Nopeahuoli
Pomo Hetteri
Mä taian lähtee nyt, oon ihan rikki!
Pirä ittes miehenä ja mee niihin bailuihin! wink
Ciao!
Pirä ittes miehenä ja mee niihin bailuihin! wink
Ciao!
Ootko varmaa, että ne ei puhunut jostain muuusta valkosesta pulverista...?Tblair:
TJ-7!!
Tignes kutsuu!! Ja lunta on(ainakin mulle niin kerrottiin).![]()
Hyvä!Tblair:
Olen.
Mene jo... vai pidätkö tästä seurasta niin paljon, että jäät tänne ja missaat bileet!!!!Nopeahuoli:
Mulle ihan sama! wink
Moido!![]()
Nonni, samaa sarjaa seurasi Barcelonan lennolla, jalleen asialla hepreaa tietokoneellaan kirjoittava ja hepreankielista kirjaa lukeva ymparileikattu herrasmies (uskontoon en viitsi enaa puuttua, silla uskovaisethan ovat suvaitsevaisia ja maailman parhaita yksiloita).Myllis:
Hitto, koneessa viereen tuli sellainen 10 hengen ryhma ortoboxi-juutalaisia, ja pitivat helevetti metelia koko yon. Ei tullut nukuttua ei. Eli jetlaggi iskee ja lujaa jossain vaiheessa tanaan.
Kaiken lisaksi kusipaat (3 partajeesusta) soittelivat kannykoilla (yx soitteli jopa kahdella yhta aikaa) vaikka oli kuulutettu niiden sammuttamisesta. Kerran niille huomautettiin, mutta panivat kannyt paalle heti kun lentoemo lahti pois.
Koneen sitten rullatessa jo kiitoradan paassa, nousin ylos, taputin yhta olkapaalle ja sanoin erittain ystavallisesti etta eikohan olisi jarkevinta nyt sammuttaa nuo puhelimet.
Alkoi saatana jotain selvittaa, johon ma totesin etta tuohan kiellettiin jo vartti sitten, ja aija pani puhelimen taskuun sammuttamatta sita. Mulla palo kaamit ja sanoin sille etta nyt sammutatte kaikki kolme noi kannykat tai ma revin ne teilta ja sammutan ne.
Lopettakaa pellet nyt tää meidän tavallisten kuolevaisten kiusaus, me päästään tunnissa messilään, ei minnekään Grindewaldiin perkele!Myllis:
Jatkat on heittanyt aika pahaa tahtia kun meikalainen on ollut poissa... eek!
Kavin tanaan Grindelwaldissa vaimon kanssa, aupair maksoi velkoja ja oli skidien kanssa.
Damn, mika paiva !![]()
Kaykaa ihmeiset joskus siella rinteella.
Kaikki kenelle olen suositellut, ja ovat kayneet, ovat todenneet etta se on paras.
Ja tama paiva oli taas hyva osoitus.
Suksi kulki.![]()
Jees mutta omalla helikopterilla on messiläänkin mukava mennä.jaska
[QBLopettakaa pellet nyt tää meidän tavallisten kuolevaisten kiusaus, me päästään tunnissa messilään, ei minnekään Grindewaldiin perkele!
[/QB]
Voisitteko? Mehän perustimme sellaisen jo vuosia sitten (vinkki: olet juuri siellä), valitettavasti kateelliset eivät kuitenkaan ole ymmärtäneet olla tulemattajaska:
Voisitte edes perustaa jonkun "Ulkomaanpellejen leikkikerhon" tms. johon muut kateelliset tietäis olevan tulematta!