OoPee
Nuori ikäisekseen
Hieman hämmästyleyä aiheutta myös tuo selkään asennettu blackbox...Captain Howdyn kielella...
Hieman hämmästyleyä aiheutta myös tuo selkään asennettu blackbox...Captain Howdyn kielella...
Se on ON/OFF nappi... :thumbup:Hieman hämmästyleyä aiheutta myös tuo selkään asennettu blackbox...
Niin tai helvetin huono sähköasentajaMatti Nykanen:
Teukka!!!!!!
Sekin.Niin tai helvetin huono sähköasentaja
Rewind olis siisti :ahem:Se on ON/OFF nappi... :thumbup:
Sama. Niinkuin vaimo aikoinaan totes: "ai se olit vaan sä", kun ihmetteli miks yhtäkkiä keittiössä sähkövatkain hidastua äkillisti jatkaen taas muutaman skeunnin kuluttua normaalinopeudella.Nim. Kokemusta on.
Mulla on noita vissiin nelja tapahtunut. Yks Lausannessa duunissa, kun suljin mukamas virtalahteen, mutta en tiennyt etta katkaisin oli rikki. Kasivarresta kasivarteen meni 360 volttia... :thumbfh:Sama. Niinkuin vaimo aikoinaan totes: "ai se olit vaan sä", kun ihmetteli miks yhtäkkiä keittiössä sähkövatkain hidastua äkillisti jatkaen taas muutaman skeunnin kuluttua normaalinopeudella.
Juu minähän se, sekä kädessäni ollut pistorasian uumeniin lipsahtanut ruuvimeisseli :doubtful:
Pari kertaa on vastaava tapahtunut, ei tosin kertaakaan 360 voltin kera :eek!:Mulla on noita vissiin nelja tapahtunut. Yks Lausannessa duunissa, kun suljin mukamas virtalahteen, mutta en tiennyt etta katkaisin oli rikki. Kasivarresta kasivarteen meni 360 volttia... :thumbfh:
Kalpeana kavelin koulun kaytavilla ennenkuin yks svedu mut pysaytti, en muistanut mitaan tarskyn jalkeisesta, olin kylla jotain 100m kavellyt kylla...
Sitten on pesukoneen asennus topseliin, kun suljin vaaran sulakkeen. Ja saman pesuhuoneen lampun asennus. :thumbfh:
Legendaarista. :thumbup:...tosin 360 voltin piuhat olen kyllä kerrannut onnistunut katomaan seinässä, mutta sulake pamahti saman tien pois päältä ja toisekseen porakoneen muovinen kuori olis varmasti sekin auttanut
Oli kieltämättä aika legendaarinen fiilis, harvemmin koskaan muulloin tuntenu ihteään ihan noin tyhmäksiLegendaarista. :thumbup:
Ma tunnen itseni tyhmaksi lahes joka paiva.....Oli kieltämättä aika legendaarinen fiilis, harvemmin koskaan muulloin tuntenu ihteään ihan noin tyhmäksi
Tottakai, mutta avainsanat olivatkin "ihan noin" :frank:Ma tunnen itseni tyhmaksi lahes joka paiva.....
Tunnempa itseni taas tyhmaksi...Tottakai, mutta avainsanat olivatkin "ihan noin" :frank:
Nyt en ymmärräTunnempa itseni taas tyhmaksi...
Auts. Jaitko fillarilla alle vai mita? :frown:Auto 1 - lara 0... sattuu....
Joo ajelin semmosta 25kmh ja joku nainen tuli aika puskista kans varmaan vähintään 30kmh...kerkesin onneksi hieman polkaista lujempaa niin se koppas takarenkaaseen ja joku tyttö joka kans oli ollu paikalla pyörällä sano, että otin parimetrisen lennon ja ilmeisesti kyynerpää edellä pikehen kun siinä on pahimmat haavat. Jännä nähdä missä kunnossa pyörä on kun yritin siinä 3 minuuttia tapahtuman jälkeen todistella ittellenni että oon kunnossa ja että voi voi kun ei voi ajaa kotiin kun on ketjut lähtenyt. Ilmeisesti lievä shokkitila. Huomenna töihin :ahem:Auts. Jaitko fillarilla alle vai mita? :frown:
No huh :eek!::nope::frown:Joo ajelin semmosta 25kmh ja joku nainen tuli aika puskista kans varmaan vähintään 30kmh...kerkesin onneksi hieman polkaista lujempaa niin se koppas takarenkaaseen ja joku tyttö joka kans oli ollu paikalla pyörällä sano, että otin parimetrisen lennon ja ilmeisesti kyynerpää edellä pikehen kun siinä on pahimmat haavat. Jännä nähdä missä kunnossa pyörä on kun yritin siinä 3 minuuttia tapahtuman jälkeen todistella ittellenni että oon kunnossa ja että voi voi kun ei voi ajaa kotiin kun on ketjut lähtenyt. Ilmeisesti lievä shokkitila. Huomenna töihin :ahem: