Pojan kisa meni loistavasti.:ahem:
Tulosluettelon 'paremmalla' puolella ja ilman ongelmia kulki kisa.
Pappaa (mua) vähän jännitti.
Itsehän kävin lekurilla tänään. Flunssan oireet on lieventyneet, mutta sain loppuviikonkin vielä saikkua. Toivottavasti nää oireet loppuu tän loppuviikon aikana.
Voi olla että saa keskeyttää pyöräilyn jälkeen. Polveen nimittäin sattuu pelkkä käveleminenkin ihan fidusti. Vaikka olen napsinut 120 mg Arcoxia.:nope:Tsemppia Moe hoimiselle. Itse en paase, yha flunssassa ja nyt kun vaimollakin on gurggu gibee, niin en tule edes cazomaan.... :thumbfh:
Mullakin toi nilkka on yha paranemassa, mutta ilman flunssaa olisin lahtenyt klenkkaamaan tuon juoksun. Enpa tuota hirvean tosissaan olisi ottanut, muuta kuin uinnin. Mutta nyt jaa ens vuodelle.. :thumbfh:Voi olla että saa keskeyttää pyöräilyn jälkeen. Polveen nimittäin sattuu pelkkä käveleminenkin ihan fidusti. Vaikka olen napsinut 120 mg Arcoxia.:nope:
Kavinkin jo tuloksia katsomassa. Ole ylpea etta menit, vaikka kuinka romuna. :thumbup:Pääsin, kuin pääsinkin triathlonin läpi. Polvi on oireillut tosi pahasti tällä viikolla (tein 2 lyhyttä lenkkiä viikon välein, ja se taisi olla liikaa:thumbfh.
Sehan on huomenna, viela kerkiaa....Ens vuonna Tour de Helsinki???
Italia, tuo euroopan oma Tammisaari!:ahem:Takaisin himassa.
Italia on hieno maa. Vielä kun joku keksis, millä ne italiaanot sais sieltä veke, niin siellä vois vaikka viihtyä pidempäänkin.
Raasepori.Italia, tuo euroopan oma Tammisaari!:ahem:
Eiku just Tammisaari.Raasepori.
Italialainen erikoismalli, kun vilkkua näyttää vasemmalle, niin vasemman puolen torvet soi, kun oikealle niin oikean puolen torvetJa sit mä en kans ymmärrä sitä, että minkä helvetin vuoksi Italiassa myytäviin autoihin ylipäätään asennetaan vilkut, kun niitä ei kuitenkaan käytetä. Asentaisivat niiden tilalle pikemminkin vaikka pari zipaletta lisätorvia niin olis omistajallekin iloa niistä :doubtful:
Tuo kyllä kuulostaa enämpi Intialaiselta erikoismallilta.Italialainen erikoismalli, kun vilkkua näyttää vasemmalle, niin vasemman puolen torvet soi, kun oikealle niin oikean puolen torvet