Noniinpä! Suomalaiskatsojille herkkua luvassa ekassa/tokassa kurvissa.Kimi ja Valtteri aika lähellä taas toisiaan lähdössä.
Muutkin ajeli miten sattui.Rataviivoilla ei ole näköjään mitään merkitystä taas. Verstappenin aika pitäisi hylätä, mutta eihän uutta kultapoikaa saa kiusata.
Ainakin mitä näytettiin Hamiltonin kierrosta incar-kameralla, reilusti haettiin ulkoa linjoja.Muutkin ajeli miten sattui.
Ok. Jokin syy miksi täällä taas sallitaan rataviivojen ylitys noin reippaasti?Muutkin ajeli miten sattui.
Ei yhtään nopeimmilla kierroksilla. Jos siis tarkoitit tuolla viestillä, mistä ei saa oikein selvää, paljonko Räikkösen ensimmäinen sektoriaika oli alle Vettelin sektoriajan??paljon räkä oli alle vettelin eka sektori
Olikohan itse pyörännavassa jotain vikaa, kun kaikilla renkailla täristi?Vandoorne on piristynyt. Alkukauden Palmer-maiset suoritukset ovat kadonneet. Joten ei kai Palmerkaan niin surkea ole, miltä nyt näyttää.
Di resta ajoi hyvin. Bottas pesi taas Hamiltonin. Hamilton valitti taas kun tiesi mahdollisuutensa huonoksi.
En tiedä. Minun mielestä hylky pitäisi tulla, jos ylittää.Ok. Jokin syy miksi täällä taas sallitaan rataviivojen ylitys noin reippaasti?
Eikös Hamiltonilla sula renkaat kisassakin, kun ei mene putkeen. Selityksiä sanon minä. Sama Bottaksen suusta tarkoittaa ongelmaa.Olikohan itse pyörännavassa jotain vikaa, kun kaikilla renkailla täristi?
Unkarissa pitäis olla hyvät mahdollisuudet ohittaa taktiikalla jos kisavauhtia on. No voitto lienee jäsentenvälisessä joka tapauksessa Sebun jos lähdöt, varikot ja tekniikat pelaa normaalisti.Uskomattomalta kuulostaa, mutta väittävät Autosportin puolella, että Kimin kaikkien aikojen paras lähtöpaikka Unkarissa. Kisoissa ollut aina huikea täällä, niin lupaa hyvää.
2006 lähti kyllä paalulta.Uskomattomalta kuulostaa, mutta väittävät Autosportin puolella, että Kimin kaikkien aikojen paras lähtöpaikka Unkarissa. Kisoissa ollut aina huikea täällä, niin lupaa hyvää.