UP't Kevatlaitumella...

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
ois jo aika, mutta vidu ma voi kaikkia aina avata... Toimintaa, pellet... :mad:
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Oli muuten Jyskalan Cumuluksessa kokemus jota en ole ennen kokenut...

Aamiaisella oli vanhoja mummoja ihan hirmusti, ja leivat ja tuoremehut saatuani ei ollut yhtaan poytaa vapaana. Tarjoilija kiltisti siivosi mulle yhden poydan siina vieressa odottaessani. Viitisen minuuttia meni aikaa hukkaan odottaessa.
Lopulta laitoin siihen 2 hengen poytaan lautasen ja lasit, ja lahdin hakemaan kaffetta.
Takaisin tultuani poydassa istui joku mummo, oli siirtanyt mun kamat poydan reunaan ja laittanut omat ja miehensa kamat siihen paikalle.
Kommentoin jotta tamahan oli varattu poyta, johon he totesivat etta he nyt istuvat siina. Totesin jotta yhta royhkeita ihmisia en ole viela tavannut, mutta siirryin baaritiskille syomaan likaisten astioiden joukkoon. Taman mummon miehen tullessa paikalle, mummo kertoi kuinka olin hanta royhkeaksi kutsunut, ja siitahan soppa syntyi. Aija alkoi mesoamaan. Huusi jotain etta me emme voi tajuta mita he ovat lapi kayneet ja mita he ovat ansainneet. Juupajuu.

Tarjoilija tuli myohemmin kysymaan jotta mita tapahtui minun poydalle, ja kovaan aaneen kerroin naiden hairikoiden varastaneen poytani, joten han ystavallisesti putsasi minulle uuden poydan. Siihen paastyani mummo heitti kamuilleen jotta "kehtaakin juniori valittaa kun on muitakin poytia vapaana"...

Kylla vittu panee tollainen kayttaytyminen ottamaan paahan.... :nope::nope::nope:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Dzeedeen kerkesin jo ostamana, mutta en oo vielä kertaakaan kuunnellu :eek:

Autossa oon pyöritelly tota uusinta juutuuta. Ekan kuuntelukerran jälkeen oli vähän semmonen "wtf mitä tylsää paskaa" -fiilis, mutta sitkeesti annoin kiekon pyöriä useamman kerran, minkä jälkeen havaitsin, että kyseessä on teos, joka tartte euseamman kuuntelukerran ennenkuin aukeaa. Kolmen-neljän kuuntelukerran jälkeen diggaan :ahem:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Pitääkö toivoa jotain lennonjohtajien lakkoa johonkinpäin maailmaa siksi aikaa, että menis noi tapaamiset synkroniin?
Juu siis mun lentojen jarruttelu ei kauheesti auttais, koska lennän vasta myöhemmin, niin että... :frank:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Dzeedeen kerkesin jo ostamana, mutta en oo vielä kertaakaan kuunnellu :eek:

Autossa oon pyöritelly tota uusinta juutuuta. Ekan kuuntelukerran jälkeen oli vähän semmonen "wtf mitä tylsää paskaa" -fiilis, mutta sitkeesti annoin kiekon pyöriä useamman kerran, minkä jälkeen havaitsin, että kyseessä on teos, joka tartte euseamman kuuntelukerran ennenkuin aukeaa. Kolmen-neljän kuuntelukerran jälkeen diggaan :ahem:
Joo, mulla ihan sama fiilis. Samoin oli aikoinaan The Joshua Treen kanssa.

Omat suosikit tolla levyllä: 2,3,4,8,10
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Joo, mulla ihan sama fiilis. Samoin oli aikoinaan The Joshua Treen kanssa.
Nojaa, Joshua Treehan siis oli mun mielestä paljon helpompi lätykkä, hittejä pullollaan. Tässä uutukaisessa taasen mun milestä ei ole varsinaisesti perinteisiä hittibiisejä lain, siis semmosia mukana hoilattavia kertakuuntelulla korvaantarttuvia kuten esim. With or without you, Where the Streets Have No Name ja I Still Haven’t Found What I’m Looking For.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös