UP Syxyinen Wienikellari

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Syksyn synkkaan fiilikseen ja flunssan keskelle hiukka Glühweinia ja hüvää seuraa....

Jouluna ollaankin sitten ihan valmiina talvikauteen....

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Siirretaanpa tanne keskustelua....

Pojan kisa meni loistavasti.:ahem:

Tulosluettelon 'paremmalla' puolella ja ilman ongelmia kulki kisa.

Pappaa (mua) vähän jännitti.:eek:
Itsehän kävin lekurilla tänään. Flunssan oireet on lieventyneet, mutta sain loppuviikonkin vielä saikkua. Toivottavasti nää oireet loppuu tän loppuviikon aikana.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Tsemppia Moe hoimiselle. Itse en paase, yha flunssassa ja nyt kun vaimollakin on gurggu gibee, niin en tule edes cazomaan.... :thumbfh:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Ja Vellulle paranemisia. Itsella oli eilen suht hyva fiilis ja kavin koiran kanssa illalla lyhyella kavelylla. Nyt tanaan on taas huonompi fiilis. :thumbfh:

Kandee ottaa iisisti, nakojaan.... :jaska:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Tsemppia Moe hoimiselle. Itse en paase, yha flunssassa ja nyt kun vaimollakin on gurggu gibee, niin en tule edes cazomaan.... :thumbfh:
Voi olla että saa keskeyttää pyöräilyn jälkeen. Polveen nimittäin sattuu pelkkä käveleminenkin ihan fidusti. Vaikka olen napsinut 120 mg Arcoxia.:nope:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Voi olla että saa keskeyttää pyöräilyn jälkeen. Polveen nimittäin sattuu pelkkä käveleminenkin ihan fidusti. Vaikka olen napsinut 120 mg Arcoxia.:nope:
Mullakin toi nilkka on yha paranemassa, mutta ilman flunssaa olisin lahtenyt klenkkaamaan tuon juoksun. Enpa tuota hirvean tosissaan olisi ottanut, muuta kuin uinnin. Mutta nyt jaa ens vuodelle.. :thumbfh:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Pääsin, kuin pääsinkin triathlonin läpi. Polvi on oireillut tosi pahasti tällä viikolla (tein 2 lyhyttä lenkkiä viikon välein, ja se taisi olla liikaa:thumbfh:).

No joka tapauksessa uinti oli ihan surkeeta ja paskaa eikä fillarikaan kulkenut. Ehkäpä oli vähän alistunut olo jo ennen starttia ja alla on pari viikkoa 4-5 tunnin yöunilla.

Voi olla elämäni viimeinen triathloni. Ens vuonna Tour de Helsinki???

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Pääsin, kuin pääsinkin triathlonin läpi. Polvi on oireillut tosi pahasti tällä viikolla (tein 2 lyhyttä lenkkiä viikon välein, ja se taisi olla liikaa:thumbfh:).
Kavinkin jo tuloksia katsomassa. Ole ylpea etta menit, vaikka kuinka romuna. :thumbup:

Harmittaa, etten paassyt mutta ehkapa ensi vuonna, ellen taas riko jotain... :thumbfh:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Pitäisiköhän minunkin tuota oikeasti jossain vaiheessa yrittää.

10- ja 7-otteluita olen vetänyt useita. Raakaa riehua useiden tuntien ajan, vaikka erilaisista suorituksista onkin kyse. Pitäisiköhän tehdä sivuveto Moen kanssa ensi vuoden Kuopion kisaan, jotta pääsisin tässä sanoista tekoihin :thumbfh:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Takaisin himassa.

Italia on hieno maa. Vielä kun joku keksis, millä ne italiaanot sais sieltä veke, niin siellä vois vaikka viihtyä pidempäänkin.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Kieltä tuntemattomalle on aina uskomattoman jännittävää puuhaa seurata kahden italialaisen keksustelua. Koskaan ei voi tietää ovatko ne just vetämäisillään toisiaan turpaan vaiko onko kyseessä sittenkin iloinen jälleennäkeminen. Ehkäpä tuokin osaltaan selittää sen, miksi kaikilla italialaisilla naisilla on käheä ääni.

Ja sit mä en kans ymmärrä sitä, että minkä helvetin vuoksi Italiassa myytäviin autoihin ylipäätään asennetaan vilkut, kun niitä ei kuitenkaan käytetä. Asentaisivat niiden tilalle pikemminkin vaikka pari zipaletta lisätorvia niin olis omistajallekin iloa niistä :doubtful:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Ja sit mä en kans ymmärrä sitä, että minkä helvetin vuoksi Italiassa myytäviin autoihin ylipäätään asennetaan vilkut, kun niitä ei kuitenkaan käytetä. Asentaisivat niiden tilalle pikemminkin vaikka pari zipaletta lisätorvia niin olis omistajallekin iloa niistä :doubtful:
Italialainen erikoismalli, kun vilkkua näyttää vasemmalle, niin vasemman puolen torvet soi, kun oikealle niin oikean puolen torvet :D

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Huomenta.

Yha keuhkot jumissa ja kurkku kipia. Lievaa hedaria. En uskalla vielakaan kayda uimassa... :thumbfh:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Armoton vitutus edelleen eilisestä kisasta. Olis se uinti ja pyöräily sujuneet, niin olis tyytyväinen, mutta kun nekin meni päin toosaa.:nope: