Onk toi toi sama pändi, ku oli 82 ruisrokissaKyllähän nyt U2:sen takia menis vaikka Afganistaniin!:thumbup:
Aika mieletön fiilis tuolla oli.:ahem:
Oli silloin viissiin vähän pienempi shou :frank:
Onk toi toi sama pändi, ku oli 82 ruisrokissaKyllähän nyt U2:sen takia menis vaikka Afganistaniin!:thumbup:
Aika mieletön fiilis tuolla oli.:ahem:
:eek!::eek!::eek!:
Jätkä ampuu näitä aina aika puun takaa!
Kuka on väittänyt ettei puoliso temppuja osaa? :alppu:Temput opitaan tekemällä. Ei muuta kuin kouluttamaan sitä sun puolisoas!:frank:
Kyä se on. Ja sama manakerikin vielä. Tuonut bändin 'from zero to hero' tasolle.Onk toi toi sama pändi, ku oli 82 ruisrokissa
Oli silloin viissiin vähän pienempi shou :frank:
Luojan kiitos homma on näin!!! :ahem::eek!::eek!:
Totuus toki on, että eri immeisillä on eri temput. Ja mikäs sen piristävämpää!
LOMAA! Puhuiko joku lomasta?!Onpas nämä lomapäivä kiireisiä ja työtä täynnä.
Sais jo alkaa hiljalleen duunit että pääsis lepäilemäänkin vällillä.
Itsehän odotan innolla kuukauden päästä alkavaa ensimmäistä kesälomaa kahteen vuoteen. :thumbup:LOMAA! Puhuiko joku lomasta?!
Sellaseen ylellisyyteen ei täällä ole varaa.
Tai no, pidän mä muutaman pidennetyn viikonlopun tuossa elokuun alkupuolella.
Perrhana, jos mä vielä pääsen oikealle lomalle joskus ,niin ei ole mikään kiiru takaisin sorville. Se on ihan varma se.
:frank:Itsehän odotan innolla kuukauden päästä alkavaa ensimmäistä kesälomaa kahteen vuoteen. :thumbup:
sori:mad_old:
:frank:
Ei kehtaa ääneen sanoa että olin kolme viikkoa kesäkuussa lomilla, elokuussa olen kaksi viikkoa ja alkuvuodellekin jää vielä kolme viikkoa lommoo.:mad_old:
:frank:
Mie mietin pitkään, että mitä helvetin kieltä tuo on.. :doubtful:Yolla himbesa.
Käytitkö firman vakoilu- ja salakuunteluosastoa kräkkäämään koodin?:doubtful:Mie mietin pitkään, että mitä helvetin kieltä tuo on.. :doubtful:
Toki. Supertietokoneet on luolassa surisseet ahkerasti, elsossa kuunnellaan kaikkia taajuuksia ja nukkuvat solut on ulkomailla aktivoitu hankkimaan tietoa joka saattaisi auttaa mysteerion selvittämisessä. Langleyyn on myös lähtenyt tukipyyntö.Käytitkö firman vakoilu- ja salakuunteluosastoa kräkkäämään koodin?:doubtful:
Paas seuraavalla kerralla pm mulle, niin aukee nopeammin.Toki. Supertietokoneet on luolassa surisseet ahkerasti, elsossa kuunnellaan kaikkia taajuuksia ja nukkuvat solut on ulkomailla aktivoitu hankkimaan tietoa joka saattaisi auttaa mysteerion selvittämisessä. Langleyyn on myös lähtenyt tukipyyntö.
Ei kannata, voisithan vaikka tietoisesti johtaa kaikkia harhaan. Ydinrahoilla maksettuna nääs.Paas seuraavalla kerralla pm mulle, niin aukee nopeammin.
:thumbup:Lomaterveisiä. Huh hellettä.
Hiehoa. :thumbup::thumbup::thumbup:Lomaterveisiä. Huh hellettä.