Ulkomaanpellet pulkkamäessä ja tuiskeessa!

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Mimmonen saatanan autotalli se on. Onko paljonkin autoja :eek:

Asennuta heti sinne kamerat ja vakoilet kaiken, mitä siellä hiukankaan tapahtuu. Tallennat vielä ne kaikki ja teet siitä jonkun DVD:n ja pistät myyntiin. Jos ei muuta, niin joku suomalainen maikkari ostaa sen uudeksi reality sarjaksi :thumbup::thumbup:
Hieno idea. Johanna Tukiainen varsin lähtis mukaan ohjelmaan.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Montako kertaa lasit mätkästy?
Tämä oli toinen kerta, kun vaimon autosta hajoitetitin lasit samaisessa parkkihallissa, ensimmäisellä kerralla lasit oli kyllä rikki monesta muustakin autosta ja myös kamaa oli varastettu (vaimolta TomTom, jonka vakuutus maksoi mukisematta). Ton lisäksi mun autosta on mätkästy tuulilasi kerran paskaks, mutta se sattui duunin edustalla, autohan oli silloin upouusi ja olin juuri 4 päivää :aiemmin hakenut sen liikkeestä doubtful:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Ne on jotain razisteja, eikä diggaa UuPeesta tahi OoPeesta :nope:
Jos näin olis, niin luulis sitten mieluummin rikkovan mun autosta ikkunat sen sijaan että hajoittaisivat itävaltalaisen vaimoni autosta klasit.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Voimia OoPEElle.:(

Mulla on toi tuulilasivakuutus, niin korvaako se myös rikkoutuneen takalasin?

Tuskin.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Voimia OoPEElle.:(

Mulla on toi tuulilasivakuutus, niin korvaako se myös rikkoutuneen takalasin?

Tuskin.
Kyllä Kasko korvaa lasin kuin lasin, mutta meillä on tuossa omavastuu. Tottakai se on edelleenkin paljon halvempi kuin jos maksais itte koko paskan, mutta tottakai se vituttaa maksaa pari hunttia ihan vain sen vuoksi, että joku mulkku päätti rikkoa sen lasin.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Frendilta tulis just SMS jotta on jumissa Brysselin kentalla. Lunta tullut massiiviset 5 cm ja kaikki sekaisin.. :eek::D

Pitaa katsella ikkunasta ulos, josko pitaa normaalia aiemmin lahtea Dysselin kentalle. Paikalliset kun eivat osaa ajaa....

(Duuniin muuten ajaessa tuli ajettua aikamoisessa 4 pyoraluisussa moottoriteiden liittymassa, kun mutka olikin taysin mustassa jaassa. Onneksi perse varoitti etta nyt kaikki ei ole OK, nahtavasti hiukkasen liikahti auto sivuttain ja ehdin hiljentaa)

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Kyllä Kasko korvaa lasin kuin lasin, mutta meillä on tuossa omavastuu. Tottakai se on edelleenkin paljon halvempi kuin jos maksais itte koko paskan, mutta tottakai se vituttaa maksaa pari hunttia ihan vain sen vuoksi, että joku mulkku päätti rikkoa sen lasin.
Pudottaako muuten ilkivaltatapaukset kaskon bonareita?

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Jos Tapiolassa on, niin onhan se kumma ettei Itävallassa ole, outoa.
On kyllä käsittämätöntä.
Eipä ollut Oopeen maantieteellinen sijainti tiedossa tätä ennen, vaan nytpä on. Vähän kyllä ihmetyttikin että miksi se puhui "ei ainakaan täällä". Tänäänkin opin siis jotain.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Perin merkillistä. Tapiolassa on ainakin.
Maassa maan tavalla.

Täällä on autovakuutukset perkeleen kalliita (johtunee Itävallan surullisista onnettomuustilastoista), maksan omasta autosta vakuutuksia (täyskasko plus pakollinen liikennevakuutus) yli huntin kuukaudessa vaikka on täydet bonukset ja tuokin on vielä edullinen hinta.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Totta vitussa se harmittaa. Mulla taitaa omavastuu olla satasen tai 150.