Ulkomaanpellejen terassiotsikko

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Haa, eilen tuli vihdoinkin jenkkilasta tilaamani "CD-wexleri" vaimon autoon.

Kohta soi Chevyssa poppi ja lujaa :D

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Jenkeistä tilaama? Miksi?</STRONG>
Pari kuukautta oon etsinyt CD-vaihtajaa missa ois RF-modulaattori enka ole loytanyt. Olen kysellyt Sveitsista, Saksasta, Ranskasta, Puolasta ja Suomesta ja Suomi oli ainoa missa tunnettiin koko laite ja niidenkin mukaan pitaa tilata ennenkuin sen saa.

Kyseessa on siis CD-vaihtaja joka menee minka tahansa radion kanssa yhteen. Tulee omalla kauko-ohjaimellaan ja lahettaa musan radioaaltojen kautta radioosi. Itse voit valita milla taajuudella tulee, ettei paase kaupalliset asemat hairitsemaan. Mulla oli aikoinaan T-Birdissa tollanen ja olin todella tyytyvainen.

Tolle vehkeelle tuli hintaa Sveitsin veroineen ja tulleineen, seka postikuluineen about 200,- USD taalta.. Ei paha :D

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Ohhoh, on sulla perkele vehkeet! :(

Mulla oli siistit stesset tossa Golfissa, kun ostin sen. Sehän oli koko auto aika erikoinen tullessaan tehtaalta... Soittimen valojen väritys oli valmiiksi sellanen 'golfin sisävalojen sininen', boxi takana, meteliä lähti ja se meteli nousi ja laski sen mukaan miten oli moottorin melua ohjaamossa :eek: . Sit se perkeleen boxi alko herjaan 'erroria' ja ois maksanut reilun tonnin (FIM) korjata se. Surullisena kävelin lähimmän Sony-dealerin luo ja sanoin, että 'ei boxia, mutta parasta CD-veivaria peliin mitä sulla on, a.u.b.'. Ja täytyy sanoa, että en oo boxia sittemmin kaivannut. Yhden CD:n soitin on kyllä näppärämpi vaihtuville musiikkituulille. Ja 8 kajaria plus 4x50W riittää vallan kivasti mulle tollaseen kuutioon
:D Ainoo vaan, että se perkeleen näyttö siinä Sonyssä, vaikka onkin sinisillä ledeillä on sellanen sirkus, että jo teininäkin vitutti tollanen 'disko' :eek:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Meinaatko pistää ihan paikallisradion pystyyn? Vähän lisää tehoja siihen lähettimeen ehkä kaivataan :D

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Kyllä AJ, ne ajat on takana kun munan pituuttaa korreloitiin Wateilla ;) 4x50W riittää tällaselle keski-ikää lähetyvälle hemmolle ihan ok :D :D

Nykyään vaan naurattaa ja säälittää nämät amislaiset, jotka ajelee 86:lla Accordilla ja kun kaverit on vasta Hagiksessa, niin Makkaratalon kohdilla kuuluu jo UMB UMB UMB UMB, TSII TSII TSII, TEKNOU TEKNOU TEKNOU... :D ;)

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Originally posted by AJ:
<STRONG>Meinaatko pistää ihan paikallisradion pystyyn? Vähän lisää tehoja siihen lähettimeen ehkä kaivataan :D</STRONG>
Itse asiassa ton T-birdin vaihtaja testattiin uuden vuoden aattona exan mokilla, kun Salon seudulla (sori Obbis) tuli radiosta aika paskaa musaa. Hyvin lahetti musaa parinkymmenen metrin paahan mokkiin sisalle, ratiolla sita kuunneltiin. Ei kylla laite tykannyt -20°C pakkasesta, hiukka hitaasti vaihteli levyja tuo...

Tollasessa perheautossa mun mielesta on paree kun on muutamalle CD:lle oma luukku. Kymmeneen mahtuu hyvin yx lassynlassyn-iglesias-rickymartin-ramazzotti-celinedion-laasya vaimolle, muumi-CD skideille ja 8 itse tehtya CD:ta taynna Offspringia, AC/DC:ta, Green Dayta ja vastaavaa :rolleyes: :D

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Parahin Nopeahuoli,

Kommenttini oli tarkoitettu Myllikselle. Ajattelin vain, että jos toi toosa tosiaan lähettää signaalin radioteitse, niin mikähän mahtais olla sen kantama. Eli voisko periaatteessa kuunnella samaa musaa, jos ajaa toisella autolla riittävän lähellä ja tietää taajuuden.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
<STRONG>...niin Makkaratalon kohdilla kuuluu jo UMB UMB UMB UMB, TSII TSII TSII, TEKNOU TEKNOU TEKNOU... :D ;)</STRONG>
Mita ihmetta :confused: , eiko nykyaan enaa Sabrinan ToyBoy ole mitaan :rolleyes: .

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Originally posted by AJ:
<STRONG>Eli voisko periaatteessa kuunnella samaa musaa, jos ajaa toisella autolla riittävän lähellä ja tietää taajuuden.</STRONG>
Kylla. Ollaan testattu kamujen kanssa.
Pitais varmaan virittaa se jollekin NRJ:n taajuudelle ja pilata liikennevaloissa toisten musiikkinautinnot.

Tahan liittyen. :D
Ostin joskus vuoden alkupuolella tyttarelle jenkkireissulla sellasen karaooke-mikin, joka myos lahettaa radioaaltoja (ja jossa myos voi saataa sen taajuuden FM-alueella) vaivaisella 6 dollarilla.

Ois pitanyt perkele ostaa useampi.
Funatkaa kuinka makeat naurut irtoais kun laittais sen jollekin alueen suosituimman radioaseman alueelle ja sitten liikenteessa vittuilis kaikille kenen ohitse ajaa. Kylla siina naama venahtais kun stereoista alkaakin kuulua rivouksia :D :cool: :rolleyes: :D .

Joutuu muuten kokeilemaan tota, se on saletti.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Jotenkin tuntuu, että tollaset kivat vempaimet olis Suomessa joko laittomia, tai vaatis vähintään jonkun erikoisluvan.

Tblair2

Active member
<STRONG>Jätkät murjottaa kun Obbe on kursseilla :eek:</STRONG>
Nii-i. Taalla firmassa on muuton takia sellainen kaaos, etta oksat pois. Yritan kuitenkin kurkkia tanne tasaisin valiajoin.