Ma vedan ton puolentoistaviikon aikana ainakin 1000 postaustaOriginally posted by Tblair:
<STRONG>Niinpas paukkukin!!!
Ma olen menny susta muuten ohi!!!</STRONG>
Ma vedan ton puolentoistaviikon aikana ainakin 1000 postaustaOriginally posted by Tblair:
<STRONG>Niinpas paukkukin!!!
Ma olen menny susta muuten ohi!!!</STRONG>
Pari kuukautta oon etsinyt CD-vaihtajaa missa ois RF-modulaattori enka ole loytanyt. Olen kysellyt Sveitsista, Saksasta, Ranskasta, Puolasta ja Suomesta ja Suomi oli ainoa missa tunnettiin koko laite ja niidenkin mukaan pitaa tilata ennenkuin sen saa.Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Jenkeistä tilaama? Miksi?</STRONG>
Itse asiassa ton T-birdin vaihtaja testattiin uuden vuoden aattona exan mokilla, kun Salon seudulla (sori Obbis) tuli radiosta aika paskaa musaa. Hyvin lahetti musaa parinkymmenen metrin paahan mokkiin sisalle, ratiolla sita kuunneltiin. Ei kylla laite tykannyt -20°C pakkasesta, hiukka hitaasti vaihteli levyja tuo...Originally posted by AJ:
<STRONG>Meinaatko pistää ihan paikallisradion pystyyn? Vähän lisää tehoja siihen lähettimeen ehkä kaivataan</STRONG>
Mita ihmettaOriginally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>...niin Makkaratalon kohdilla kuuluu jo UMB UMB UMB UMB, TSII TSII TSII, TEKNOU TEKNOU TEKNOU...![]()
</STRONG>
Kylla. Ollaan testattu kamujen kanssa.Originally posted by AJ:
<STRONG>Eli voisko periaatteessa kuunnella samaa musaa, jos ajaa toisella autolla riittävän lähellä ja tietää taajuuden.</STRONG>
No voe rähmä! HävettääOriginally posted by AJ:
<STRONG>Parahin Nopeahuoli... jne jne... duudaa duudaa...
</STRONG>
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>
No voe rähmä! HävettääSorge.</STRONG>
Nii-i. Taalla firmassa on muuton takia sellainen kaaos, etta oksat pois. Yritan kuitenkin kurkkia tanne tasaisin valiajoin.Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Jätkät murjottaa kun Obbe on kursseilla</STRONG>