Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2003

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
MIKSI YLLÄPITO EI TOIMI????!!!!!????? :mad: :mad: :mad:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Paatin viettaa aamupaivan himassa, koska duunin netti on niin syvalta ettei siella mitaan tee. :( :mad:

Siis jos jotain pitais netista etsia. Tanaan pitaa. doubtful

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Tere!

Panemassa kanukkia eek! eek! Vittu ku olin niin kipeenä ettei erottanut omaa munaa sormista!!! :( Vittu maannu sängyssä perjantai-iltapäivästä eiliseen iltaan ja edelleenkin kipeenä, mut nyt ei enää jaksa pelaa Pleikkaria (tuli hyvä high-scoreja Colinilla!! wink ) ja kattoo tennistä, joten tulin duuniin. Mitään en edelleenkään kuule, ääni on kun whiskey-siepolla ja hikoiluttaa kun pientä koiraa, mut muuten oon ihan ok! :) Oli hyvä nurse wink

Arnold: sukat oli jalassa KOKO ajan kyllä!!! Yötä päivää :)

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Pitaiskohan munkin lopettaa taa surffailu ja alkaa pelaamaan NFS2:sta... :D

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Nyt loytyi kaikki mita tarvitsen, ja lahdenpa siis duuniin... :(

Todennakoisesti siella nettiyhteys kusee edelleen, joten meikaa ei varmaan taalla iltapaivalla nay. Ellen sitten vihdoinkin ole saanut sinnekin tuata ADSL:aa... doubtful

Tblair2

Active member
Nopeahuoli:
Tere!

Panemassa kanukkia eek! eek! Vittu ku olin niin kipeenä ettei erottanut omaa munaa sormista!!! :( Vittu maannu sängyssä perjantai-iltapäivästä eiliseen iltaan ja edelleenkin kipeenä, mut nyt ei enää jaksa pelaa Pleikkaria (tuli hyvä high-scoreja Colinilla!! wink ) ja kattoo tennistä, joten tulin duuniin. Mitään en edelleenkään kuule, ääni on kun whiskey-siepolla ja hikoiluttaa kun pientä koiraa, mut muuten oon ihan ok! :) Oli hyvä nurse wink

Arnold: sukat oli jalassa KOKO ajan kyllä!!! Yötä päivää :)
Mulla on pohjat Kenian 3 erikoiskokeella (Kalossia) 50:21. Repikaa siita.

Tblair2

Active member
Menee alle viidenkymmenen. Mokasin sen asfalttipatkan ja havisin 2-3 kymmenysta. Nyt on muuten ratti rikki. Meni polkimet paskaksi. :(

Mutta kova on aika! :cool:

Tblair2

Active member
Et kai sa nappaimistolla veda! Sormet ruvella ja vihalla. No, tyylinsa kullakin... :eek: eek!