UP Syxyinen Wienikellari

Knoukka

Well-known member
Jaksamista. Voin kuvitella. :eek:
Oottelin Moeta siinä etuovien ulkopuolella ja tunnistin kaukaa jo kävelystä vaikka ei näkynyt ikkunajulisteiden takaa kun jalat.

Yleensähän se kävelee noin hankalasti vasta homopäiväkahvien jälkeen.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Oottelin Moeta siinä etuovien ulkopuolella ja tunnistin kaukaa jo kävelystä vaikka ei näkynyt ikkunajulisteiden takaa kun jalat.

Yleensähän se kävelee noin hankalasti vasta homopäiväkahvien jälkeen.
Nyt ei satu pyllyreikään yhtään!:thumbup:

Mutta jalat on ihan sököt. Voi vittu!:thumbfh::alppu::jaska:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Kavinpa uimassa Spassa pari kilsaa. Hyvin kulkee flunssan jalkeen. :thumbup:

Kisat lauvantaina. Myos H-M Seppala on siella...;)

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
himbesa. Hartiat ihan jumissa, ja huomenna uintikisat. Mika vittu mattaa?

Toissapaivana revin varpaasta kynnen lahes kokonaan irti, tanaan hesan lentokentalla joku pitkatukka heilautti reppua niin etta iski mun kateen, taksissa huomasin etta sormesta pala pois ja vuotaa verta kuin pistetty sika. Nyt iso paikkausteippi estamassa vuotoa.... :thumbfh:

Knoukka

Well-known member
Voi vittu noita Moeta ja Myllistä. Toisesta päästä kun paikataan niin toisesta päästä repeilee. Tsemppiä ja sympatiaa molemmille.

Ja koputtaa puuta.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Messut messuiltu ja nyt käkin T2:ssa venaamassa lentoa Kuopioon.

On toi raskasta, perkele. Mutta veikkaan että on tullut tehtyä kauppaakin ihan mukavasti.:ahem:

Ens viikonloppuna Nightwish Jaffalassa. Seuraavana viikonloppuna sunnuntaitöitä. Ei vittu sentään.:jaska:

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Viikonloppuduunit on aika syvältä. Toisaalta, olihan mulla 7pv vapaata ennen tätä viikonloppua ja vielä 5pv jälkeenkin. Tietty sitten taas kärvistellään täällä ens viikonloppuna taas:eek: Kyllä mä kuitenkin tuun mielummin 2 kertaa viikossa duuniin kun 5:ahem:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Himbesa. Uintikisat takana. Vanhempi tytar paransi 100 vaparin ennatystaan 3 sekuntia, nuorempi ui ekaa kertaa 50m kisan ja ihan hiehosti.
Itsella vaparissa parani aika 0.13 sekkaa ja neljas sija.
Selkauinti meni ihan perseelleen, jain 2 sekkaa enkasta, mutta sain pronssia... :eek:

Flunssa vissiin painoi, kuulemma naytti laiskalta mun selkauinti...