskina. Noppis kysyi, että saisko juosta äkkiä meidän suihkun alta. Mä sanoin, jotta joo, mutta mä meen ensin, koska mun pitää mennä duuniin. Ja kas, samalla heräsin, ja menin suihkuun ja lähdin duuniin.
Löysikkö sen The Creepsin??Palkopoika:
Jahas äijät, täällä on oikeen siirrytty toiseen mestaan sillä välin kun olin lomilla. eek! No, ei kai siinä muuta kun glögit ja glyyvainit kehiin vaan, siitä se lähtee.