Uni

Teukka

Jarnapoliisi
Liittynyt
4.8.2000
Viestit
13740
Sijainti
Jarnapolis
Aivan huikea. Oli kuuppa sekasin kun heräsin. Se meni näin.

Oopee oli eronnut vaimostaan ja teki duunia Suomessa. Se oli freelancerina jossain sirkuksessa ja esitti robottia. Sillä oli sellainen itsetehty messinkinen puku ja ritarikypärä päässä. Oli tosi hyväntuulinen ja tyytyväinen. Keskusteltiin pitkä aika ja selitti mulle silmät pauheillaan robottipuvussa, että on hienoa kun saa tehdä sellaista työtä mitä haluaa. Kysyin sen taitelijanimeä ja se oli K2R.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Jännä uni. Oliko robotti-Oopellakin nahkapökät?

Itse näin myös erikoisen unen eli olin ongella sillalla ja näin valtavan ison haavin lipuvan joessa. Totta kai kätevänä miehenä sain ongella haavittu haavin ylös joesta talteen. Kannattaisiko nyt lotota, kuun haavitkin käy pyydyksiin?
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Aivan huikea. Oli kuuppa sekasin kun heräsin. Se meni näin.

Oopee oli eronnut vaimostaan ja teki duunia Suomessa. Se oli freelancerina jossain sirkuksessa ja esitti robottia. Sillä oli sellainen itsetehty messinkinen puku ja ritarikypärä päässä. Oli tosi hyväntuulinen ja tyytyväinen. Keskusteltiin pitkä aika ja selitti mulle silmät pauheillaan robottipuvussa, että on hienoa kun saa tehdä sellaista työtä mitä haluaa. Kysyin sen taitelijanimeä ja se oli K2R.
Ei tää puku mikään itsetehty ole, eBaysta ostin helvetin kalliilla hinnalla :thumbdown
 

haju

Banned
Liittynyt
5.2.2006
Viestit
3208
Omassa unessani viime yönä selvisi Vanhasen kohutun lautakasan kohtalo. Pääministeri oli rakennuttanut niistä laiturin rantaansa.
 
Ylös