Unkarin GP 30.7-1.8.2021 Hungaroring. Verstappen vs Hamilton - osa 3

Joel Hallikainen

Muusikko
Liittynyt
17.1.2017
Viestit
3988
Millä tavalla se kuuluu asiaan? Joku vähälahjainen voi rivouksia huudella, mutta siitä voi syyttää yhteiskuntaa ettei riitä mielenterveyden hoitoon tarpeeksi miljardeja, vaan annetaan kulkea vapaana kaduilla.

Olen nähnyt kun yksi vajakki on poistettu naisten ottelusta rivouksien huutelun takia. Eikä edes kommentoinut ulkonäköä vaan pelisuorituksia.
Yksilölajeissa ollaan näköjään herkempiä. Koripallossa/jalkapallossa fanit jopa yrittävät häiritä vastapuolen vapareita ja se kuuluu asiaan. Aika paljon maailmassa vajakkeja sitten. Ihmeen suuri asia tehdään kun vasta suorituksen jälkeen buuataan, herkkänahkaisuutta, ihme ettei tästäkin ole tehty joku BLM asia Hamiltonin toimesta. Jollei kestä pientä buuasta niin parempi pysyä kotona sukkahousut jalassa.
 

ouzei

Well-known member
Liittynyt
22.5.2018
Viestit
2514
Kai sekin on vähän eri asia buuata siinä itse suorituksen aikana kuin sitten jossain haastattelussa tms. Ensimmäinen ehkä enemmän kohdistuu siihen suoritukseen kun taas jälkimmäisessä enemmän kohteena se henkilö itse.
 

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Liittynyt
11.3.2020
Viestit
4702
Yksilölajeissa ollaan näköjään herkempiä. Koripallossa/jalkapallossa fanit jopa yrittävät häiritä vastapuolen vapareita ja se kuuluu asiaan. Aika paljon maailmassa vajakkeja sitten. Ihmeen suuri asia tehdään kun vasta suorituksen jälkeen buuataan, herkkänahkaisuutta, ihme ettei tästäkin ole tehty joku BLM asia Hamiltonin toimesta. Jollei kestä pientä buuasta niin parempi pysyä kotona sukkahousut jalassa.
Äsken puhuit rivouksista, nyt buuauksista. Ihan eri asia. Minä kommentoin rivouksien huutelusta ja nyt sä yht’äkkiä käänsit kelkkas buuauksiin.

Valitse jo vai puristaako ne sukkikset vai tissiliivit ettei veri kierrä ullakolla asti?
 

McLaardi

Well-known member
Liittynyt
24.4.2005
Viestit
405
Kai sekin on vähän eri asia buuata siinä itse suorituksen aikana kuin sitten jossain haastattelussa tms. Ensimmäinen ehkä enemmän kohdistuu siihen suoritukseen kun taas jälkimmäisessä enemmän kohteena se henkilö itse.
Saihan Häkkinen tuon kokea Monzassa aikoinaan kun pallilla oli. Hamiltonin ynnä muiden purkaukset vaan kääntyvät asiaa vastaan kun joka paikassa ollaan parkumassa.
 

comm

Well-known member
Liittynyt
25.3.2012
Viestit
3100
Ekat kierrokset tulee olemaan varmasti Silverstonen toisintoa, jos edes toinen Mersu pysyy edellä.
Ohi tullaan, vaikka väkisin, muuten jäädään pehmeillä pahasti, jo muutamien kierrosten jälkeen.

👌👌👌👌
 

F1-fani82

Well-known member
Liittynyt
26.11.2007
Viestit
8418
Sijainti
Vantaa
Millä tavalla se kuuluu asiaan? Joku vähälahjainen voi rivouksia huudella, mutta siitä voi syyttää yhteiskuntaa ettei riitä mielenterveyden hoitoon tarpeeksi miljardeja, vaan annetaan kulkea vapaana kaduilla.

Olen nähnyt kun yksi vajakki on poistettu naisten ottelusta rivouksien huutelun takia. Eikä edes kommentoinut ulkonäköä vaan pelisuorituksia.
Kyllä itse buuauksen jollain tasolla ymmärrän, mutten sanallista verbaaliikka en ymmärrä. Urheilussa on monesti isoa tunnetta mukana.
 

Freak

Well-known member
Liittynyt
13.4.2012
Viestit
2476
Sijainti
Botniaringin ja Kemoran välimaastossa
Rakkaat BJohnson ja Hallikainen. Te olette usein nostamassa itseänne muiden yläpuolelle ja haukkumassa muita ihmisiä vajakeiksi. Voisi siis sanoa, että olette vain ylimielisiä kusipäitä joilla on liian suuret luulot itsestänne. Ihan samaten teilläkin sokeri sulaa suussa ja lämpöisen paskan teette kuin me muutkin, mukaan lukien peleissä huutelijat. Onneksi olemme kaikki erilaisia. Osa elää enemmän tunteella ja osa järjellä. Silti olemme kaikki tasavertaisia ihmisiä.
 

Marussia

Well-known member
Liittynyt
7.1.2014
Viestit
745
Yksilölajeissa ollaan näköjään herkempiä. Koripallossa/jalkapallossa fanit jopa yrittävät häiritä vastapuolen vapareita ja se kuuluu asiaan. Aika paljon maailmassa vajakkeja sitten. Ihmeen suuri asia tehdään kun vasta suorituksen jälkeen buuataan, herkkänahkaisuutta, ihme ettei tästäkin ole tehty joku BLM asia Hamiltonin toimesta. Jollei kestä pientä buuasta niin parempi pysyä kotona sukkahousut jalassa.
ÄIJJÄ!!!
 

ikuinen kakkonen

Foorumin konkari
Liittynyt
5.11.2011
Viestit
1938
Sijainti
Vyborg
Toisaalta olisi laji puolet tylsempi ilman ylimääräistä draamaa tai saatikka kohua radan ulkopuolella. Jos katsoo viihteen näkökulmasta!
 

Dieselmoottori

Well-known member
Liittynyt
25.4.2021
Viestit
3813
Saapa nähdä, ottaako Max Verstappen tänään samanlaisen megastartin kuin Mika Häkkinen Unkarissa kaudella 2000. Kolmosruudusta kärkeen heti startissa ja siitä koko kisaa halliten. Edellytykset pehmeillä renkailla on olemassa tähän. Olisi hyvä juttu kisan ja MM-sarjan kannalta tämä 🏁
 

Petri

Scuderia Ferrari
Liittynyt
5.3.2005
Viestit
259
^+lähtee paremmalta puolelta rataa hämiksen takaa eli vaati valtterilta aika nappilähdön pysyä toisena. sää vaikuttaisi viileämmältä kuin eilen, sataisiko softien laariin ?
 

Masi-

Well-known member
Liittynyt
26.2.2014
Viestit
153
Onko Bottas käskytetty blokkaamaan Max hinnalla millä hyvänsä? Lewisiä ei saa haastaa.
 

Razor

Well-known member
Liittynyt
12.10.2008
Viestit
1230
Toivottavasti Bottas on yhtä pehmeä blokkaamisessa kuin aina ennenkin.
 

SJ

F1 asijan tuntia
Liittynyt
6.9.2011
Viestit
5183
Onko Bottas käskytetty blokkaamaan Max hinnalla millä hyvänsä? Lewisiä ei saa haastaa.
No niin kuin eilen kirjoitin, niin muistaakseni se oli viime kaudella, kun Mersut lähtivät rinnakkain ja taktiikkana oli blokata vierekkäin ajamalla takaa tulevien ohitusyritykset. Eli pojat vetävät ihan suosiolla suoraan eteenpäin ja se blokkaa, jonka ohi Max yrittää mennä. Hamiltonkin voi aika huoletta jarrutella Verstappenia, koska Bottas päästää hänet kyllä ohitseen ilman vastarintaa. (Tällä kertaa.)
 

f1.

Well-known member
Liittynyt
17.3.2006
Viestit
899
Sijainti
Different World
Täytyy kyllä toivoa, että tuo vesisade sentään iskisi radalle ja saatais hieman tapahtumia.
 

Petri

Scuderia Ferrari
Liittynyt
5.3.2005
Viestit
259
Ohutta tihuutusta, esim rata ei ole märkä. Sateen tuloa arvaillaan tutkasta, mutta ei mitään varmaa tietoa sky sportsilla.
 
Ylös