Pade_
Well-known member
Jade mistä toi tieto on peräisin?
Minä en tallin pistemenetystä ymmärrä. Näissä rangaistuksissa on toistuvasti sellainen ongelma, että ne vedetään hatusta tuomariston fiilisten mukaan. Pieni tulkintaero voi johtaa ratkaisevasti erilaiseen lopputulokseen.Doubtful sanoi:Ihan sopiva rangaistus mielestäni. Tallille rangaistus tuli selkeästi noista räikeistä valheista, joista tavallinen pulliainenkin näkee lävitse.
Ovatko keskieurooppalaiset tulisiaPade_ sanoi:Itse en kyllä laske espanjalaisia "keskieurooppalaisiksi".
STT:ltä 11.55Pade_ sanoi:Jade mistä toi tieto on peräisin?
No, joo. Kyllähän se kieltämättä oli vähän kyseenalaista toimintaa Alonsolta, vaikkakaan todellista syytä tapahtuneeseen ei koskaan saada tietää.Tomacu sanoi:No olihan tuo nyt Alonsolta törkeä temppu. Ei ihan samaa luokkaa kuin Schumin Monacon parkkeeraukset, kun pidätteli ainoastaan tallitoveriaan, mutta kuitenkin.
..Ja mistä osoitteesta netistä tuon voisi tarkistaa?jade sanoi:STT:ltä 11.55
Minä taas kyllä ymmärrän, koska McLaren valehteli selityksissä tuomaristolle tai sanotaanko, että tuomaristo ei uskonut selityksiä. Mitä tuomariston mielivaltaan tulee niin siitä olen samaa mieltä, rangaistuksia heitellään pääosin ihan fiilispohjalta, joten johdonmukaisuutta näissä rangaistuksissa ei todellakaan ole.Hurmurisija sanoi:Minä en tallin pistemenetystä ymmärrä. Näissä rangaistuksissa on toistuvasti sellainen ongelma, että ne vedetään hatusta tuomariston fiilisten mukaan. Pieni tulkintaero voi johtaa ratkaisevasti erilaiseen lopputulokseen.
Tuomariston mielivalta ykkösissä on varmasti suurempi kuin missään muussa "urheilu"lajissa. Lisäksi päätöksiä perustellaan sillä, miltä näyttää, eikä sillä, mitä on. Jos tallin taktiikkaa toteutetaan vääräällä tavalla (niin että se voidaan tulkita tallimääräykseksi), niin siitä tulee rangaistus. Saman taktiikan toteuttaminen "salaisemmin" taas tulkitaan kuuluvaksi normaaliin kilpailuun.
Eli kaikkinensa todellakin saippuaoopperaa.
Ongelmana on se, että kyseisestä päätöksestä tuli tiedote, missä sanottiin tuosta rangaistuksesta.jade sanoi:Tuomareilta ei saatu tiedotetta päätöksestä.
(STT–Reuters)
Jätkä viitsii copypastata koko "uutisensa", mutta ei millään urlia... Minkä takia tuollaista hevonkukkua haluat väittää? Ihme jannu.jade sanoi:Budapest, 5.8. Urheilu-uutiset stt 003
(STT–Reuters)
Ei helvetti mitä touhua :thumbdownjade sanoi:Budapest, 5.8. Urheilu-uutiset stt 003
Formula ykkösten Unkarin gp:n tuomarineuvosto on päättänyt, että McLarenin espanjalaiskuljettaja Fernando Alonson aika-ajoissa ajama paalupaikka pysyy voimassa.
...
Alonso, Hamilton, McLarenin tallipäällikkö Ron Dennis ja joukkueen johtaja Dave Ryan kutsuttiin tuomarineuvoston kuultavaksi. Neljä tuntia myöhemmin tuomarit vahvistivat aika-ajojen tulokset, ilman muutoksia. Tuomareilta ei saatu tiedotetta päätöksestä.
(STT–Reuters)
Yhä vaan hullummaksi menee tämä touhu.jade sanoi:Budapest, 5.8. Urheilu-uutiset stt 003
Formula ykkösten Unkarin gp:n tuomarineuvosto on päättänyt, että McLarenin espanjalaiskuljettaja Fernando Alonson aika-ajoissa ajama paalupaikka pysyy voimassa...
(STT–Reuters)