Mä kyllä ihastuin Sandhjaan. Nousi finaalin jokerikortiksi se. Karsintojen kansainvälisin biisi.Chisun väliaikanumero oli selkeästi tämän illan mielenkiintoisin esitys.
Komppaan näitä mutta kyllä mä melkein sen Sandhjan laittaisin kisaamaan, jos Eini on liian nolo.Livelaulukin toimi hyvin, mitä ei todellakaan voinut sanoa kaikista esiintyjistä (kröhöm, Cristal Snow ja Kimmo Blom…)
Saara Aallonkin haluaisin vielä joskus viisuissa nähdä, mutta No Fearilla karkeloihin ei mielestäni kannata lähteä. Biisi ei vaan sitten kuitenkaan ole riittävän hyvä. :dunno:
Miten niin "melkein"? Muuten komp.kyllä mä melkein sen Sandhjan laittaisin kisaamaan
Miten niin"jos"?jos Eini on liian nolo
Nyt vittu oikeesti.Onhan Cristalin biisi aivan erinomainen
Kompmutta laulusuoritus kyllä kelvottomahko
Totta kyllä, oikein hyvä tuokin. Ja voisi herättää maailmalla huomiota ulkomusiikillisista syistä.Kyllähän se Barbe-q-barbies on ainoa noista jota pystyy järjissään kuuntelemaan. Vaikken muita kuullut olekaan.
Siinä on vähän semmosta vixenmäisyyttä.
Tärkeintä on herättää pahennusta. Eiku siis kerätä tärkeää kisakokemusta.Euroviisujen menestyksellä kun ei ole mitään merkitystä.
Ja saada hävetä. Sehän on aina tärkeää, kun hävettää Suomen puolesta. Häpeän jo nyt kaikkia osallistujia mahdollisena Euroviisu-esiintyjänä.Tärkeintä on herättää pahennusta. Eiku siis kerätä tärkeää kisakokemusta.
Oikeastaan aika harvalla asialla on.Euroviisujen menestyksellä kun ei ole mitään merkitystä.
Höpsis.Etenkään Lunssilan ravivisalla.