Make79
Well-known member
Kyllä!kouvotsvoni sanoi:Paitsi Schumilla 2002, ja Hamista ollaan tekemässä uutta Schumia:ahem:
Vaihtaa kansalaisuuden saksaksi ja Ferrari talliksi nii homma on siinä,
Saksanlaku...
Kyllä!kouvotsvoni sanoi:Paitsi Schumilla 2002, ja Hamista ollaan tekemässä uutta Schumia:ahem:
Sitten suomalaiset pääsevät sadattelemaan pistelaskua:thumbup: Nykyisellähän pistelaskulla Irvine olisi vienyt Häkkisen toisen mestaruuden, mutta sitä ei tietenkään lasketa:ahem:Ingolf sanoi:Villi arvaus on että Räikkönen voittaa kaikki kauden loput kisat. Mestaruuden ratkaisee se että saako Massalta apua. Eli mestaruus on mennyttä.
Make79 sanoi:McLarenilla ei yhtään teknisestä viasta johtuvaa keskeytystä vs. Ferrarin kaksi...
Tällä itse perustelen todennäköisyyttä...
JOS toisen tallin auto on 2 kertaa keskeyttänyt tekniseen vikaan ja toisen 0, niin TIETENKIN tämän 100% luotettavan auton on keskeytettävä:ahem: Kerro missä tämän logiikka. Vaikka itse sain hylsyn yo:n todennäköisyyslaskentakurssilta, niin silti en ymmärrä.Make79 sanoi:Millähän perusteella?
Ferrari painosti Hamiltonin jatkamaan nyrrellä :tongue: :tongue:Jone sanoi:Hei mut nythän mä vasta hokasin. Hamin olis kantsinu keskeyttää tahallaan Nyrrellä ja käyttää se pakollinen keskeytys sillon, kun pisteitä ei olis kuitenkaan tullut.
MIKSEI LAARENILLA TAJUTTU HYÖDYNTÄÄ TÄTÄ MAHDOLLISUUTTA??
:wink: :wink: :wink:
Historiasta, taitaa olla Shumi ainoa kuljettaja kaudella 2002 jolla kesti auto koko kauden... :alppu:kouvotsvoni sanoi:JOS toisen tallin auto on 2 kertaa keskeyttänyt tekniseen vikaan ja toisen 0, niin TIETENKIN tämän 100% luotettavan auton on keskeytettävä:ahem: Kerro missä tämän logiikka. Vaikka itse sain hylsyn yo:n todennäköisyyslaskentakurssilta, niin silti en ymmärrä.
Schumin saavutuksen tekee historialliseksi että oli joka kerta kolmen joukossa! Ja tais vaan kerran olla kolmas, muut sijat olivatkin sitten voittoja ja kakkostiloja.Make79 sanoi:Historiasta, taitaa olla Shumi ainoa kuljettaja kaudella 2002 jolla kesti auto koko kauden... :alppu:
Vaan samapa tuo sille, kauden loputtuahan tuon näkee... :dunno:
Oma veikkaukseni silti on, että Hämiksen Mäcci leveää jossaki kisassa...
Tietenki vain minun veikkaus. :wink:
Eipä tainnut Alonsollakaan hajota kaudella 2005 kertaakaan.Make79 sanoi:Historiasta, taitaa olla Shumi ainoa kuljettaja kaudella 2002 jolla kesti auto koko kauden... :alppu:
No jollei lasketa epäkelpoja renkaita...ja "something wrong with car":ahem:kana-fin sanoi:Eipä tainnut Alonsollakaan hajota kaudella 2005 kertaakaan.
Trullinkaasu sanoi:Jotain positiivista sentään! Massa jäi nuolemaan näppejään!!! Näin Kimi kuittasi Felipen edelle pisteissä.
Muuten Kimi teki mitä pystyi, otti pakollisen torjuntavoiton.
Rosberg seiska. Ei sentään päässyt podiumille (huh)
Mahtaa Alfieta potuttaa. Mahdollinen voitto vaihtui nelossijaan...
Minäkin odotin McLarenien ylivoimaa, mutta vain tuo Alonson(/Alonsolle) tapahtunut sekoilu esti sen rangaistuksineen. Kyllä se McLaren on the auto tänä vuonna, viis vaikka Ferrari olisi yli puolet kaudesta nopeampi Räikkösen käskyttämänä, mutta kummasti vaan toinen kestää aina maaliinkin asti, vaikkakin ratavirkailijoitten avustamana.belated sanoi:Tämäkö oli nyt se kilpailu, jossa Larenin piti olla täysin ylivoimainen? Hyvin Kimi mielestäni pisti kampoihin. Kimille :thumbup:
"Helvetin hyvä"mh_84 sanoi:Kimi haastattelussa. :thumbup:
Kimillä on jo enemmän nopeimpia kierroksia kuin muuan Ayrton Senna da Silvalla.jamminen sanoi:On se Kimi nopee kuski, siitä ei pääse mihinkään. Kuinka moni kuski historian aikana on pystynyt heittelemään noita kisojen nopeimpia kierroksia vähän kuin lonkalta viimeisillä kierroksilla?