Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2003

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Mä taian lähtee nyt, oon ihan rikki!

Pirä ittes miehenä ja mee niihin bailuihin! wink

Ciao!

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Tblair:
TJ-7!!

Tignes kutsuu!! Ja lunta on(ainakin mulle niin kerrottiin). :cool:
Ootko varmaa, että ne ei puhunut jostain muuusta valkosesta pulverista...?
Ett silleen!!!!!!!!1

Tblair2

Active member
Vittumaisinta on se, etta pitaa olla tekevinaan jotain. Vilauttelen aina valilla jotain koodia... wink

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
kaks rosenttia jo ladattu :D

Meen nyt, viikonloppuja ja kiitti Teukka :)

oon muuten ihan varma, että jos se ylipäätään toimii loppuun saakka, niin siellä on kuitenkin joku helvetin crc-error.. :rolleyes:

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Ei helvetti. Nyt mä lähen juomaan viinaa.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Jatkat on heittanyt aika pahaa tahtia kun meikalainen on ollut poissa... eek!

Kavin tanaan Grindelwaldissa vaimon kanssa, aupair maksoi velkoja ja oli skidien kanssa.
Damn, mika paiva ! :cool:

Kaykaa ihmeiset joskus siella rinteella.
Kaikki kenelle olen suositellut, ja ovat kayneet, ovat todenneet etta se on paras.
Ja tama paiva oli taas hyva osoitus.
Suksi kulki. :)

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Myllis:
Hitto, koneessa viereen tuli sellainen 10 hengen ryhma ortoboxi-juutalaisia, ja pitivat helevetti metelia koko yon. Ei tullut nukuttua ei. Eli jetlaggi iskee ja lujaa jossain vaiheessa tanaan.

Kaiken lisaksi kusipaat (3 partajeesusta) soittelivat kannykoilla (yx soitteli jopa kahdella yhta aikaa) vaikka oli kuulutettu niiden sammuttamisesta. Kerran niille huomautettiin, mutta panivat kannyt paalle heti kun lentoemo lahti pois.
Koneen sitten rullatessa jo kiitoradan paassa, nousin ylos, taputin yhta olkapaalle ja sanoin erittain ystavallisesti etta eikohan olisi jarkevinta nyt sammuttaa nuo puhelimet.
Alkoi saatana jotain selvittaa, johon ma totesin etta tuohan kiellettiin jo vartti sitten, ja aija pani puhelimen taskuun sammuttamatta sita. Mulla palo kaamit ja sanoin sille etta nyt sammutatte kaikki kolme noi kannykat tai ma revin ne teilta ja sammutan ne.
Nonni, samaa sarjaa seurasi Barcelonan lennolla, jalleen asialla hepreaa tietokoneellaan kirjoittava ja hepreankielista kirjaa lukeva ymparileikattu herrasmies (uskontoon en viitsi enaa puuttua, silla uskovaisethan ovat suvaitsevaisia ja maailman parhaita yksiloita).

Koneen noustessa ilmaan, minusta oikealla edessa istuva herrasmies nousi seisomaan noin 15 sekuntia nousun jalkeen. Alkoi kaivella jotain hattuhyllylta. Stuertti tuli paikalle ja pakotti herran istumaan ja odottamaan etta "fasten-your-seatbelts"-valo sammuu. Herra odotti kolmisen minuuttia ja kaivoi laptoppinsa esille.

No, lento meni suht oukei.
Lopulta ilmoitettiin etta laskeutuminen on 10 minuutin paasta, kaikki elektrooniset vimpaimet pois paalta ja turpavyot kiinni.
Samainen herra kavi huoleti vaan lapi Lotus Notesiaan ja etsi jotain meilia.
Stuertti kavi huomauttamassa etta kones pois paalta, pliis.
Herra sulki lapparinsa kannen, mutta stuertin haivyttya avasi kannen uudestaan ja kone oli paalla. Jatkoi meiliensa lapikaymista. Muutaman minsan paasta tuli naispuolinen lentoemo sanomaan samat sanat etta penkin selkanoja ylos, ja kone sammuksiin. Jaba nosti selkanojan ylos 15 sekunniksi, ja sanoi sammuttavansa koneensa.
Mutta jatkoikin meilien lapikaymista.
Mina lopulta napautin olkapaalle, ja sanoin englanniksi, saksaksi ja ranskaksi etta sammuta se saatanan kone (taman jalkeen vieressani istunut vanhempi pariskunta kiitti minua, heitakin oli asia kuulemma arsyttanyt).
Jaba mulkaisi minua, mutta sammutti kuitenkin.
Minuutin paasta (eli noin 2 minuuttia ennen touchdownia) jaba yhtakkia repii kiireella turvavyot auki ja lahtee surffaamaan kohti koneen peraosaa. Seuraan tottakai mielenkiinnolla, ja huomaan etta yrittaa vessaan viela tassa vaiheessa. Onneksi se kaannytettiin ja saatettiin penkille ja katsottiin etta turvavyo on kiinni.
Heti kun kone laskeutui, jaba pomppaa pystyyn, avaa ylakaapit ja kaivaa kannynsa esille ja laittaa sen paalle. Mina olin jo sen verran vasynyt naihin saatanan aalioihin, etten enaa jaksanut asioihin puuttua.

Vittu, mika Vayrynen. :mad:

Mika ihme tekee joistakin ihmisista tuollaisia?
Kuvitellaan etta ollaan muita parempia, ja voidaan muunnella saantoja omien halujensa mukaisiksi?

(sori jos loukkaan nyt esim. Kaktusta. On ehka pelkkaa sattumaa, etta molemmilla kerroilla kyseessa oli juutalainen, mutta niinkuin olen todennut jo toisaalla, valitettavan usein uskovaisten maailmassa vain Jumalan saannot ratkaisevat, ja Jumala ei ole luonut lentoyhtioden saantoja, joten who cares.)

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Myllis:
Jatkat on heittanyt aika pahaa tahtia kun meikalainen on ollut poissa... eek!

Kavin tanaan Grindelwaldissa vaimon kanssa, aupair maksoi velkoja ja oli skidien kanssa.
Damn, mika paiva ! :cool:

Kaykaa ihmeiset joskus siella rinteella.
Kaikki kenelle olen suositellut, ja ovat kayneet, ovat todenneet etta se on paras.
Ja tama paiva oli taas hyva osoitus.
Suksi kulki. :)
Lopettakaa pellet nyt tää meidän tavallisten kuolevaisten kiusaus, me päästään tunnissa messilään, ei minnekään Grindewaldiin perkele!

Voisitte edes perustaa jonkun "Ulkomaanpellejen leikkikerhon" tms. johon muut kateelliset tietäis olevan tulematta! eek!
Ett silleen!!!!!!

Observer

Well-known member
jaska
[QBLopettakaa pellet nyt tää meidän tavallisten kuolevaisten kiusaus, me päästään tunnissa messilään, ei minnekään Grindewaldiin perkele!
[/QB]
Jees mutta omalla helikopterilla on messiläänkin mukava mennä. :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
jaska:
Voisitte edes perustaa jonkun "Ulkomaanpellejen leikkikerhon" tms. johon muut kateelliset tietäis olevan tulematta!
Voisitteko? Mehän perustimme sellaisen jo vuosia sitten (vinkki: olet juuri siellä), valitettavasti kateelliset eivät kuitenkaan ole ymmärtäneet olla tulematta :rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Avasin eilen illalla telkkarin ääressä löhötessäni pussillisen Bassetin viinikumeja ja heti syntistä rankaistiin. Rupesin nimittäin ihmettelemään, että johan on kumman "rapee" tää yks palanen doubtful Noh, nappasin sen suustani lähempää tarkastelua silmälläpitäen ja saatana, siellähän törrötti keskellä iso hampaanpalanen (tai se mitä siitä oli jäljellä, osa oli jauhautunut hienohkoksi puruksi...) eek! eek!

Siinä sitten kielellä ja sormilla hammaskaluastua tunnustelemaan ja pientä oksetustakin oli jo ilmassa, kun ei tahtonut omasta suusta sitä lohjennutta hammasta löytyä ... yuck

Noh, löytyhän se sitten lopulta... en tosin tiedä pitäiskö sanoo onneks :rolleyes: Ja eikun hampilekuriin frown