UP Syxyinen Wienikellari

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Opin muuten tanaan uskomattoman jutun....

Nama fatskin uikkarit kuulemma menettavat tehonsa jo 3 kisan jalkeen ja suomen huiput uusivat ne about sen jalkeen. Jotkut vahemman huipulla olevat saattavat kayttaa 10 kisaa.

Siis hitto, uikkarit maksaa 450 eunua tai jotain, ja 3 kisaa? Eli yli satanen per kisa... :nope::nope::nope:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Unohdinpa mainita jotta oma pikkaveikka yllatti. Ei ole uinut 25 vuoteen juuri ollenkaan, ja vetaisi 50m vapaata alle 30 sekunnin. :thumbup:

Hiton hieno suoritus omasta mielesta. :ahem:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Unohdinpa mainita jotta oma pikkaveikka yllatti. Ei ole uinut 25 vuoteen juuri ollenkaan, ja vetaisi 50m vapaata alle 30 sekunnin. :thumbup:

Hiton hieno suoritus omasta mielesta. :ahem:
Kuulostaa kovalta. Täytyypä itse kokeilla mihin pääsee kun seuraavan kerran käyn hallissa. Tuosta jään kuitenkin reilusti.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Viikonloppuduunit on aika syvältä. Toisaalta, olihan mulla 7pv vapaata ennen tätä viikonloppua ja vielä 5pv jälkeenkin. Tietty sitten taas kärvistellään täällä ens viikonloppuna taas:eek: Kyllä mä kuitenkin tuun mielummin 2 kertaa viikossa duuniin kun 5:ahem:
Entä jos menee 7 kertaa viikossa?:(:eek:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Kutten morken. :thumbup:

Nukuin myohaan. Pian pitais kayda uimassa ennen formuloita...

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Pitää käydä ennen kuin BMW levauttaa öljyt siihen veteen. Sitten ei oo kiva pulikoida, ei! :frank:

Hähää, jätkä ei paukuttanut satasia lain! :D
Hähää, aika turha paukutella, kun on noita jo joku 542 jäänyt paukauttamatta.:eek:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Pikainen 1.6km uinti takana. Vedin puolisen kilsaa kasivetoja. Tuo kylla mukavaa vaihtelua treeneihin. :thumbup:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Mä teen joka treenissä lättäreillä 500 m vedon ja 500 m myös potkien Zoomereilla.
Mullon lattarit tulossa postissa. 2 pakettia enklannista odottaa....

Nyt olen uinut ihan vain ilman. Mitkas noi zoomerit on? Lyhyet potkurapylatko?