Joo hattua täytyy nostaa Pasille ku näki vaivan arvoseks lähteä kaivelee aarteita vanhoista VHS-arkistoista :thumbup: En jätä tätä tekoa huomioimatta perinteisessä "vuoden foorumilainen"-äänestyksessä, nyt kun oma postausmäärä oikeuttaa ekaa kertaa tohon äänestykseen päästä vaikuttamaan.poko sanoi:Pasille varaukseton :thumbup: :ahem:
Operassa näkyy - ainakin mulla - jos pitää kursoria toikin luojan nimen alapuolella :thumbup:Runar ja Kyllikki sanoi:Firefoxissa näkyy viimeiseksi "vai onko se vain pelk..." ja tuohon loppuu. Operalla ei näy lainkaan koko boksia.
Mulla on pasi taustakuvana :thumbup:poko sanoi:Pasille varaukseton :thumbup: :ahem:
Hieman "suvaitsevaisuutta" pyytämme, ystävä hyvävanha sanoi::doubtful: :nope: Ihanko meinaa tissi näkyä. Grow up.
Myönnän et asiaa kirjotat ja oon samaa mieltä osittain. Toki käytöstapoja pitää olla mut huumori on vaikea laji ja mihin se raja pitäis vetää kun sanoit, että .."Mutta silloin kun huumori on jonkun kustannuksella, kuten tässä tämän Sirin, joka on ihan oikea henkilö".. tässä kohtaa en ymmärrä mihin se raja vedetään koska useinhan huumori kohdistuu juuri oikeisiin henkilöihin, ja varsinkin julkisuuden. Ei ketään naurattaisi jos jotain "ei oikeaa henkilöä" eli fiktiivistä hahmoa muistelisin ja kirjottaisin siitä, vaan sillon ajateltais ettei hissi kulje ihan ylös asti. Ja katso vaikka miten lehdistö repii juttuja jatkuvasti julkisuuden henkilöistä ja nykyään toimittajatki on julkkiksia, hyvänä esimerkkinä joku Viivi Avellan. Tää on pinnallinen maailma ja tissi-pieru tms huumori on se suosituin huumorin laji (ollu jo ties kuinka kauan, ei täällä pohjolassa hallita esim. kuivaa brittiläistä, älykästä huumoria). Mut oon sitä mieltä sitä välillä pitää olla myös kevennystä, mut jos asiaa aattelen vakavammalta kantilta niin allekirjotan ton sun tekstin täysin, ei siinä mitään. Mutta kun kirjotat, että "grow up" tuntematta paremmin henkilöitä, ikää tai niiden ajatusmaailmaa - arvoja jne. nimimerkkien takana, niin siinä oiot mutkat turhan suoraksi tässä asiassa Mutta kyllä omasta puolesta vois kaikki roskalehdetki vaikka lopettaa jotka tällästä huumoria viljelee jatkuvasti sivuillaan (tissi-jne paljastuksia). Mutta niin ei tule käymään tasan niin kauan ku ne kiinnostaa suurta osaa ihmisiä. <- Ja tässä palataan taas siihen mistä kaikki johtuu: testosteronista ja estogeenistä. Ei se ole sen kummallisempi asia.vanha sanoi:Juu, suvaitsevaisuutta löytyy, huumorintajuakin käsittääkseni. Mutta silloin kun huumori on jonkun kustannuksella, kuten tässä tämän Sirin, joka on ihan oikea henkilö, ei meikäläinen ole mukana. Kaksinaismoralismiako? Ei minun mielestäni. Ei minua tissit järkytä.
Ei edes moralisointia, vaan ihan vaan vanhanaikaisia käytöstapoja. Ainakin yritän. Välillä.