OoPee
Nuori ikäisekseen

No onkos tullut kesä? :eek!:
OoPeelta, Sam:ilta vai multa?:doubtful:Saiskos taalta pesää.... :doubtful:
Iha sama, ma en oo nirso...OoPeelta, Sam:ilta vai multa?:doubtful:
Nirsot ei yleensä saa!:thumbfh:Iha sama, ma en oo nirso...![]()
On muuten helkkarin hyvä tapa parannella omaa suoritusta:ahem:Ens viikon löörtaakina videoidaan sitten mun ja yhden seurakaverin uintia. Jos nyt sais lisää noita AHAA-elämyksiä.![]()
Lauantain treeneissa oli hiukka tuollainen meininki. Kun on muita mukana, tulee pidettya liian lyhyita taukoja (mulle ainakin). Sitten osa treeneista meni ihan hapoilla, hyva kun 100 vapareita jaksoi vetaa perakkain. Sita muuten nielee vetta aikalailla kun on vasy... :thumbfh:Pitkä matka on vielä siihen, että olisi edes jonkun tason uimari. Eilen vedettiin ihan mahottomasti, ja varsinkin kun olin ratani hitain, mun palautukset jäi lyhyimmiksi ja mä olin AIVAN HAPOILLA koko ajan.:thumbfh::nope:
Mulla on tuollainen tiedossa tammikuun alussa Pajulahden Masters-leirilla... :thumbup:Ens viikon löörtaakina videoidaan sitten mun ja yhden seurakaverin uintia. Jos nyt sais lisää noita AHAA-elämyksiä.![]()
Mulle vois järjestää Bastards-leirin!Mulla on tuollainen tiedossa tammikuun alussa Pajulahden Masters-leirilla... :thumbup: