Haastoitko?Tuli himppasen nopeampi kaveri samalle radalle uimaan tänään.
Tom Söderdahl.
Anal Lube? :eek!:En kayta stikkeja. Kaytan geelimaisia dodoja
Jos se onkin räkää?Et ole varmaan käyttänyt stick-dödöjä, sillä karvojen kanssa se stikki on niissä karvoissa eikä iholla.
On muuten näille, jotka kärsivät kovasta kainaloiden hikoamisesta, paras resepti ajaa karvat pois, ja sen jälkeen sitä antiperseranttia SUORAAN iholle, eikä niille karvoille.
Juu, mä olen ajellut ties kuinka kauan. Enkä edes kärsi kainaloiden hikoamisesta. Mulla hikoo nenän alus aina ekana.
Itsehän en tiedä Anal Luben koostumusta lain.Anal Lube? :eek!:
Eikäku ihan oikeesti , aloin ihmettelmään, että saako moisia täältä? Olisko merkkiä ja "mallia" kertoa?
Kannataa kuulemma käyttää ennen stickiä.Itsehän en tiedä Anal Luben koostumusta lain.
Kyä se on hikeä. Rohtuu huulet jos koko päivän hikoilee ja pakertaa.:thumbfh:Jos se onkin räkää?
Anal Lube? :eek!:
Eikäku ihan oikeesti , aloin ihmettelmään, että saako moisia täältä? Olisko merkkiä ja "mallia" kertoa?
Tekeeko Gillette Anal Lubea?
Noita on ainakin Gillettella ja Mennenilla.... :thumbup:
Niinku tommosia, vai tarkoitatko jotain muuta? http://www.gillettekauppa.fi/gillette-arctic-antiperspirant-p-837.htmlEn kayta stikkeja. Kaytan geelimaisia dodoja, joita ei kylla suomesta saa. Aikoinaan kuskailin noita jenkeista mukaan, nyt niita saa onneksi myos belgiasta.
Ehkapa joskus myos suomesta... :thumbfh:
Ei sinansa, eipa tullut kainalo viime treeneissa kipiaksi....
Nuitapa juu. En ole kaupassa suomessa nahnyt... Taytynee tilata tuolta....:thumbup:Niinku tommosia, vai tarkoitatko jotain muuta? http://www.gillettekauppa.fi/gillette-arctic-antiperspirant-p-837.html
Noita on ainakin joskus ollut Suomessakin kaupassa, minä kun muinoin käytin myös. Tiedä sitten, ovatko hävinneet, olen ikävä kyllä joutunut siirtymään vahvempiin aineisiin, jotta voi pitää samaa t-paitaa toisenkin kerran.Nuitapa juu. En ole kaupassa suomessa nahnyt... Taytynee tilata tuolta....:thumbup:
Aja ne karvat vittuun. Ja vitusta myös.:ahem:Noita on ainakin joskus ollut Suomessakin kaupassa, minä kun muinoin käytin myös. Tiedä sitten, ovatko hävinneet, olen ikävä kyllä joutunut siirtymään vahvempiin aineisiin, jotta voi pitää samaa t-paitaa toisenkin kerran.
Mielummin sitten sitä 'Wet look'ia.Mä vedän tästä lähtien tukkageeliä kainaloon. Strong holdia tai jotain semmosta, jolla voi muotoilla yhä uudestaan. Ei tartte koko päivää pitää käsiä samassa asennossa.
"The best the man can get!"Tekeeko Gillette Anal Lubea?
Tiikeri metsassa... :thumbup:"The best the man can get!"
Tunnen tuskasi veli.Vittuperkelesaatana, oli taas eilen illalla joku kusipää lyönny autotallissa vaimon biilistä takaikkunan paskaksi...