Jos on 120'n rajoitus niin menee rikesakon puolelle.Paljonkohan tuo maksais sun tuloillas?
Jos on 120'n rajoitus niin menee rikesakon puolelle.Paljonkohan tuo maksais sun tuloillas?
120 km/h:n tiehän se on jos ovatten jo kesärajoituksen sinne laittaneet.Jos on 120'n rajoitus niin menee rikesakon puolelle.
Jaa-a, siinä vaiheessa kun Sierraan saa 134 mittariin, niin sen on pakko olla jäähdytysveden lämpötila.Jos ton diginäytön jättäs pois vois luulla katsovansa jotain 88 Sierran mittaristoa.
Jaa-a, siinä vaiheessa kun Sierraan saa 134 mittariin, niin sen on pakko olla jäähdytysveden lämpötila.
Näkyy muuten että on toi vihreä-mittarilogo näytössä, eli vakionopeussäädin.Tilanne tänään Kemin ja Tornion välillä. Ei Kota paljoa täräjä konetie-nopeuksilla.
Mutta siis mistä kilometrimäärästä se ylinopeussakko alkoi? Saa aika paljon kahlata, jos meinaa löytää vastausta Poliisien sivuiltaYli 60 km/h alueella:
· ylinopeus enintään 15 km/h 70 euroa
Eikös täälläkin foorumilla puhuttu paljon siitä ylinopeuksien rangaistusten nollatoleranssista joka kai otettiin jossain vaiheessa käyttöön? Tai niin mä ainakin luulen luulevani.Mutta siis mistä kilometrimäärästä se ylinopeussakko alkoi? Saa aika paljon kahlata, jos meinaa löytää vastausta Poliisien sivuilta
Nykykäytäntö:Eikös täälläkin foorumilla puhuttu paljon siitä ylinopeuksien rangaistusten nollatoleranssista joka kai otettiin jossain vaiheessa käyttöön? Tai niin mä ainakin luulen luulevani.
Ja bolliisilla on harkintansa mukaan kuitenkin oikeus kirjoittaa sakko myös alle 11km/h ylityksistä.Nykykäytäntö:
0-6 km/h ylinopeutta, ei mitään.
6-11 km/h ylinopeutta, kirjallinen varoitus.
yli 11 km/h ylinopeutta rikesakko
Lisäksi tutkan näyttämästä vähennetään -3 km/h ja näin saatu nopeus merkitään todelliseksi nopeudeksi mahdolliseen rikesakkoon/sakkoon.Nykykäytäntö:
0-6 km/h ylinopeutta, ei mitään.
6-11 km/h ylinopeutta, kirjallinen varoitus.
yli 11 km/h ylinopeutta rikesakko
Terkkuja taasen Müntsenistä, duunipäivä takana ja ny lähde loungeen :ahem:
:eek!::eek!::eek!:
:doubtful::doubtful:
Ei hitto, mähän alan pikkuhiljaa kuulostamaan Myllikseltä
Mylliksen versio sanoi:Terkut Mynssinkylältä. Töipäivä takana ja seuraavaksi Lounkeen.
:ahem::ahem::ahem::ahem:
Ei hätää, Finnairin mukaan 35 minuuttia on tarpeeksi....paitti että olis aika quicky, meillä on tasan tunti aikaa kentällä, alunperin piti olla kaks tuntia, mutta Air Berlin meni muuttamaan lentoaikataulujaan :doubtful::thumbdown
Huomenna siihen naapurikylään eli Vantaalalle Vapaalaan yökylään. Seuraava yö Nummelassa. Kyllä se aina hotellikäkkimisen voittaa.:ahem:Huomenet harmaasta hellhinkistä. Ankea paikka.