Polar
Well-known member
- Liittynyt
- 15.1.2007
- Viestit
- 757
Täysin samaa mieltä!V12 sanoi:Kyllä Alonsolle mieluiten Kimin ja Heikin jälkeen mestaruuden suo.
Täysin samaa mieltä!V12 sanoi:Kyllä Alonsolle mieluiten Kimin ja Heikin jälkeen mestaruuden suo.
Mistä näitä aina riittää? Ei Ferrarin pohjaratkaisua kielletty. FIA muutti sitä mittaustapaa, millä pohjalevyn taipumista mitataan. On vissiin vaikea käsittää ero..hikkaveks sanoi:no miksi ferrarin pohjaratkaisu sitten kiellettiin jos ei ole sääntöjä ?
Paras voittaa (sekä härskein auton valmistaja ja kuljettaja) ...V12 sanoi:Kyllä Alonsolle mieluiten Kimin ja Heikin jälkeen mestaruuden suo.
Täysin samaa mieltä. Kunhan ei Hamilton tai Massa voita niin kaikki on hyvin.V12 sanoi:Kyllä Alonsolle mieluiten Kimin ja Heikin jälkeen mestaruuden suo.
Alonsokin vahvisti. Eihän lehdistötilaisuudessa saa valehdella.Vilkku sanoi:Mä kyllä luulun, että Alonso laitettiin sopivasti hidastamaan Kimin menoa radalla.
Ja onnistui siinä.
Alonso kovemmilla renkailla sitten pystyi vielä vetämään kovan kierroksen!
Eiköhän talli taktikoinut Alonson Kimin eteen sillä riskillä, ettei Hamilton ehdi kierrokselle. Koskapa Hamilton oli odotettavissa siten Kimin edelle joka tapauksessa.
Katsoitko tämän vuoden Euroopan GP:n?Törni sanoi:Minusta jotenkin tuntuu, että kaikkien huonommin aika-ajoissa sijoittuneiden kuljettajien fanit uskovat sateen tuovan parannusta heidän suosikkiensa tilanteeseen
Mistä tietää että ne ei valehtele lehdistötilaisuudessa? Mitä muuten seuraa jos valehtelee?Vilkku sanoi:Alonsokin vahvisti. Eihän lehdistötilaisuudessa saa valehdella.
"Kysymys: Fernando, mitä varikolla tapahtui?
FA: Talli piti minua varikolla, jotta pääsisimme ulos sopivaan rakoon. Ferrari-auto oli varikolla kaksi paikkaa edellämme. Kovempi seos oli meille parempi vaihtoehto. Käytimme pehmeämpää rengasta kahdella ensimmäisellä osiolla, mutta kolmanteen vaihdoimme kovemmat. Pehmeämpi seos ei ole toiminut oikein hyvin tänä viikonloppuna. Ainakin minulla oli aika-ajossakin ongelmia saada rengas kestämään kierroksen loppuun asti. Siksi valitsin kovemman seoksen."
:nope: herneet ovat kesällä halpojaimthesun sanoi:Mistä näitä aina riittää? Ei Ferrarin pohjaratkaisua kielletty. FIA muutti sitä mittaustapaa, millä pohjalevyn taipumista mitataan. On vissiin vaikea käsittää ero..
Olen samaa mieltä kanssa. Ärsyttää toi että Mäkilla paapotaan tota pr-tummaa.Kimika_ sanoi:Täysin samaa mieltä. Kunhan ei Hamilton tai Massa voita niin kaikki on hyvin.
Milläs mittavälineellä muuten tarkistetaan, ettei autoissa ole turboahtimia?imthesun sanoi:Mistä näitä aina riittää? Ei Ferrarin pohjaratkaisua kielletty. FIA muutti sitä mittaustapaa, millä pohjalevyn taipumista mitataan. On vissiin vaikea käsittää ero..
Aijai kun tulee mieleen se kultainen vuosi 1989.kouvotsvoni sanoi:En yhtään ihmettelisi, jos McLarenit kilkkaavat toisiaan startissa. Tallin ilmapiiri varmaan kohosi kattoon.:ahem:
Mietin itsekin että loppuiko bensa kun sitä laitettiin lisää tankkiin!V12 sanoi:Kyllähän kaiken tämä F1 sirkuksen keskellä kuitenkin pistää silmään tuo Ferrarin ainainen töpeksiminen ja auton hajoilu. Sinänsä ei kyllä yhtään sureta Massan kohtalo, mutta kuka helevetti sitten sinne McLarenien väliin kiilaa. En todellakaan usko, että Heidefeldt sitä tekee.
Unohtiko ne nyt laittaa sille Massalle polttoainetta vai taasko alkaa paketti hajoamaan?
Jos auto täyttää säännöt, niin mikä on ongelma ? Ferrarin pohjalevy oli silloisten sääntöjen mukainen kuten joustavat ilmanohjaimetkin ennenkuin sääntöjä tarkennettiin. Tai Renaultin massavaimennin, tai Lotuksen "imurit" tai jneTörni sanoi:Milläs mittavälineellä muuten tarkistetaan, ettei autoissa ole turboahtimia?
Pelin henki foorumilla näyttää tällä hetkellä olevan se, että kaikki sääntöjen vastaisest ratkaisut, jotka menevät itse kisapaikalla suoritetusta tarkastuksesta läpi, ovat sallittuja.
Näkemys on melko omituinen. F1 -auto on monimutkainen konstruktio ja itse kisapaikalla ei voida millään tarkistaa kaikkea auton rakenteeseen tai elektroniikkaan liittyvää. Autoa kun voidaan muuttaa kisasessioiden välillä.
Jokaisella on tietenkin oikeus omaan mielipiteeseen. Varsinkin kun hyötyjä on ollut Räikkönen :alppu:
Näinhän se oli. Kyllä on typerää tuommoinen taktikointi. Tahalteen mennään toisen eteen, ettei toinen saisi puhdasta kierrosta viimeisellä puristuksella. Vituttaa koko mäkkärin perhe nostureineen ja vakoiluineen.Vilkku sanoi:Mä kyllä luulun, että Alonso laitettiin sopivasti hidastamaan Kimin menoa radalla.
Ja onnistui siinä.