Unohtumattomat F1-toimittajat (MTV3)

Mäcci

Well-known member
Runar ja Kyllikki sanoi:
Eiks tuo totetutuakseen edellyttäis ennaltatietämisen kykyjä todella monelta forumistilta? :confused:
Ei tarvita koska mm. jos pitää hiirtä toikin otsikon päällä ennen edes sen klikkausta niin näkee jo aika pitkälti ekan viestin sisältöä.

Uskon omaan teoriaani :D

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Mäcci sanoi:
Ei tarvita koska mm. jos pitää hiirtä toikin otsikon päällä ennen edes sen klikkausta niin näkee jo aika pitkälti ekan viestin sisältöä.

Uskon omaan teoriaani :D
Ei siinä silti näy Sirin nimeä.

Porttilan Laki

Well-known member
Sashaa ei voita mikään!

Katsokaa nyt! Voiko kukaan miespuolinenkaan vastustaa noita kasvonmuotoja, silmälaseja ja tuota fledaa?

Mäcci

Well-known member
Porttilan Laki sanoi:
Sashaa ei voita mikään!

Katsokaa nyt! Voiko kukaan miespuolinenkaan vastustaa noita kasvonmuotoja, silmälaseja ja tuota fledaa?
"Kiitos pojat.. mainoskatkon jälkeen on vuorossa lehdistötilaisuus.."

"Suomen kieliset käännökset on luettavissa textitv:n sivuilta nönnön nöö 2h kuluttua.."

Mäcci

Well-known member
Se mitä jäin vielä kaipaamaan olis ollu vielä syvällisempää keskustelua eri kirjoittajilta tästä(kin) F1 aiheesta..

Kuten esimerkkinä monesti saatu lukea eri toikeista hyvin ja pitkästi artikuloitua kirjoitusta ja mielipiteiden vaihtoa esim. F1-autojen tekniikasta jne.

Pitää kuitenki muistaa et mm. ilman testosteronia ei olisi koko F1:siä olemassa...

jimpo

Well-known member
Mulla on tuosta videopätkä koneella, ja kyllähän ne porsaat siellä pullistelevat ja nännit meinaavat puhkoa paidan. En vain taida viitsiä pistää jakoon kun ketään tuskin kiinnostaa.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
General FUp sanoi:
Minulla ainakin näkyy, keltaisen lootan viimeinen sana on Siri.
Firefoxissa näkyy viimeiseksi "vai onko se vain pelk..." ja tuohon loppuu. Operalla ei näy lainkaan koko boksia.

Aeuk

Well-known member
Mäcci sanoi:
Pitää kuitenki muistaa et mm. ilman testosteronia ei olisi koko F1:siä olemassa...
Eiköhän ne testosteronit suuntaudu kuitenkin enemmän sinne F1:sten varikkotypyjen suuntaan tms, kuin maikkarin selostajiin? :tongue:

Hämärästi muistan itekin tuon tapauksen (tai olen ainakin muistavinani), eipä siinä nyt mitään sen kummempaa muisteltavaa olekaan. Mieluummin muistelen vaikka Jordanin F1-typyjä 90-luvun lopulta ... :D

Mäcci

Well-known member
jimpo sanoi:
Mulla on tuosta videopätkä koneella, ja kyllähän ne porsaat siellä pullistelevat ja nännit meinaavat puhkoa paidan. En vain taida viitsiä pistää jakoon kun ketään tuskin kiinnostaa.
Jackpot! Vihdoinkin :D

Jos useimpia kiinnostaa enemmän "Sasha" mutta kun mua ei niin voisitko laittaa tosta Siri-episodista latauslinkkiä privana :wink: Jos saat sen johonkin upload:tua.

Mäcci

Well-known member
Runar ja Kyllikki sanoi:
Firefoxissa näkyy viimeiseksi "vai onko se vain pelk..." ja tuohon loppuu. Operalla ei näy lainkaan koko boksia.
Jep se johtuki tosta selaimesta koska ihmettelin iteki koska mullaki näkyy viimesenä sanana selvästi "Siri.." mut käytössä onki Internet Exploder.

Mäcci

Well-known member
Aeuk sanoi:
Eiköhän ne testosteronit suuntaudu kuitenkin enemmän sinne F1:sten varikkotypyjen suuntaan tms, kuin maikkarin selostajiin? :tongue:

Hämärästi muistan itekin tuon tapauksen (tai olen ainakin muistavinani), eipä siinä nyt mitään sen kummempaa muisteltavaa olekaan. Mieluummin muistelen vaikka Jordanin F1-typyjä 90-luvun lopulta ... :D
Ihan asiaa kirjotat mutta tollanen toikki F1-varikkotypyistä oli jo perustettu eikä se oo pysyny "ylhäällä", toisin ku tämä. Eli selvästi kiinnostusta löytyy myös F1-toimittajiin :wink: "Sasha, Siri, Jari.."

jimpo

Well-known member
Mäcci sanoi:
Jackpot! Vihdoinkin :D

Jos useimpia kiinnostaa enemmän "Sasha" mutta kun mua ei niin voisitko laittaa tosta Siri-episodista latauslinkkiä privana :wink: Jos saat sen johonkin upload:tua.
No ei sitä oikeasti ole, kieroutunutta huumoria.

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
jimpo sanoi:
Paas uppien jonnekin. Mua kiinnostaa. :thumbup: :cool:

Mäcci

Well-known member
Banaani sanoi:
Paas uppien jonnekin. Mua kiinnostaa. :thumbup: :cool:
Tossa viestissä on loistavasti tiivistettynä hyvä esimerkki miks mieshormonin vaikutusta ei pitäis väheksyä foorumilla.. Toi et video kiinnostaa on vaa terveen alfauroksen merkki.

Pasi73

Well-known member
Sijainti
Ilmajoki
Tämä siri jutska alkoi niin paljon mua kiinnostamaan, että piti tsekata omista F1 vhs-nauhoilta onko mulla tallessa mitään siri materiaalia. :p

NiPzyyZ

Well-known member
Pasi73 sanoi:
Tämä siri jutska alkoi niin paljon mua kiinnostamaan, että piti tsekata omista F1 vhs-nauhoilta onko mulla tallessa mitään siri materiaalia. :p
Osaat keskittyä olennaiseen :D :thumbup:

Mäcci

Well-known member
Pasi73 sanoi:
Loistavaa settiä! :thumbup: Meni varmaan monella taustakuvaks.