Ulkomaanpellet pulkkamäessä ja tuiskeessa!

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Oman seuran poika ui taas uuden SE:n... :thumbup::thumbup::thumbup:

Itsella paikat ihan jumissa. Eilen sekauinti painotteiset treenit, 2.6km ja tanaan historian ensimmaiset oman seuran Masters treenit, jossa vapaauinti painotteisesti 2.5km...
Kyllapa tuli uitua normaalia lujempaa kun oli muita wanhoja pieruja altaassa....

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Aamun kisat takana. Sekauinti parani yli 3.5 sekkaa. :thumbup:

Viestissa vedettiin suht lujaa, Masters-joukkueella pantiin kampoihin tosissaan ja todnak olimme kolmansia... :ahem:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Pitkä matka on vielä siihen, että olisi edes jonkun tason uimari. Eilen vedettiin ihan mahottomasti, ja varsinkin kun olin ratani hitain, mun palautukset jäi lyhyimmiksi ja mä olin AIVAN HAPOILLA koko ajan.:rolleyes::thumbfh::nope:

Ens viikon löörtaakina videoidaan sitten mun ja yhden seurakaverin uintia. Jos nyt sais lisää noita AHAA-elämyksiä.:eek:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Pitkä matka on vielä siihen, että olisi edes jonkun tason uimari. Eilen vedettiin ihan mahottomasti, ja varsinkin kun olin ratani hitain, mun palautukset jäi lyhyimmiksi ja mä olin AIVAN HAPOILLA koko ajan.:rolleyes::thumbfh::nope:
Lauantain treeneissa oli hiukka tuollainen meininki. Kun on muita mukana, tulee pidettya liian lyhyita taukoja (mulle ainakin). Sitten osa treeneista meni ihan hapoilla, hyva kun 100 vapareita jaksoi vetaa perakkain. Sita muuten nielee vetta aikalailla kun on vasy... :thumbfh: